واچ لیست هفتگی 7 شهریور؛ معرفی 5 رمز ارز با پتانسیل رشد بالا

واچ لیست هفتگی 7 شهریور؛ معرفی 5 رمز ارز با پتانسیل رشد بالا

سخنرانی جروم پاول (رییس فدرال رزرو آمریکا) در روز 26 اوت منجر به سقوط سنگین بازار ارزهای دیجیتال و سهام آمریکا شد و ترس زیادی پیرامون رمز ارزها شکل گرفت. بیت کوین به زیر 20 هزار دلار سقوط کرد و اتریوم در سطح قیمت 1451 دلار معامله می‌شود. بیت کوین در این ماه حدودا 14 درصد از ارزش خود را از دست داد که بدترین عملکرد این رمز ارز در ماه اوت از سال 2015 است. در آن سال بیت کوین با کاهش قیمتی 18.67 درصدی در ماه اوت مواجه شد. شاید خرید و سرمایه‌گذاری روی ارزها در این وضعیت بازار اقدامی احمقانه به‌نظر برسد اما بهتر است ارزهای دیجیتالی که پتانسیل رشد قیمت دارند را زیر نظر بگیرید تا هیچ فرصت مطلوبی را از دست ندهید. امروز قصد داریم به معرفی 5 رمز ارز با پتانسیل رشد بالا بپردازیم. با ما در واچ لیست هفتگی 7 شهریور همراه باشید.

واچ لیست هفتگی 7 شهریور
نمای کلی بازار ارزهای دیجیتال

BTC/USDT

قبل از معرفی واچ لیست، ابتدا وضعیت بیت کوین را بررسی می‌کنیم. گاوها برای خرید سنگین و تهاجمی در سطح قیمت فعلی بیت کوین مردد هستند و تمایلی به اینکار ندارند. آنها برای چند روز به‌سختی از بیت کوین دفاع کردند اما قادر به افزایش قیمت و رساندن آن به بالای میانگین متحرک نمایی 20 روزه (سطح 21806 دلار) نبودند. چنین موضوعی بیان‌گر کمبود تقاضا در سطوح بالاتر است.

واچ لیست هفتگی 7 شهریور
نمودار بیت کوین در نمای روزانه

خرس‌ها از فرصت استفاده کردند و قیمت را در 26 اوت به زیر کانال صعودی رساندند. میانگین متحرک نمایی 20 روزه در حال کاهش است و RSI نیز در حال نزدیک شدن به منطقه‌ی فروش بیش‌ازحد است. بدین صورت خرس‌ها دست بالاتر را در معاملات بیت کوین دارند.

استفاده از سرویس توکن باز؛ شناسایی بهترین قیمت خرید و فروش بیت کوین

احتمال سقوط بیت کوین به سطوح حمایتی 18910 و 18626 دلار وجود داشته و احتمالا گاوها در این سطوح دست به خریدهای سنگین بزنند. خریداران تلاش خواهند کرد تا قیمت را به بالاتر از میانگین متحرک ساده‌ی 50 روزه (22340 دلار) برسانند. با عبور از این مقاومت هدف بعدی آنها سطح 25211 دلار خواهد بود.

از سوی دیگر با از دست رفتن حمایت 18626 دلار، احتمال رسیدن بیت کوین به سطح 17622 دلار وجود داشته و این سطح اولین هدف خرس‌ها است. فروشندگان برای از سرگیری روند نزولی باید از این سطح هم عبور کنند.

MATIC/USDT

گاوها به‌زیبایی از ماتیک دفاع کردند و احتمالا به اینکارِ خود ادامه خواهند داد. بدین صورت احتمال قرارگیری ماتیک در معاملات رِنج طی روزهای آتی وجود داشته اما بهتر است آنرا به‌خوبی زیرنظر بگیرید.

واچ لیست هفتگی 7 شهریور
نمودار ماتیک در تایم فریم روزانه

گاوها در تلاش هستند تا قیمت را به بالای میانگین‌های متحرک برسانند. اولین هدف آنها مقاومت 1.05 دلار است و احتمالا نبرد سختی بین خریداران و فروشندگان در این سطح در بر خواهد گرفت.

استفاده از سرویس توکن باز؛ فرصت آربیتراژ ماتیک و کسب سود مطمئن

از سوی دیگر اولین هدف خرس‌ها حمایت مهم 0.75 دلار است. اگر آنها از این حمایت عبور کنند راه برای سقوط بیش‌تر ماتیک و رسیدن به حمایت 0.63 دلار باز خواهد شد.

ATOM/USDT

سومین رمز ارز از واچ لیست هفتگی 7 شهریور، ATOM نام دارد. اتم بالاتر از میانگین متحرک 50 روزه‌ی خود (سطح 10.58 دلار) معامله می‌شود و فاصله‌ی کمی با حمایت روانی و مهم 10 دلار دارد.

واچ لیست هفتگی 7 شهریور
نمودار رمز ارز ATOM در نمای روزانه

انتظار می‌رود گاوها از دو سطح حمایت 10 دلار و میانگین متحرک 50 روزه به‌خوبی دفاع کنند. درصورت صعود از این سطح قیمت اولین هدف گاوها رسیدن به میانگین متحرک نمایی 20 روزه (سطح 11.39 دلار) است. رسیدن به این سطح فشار فروش را کاهش داده و قدرت را برای خریداران به ارمغان می‌آورد.

بهره‌گیری از سرویس توکن باز؛ رصد لحظه‌ای قیمت رمز ارز اتم

سپس راه برای افزایش قیمت بیش‌تر اتم باز شده و سطوح 12.50 و 13.45 دلار اهداف خریداران هستند. شکست بالای این سطوح بیان‌گر پایان روند نزولی اتم است.

از سوی دیگر هدف نهایی خرس‌ها سطح قیمت 8.5 دلار است و باید دید آیا آنها قادر به رسیدن به این سطح خواهند بود یا خیر.

XMR/USDT

مونرو در واچ لیست امروز ما حضور دارد چرا که خریداران به‌خوبی در حال دفاع از این رمز ارز و حمایت مهم آن (سطح 142 دلار) هستند. چنین موضوعی نشان‌دهنده‌ی تمایل خریداران نسبت به خرید این رمز ارز در سطوح پایین‌تر است.

واچ لیست هفتگی 7 شهریور
نمودار مونرو در تایم فریم روزانه

عبور گاوها از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (سطح 153 دلار) سیگنالی از پایان روند نزولی مونرو خواهد بود. در این صورت راه برای صعود قیمت بیش‌تر مونرو باز خواهد شد و اولین هدف خریداران مقاومت سنگین 158 دلار است. هدف بعدی خریداران در سطح 174 دلار قرار داشته و گاوها برای شروع روند صعودی باید از این مقاومت عبور کنند.

بهره‌گیری از سرویس توکن باز؛ شناسایی بهترین قیمت خرید و فروش مونرو

درصورت کاهش قیمت و از دست رفتن حمایت 142 دلار، چشم‌انداز مثبت مونرو باطل خواهد شد. بدین صورت اهداف فروشندگان دو سطح مهم 132 و 117 دلار خواهند بود. میانگین متحرک نمایی 20 روزه در حال کاهش است و  RSI در منطقه‌ی منفی قرار دارد. چنین موضوعی بیان‌گر برتری جزئی خرس‌ها است.

CHZ/USDT

چیلیز آخرین رمز ارزِ واچ لیست امروز ماست و برای سومین هفته‌ی متوالی در واچ لیست دوشنبه‌ها قرار می‌گیرد. چیلیز حتی پس از اصلاحات اخیر نیز در یک روند صعودی قوی قرار دارد و به همین خاطر، بهتر است آنرا به‌خوبی زیرنظر بگیرید.

واچ لیست هفتگی 7 شهریور
نمودار چیلیز در تایم فریم روزانه

خریداران در 23 و 24 اوت قیمت را به بالای مقاومت سربار 0.26 دلار رساندند اما قادر به حفظ آن نبودند. احتمالا در این سطح خریداران اقدام به سیو سود کرده و همین موضوع منجر به سقوط چیلیز به سطح قیمت 0.20 دلار خواهد شد. این سطح درست بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه‌ی  CHZ قرار دارد.

بهره‌گیری از سرویس توکن باز؛ فرصت آربیتراژ چیلیز و کسب سود مطمئن

پس از رخ دادن این اتفاق گاوها دست به خرید سنگین خواهند زد و اولین هدف آنها مقاومت سنگین 0.26 دلار خواهد بود. با عبور از این مقاومت راه برای افزایش قیمت بیش‌تر چیلیز و رسیدن به سطح 0.33 دلار باز خواهد شد.

میانگین‌ متحرک در حال افزایش است اما واگرایی منفی RSI بیان‌گر تضعیف روند صعودی چیلیز است. اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه برسد قدرت خرس‌ها افزایش یافته و اولین هدف خرس‌ها سطح قیمت میانگین متحرک 50 روزه ( سطح 0.15 دلار) خواهد بود.

سخن پایانی

شما همراهان توکن باز چه تحلیلی نسبت به رمز ارزهای موجود در این واچ لیست دارید؟ آیا روی آنها سرمایه‌گذاری خواهید کرد؟ لطفا ارز ششم را شما به ما و دیگر کاربران معرفی کنید. ممنون از اینکه تا پایان واچ لیست هفتگی 7 شهریور همراه ما بودید.

منبع: CoinTelegraph

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.