آموزش خرید و فروش در صرافی آبان تتر

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی آبان تتر

در مقاله پیشین آموزش ثبت نام در صرافی آبان تتر را باهم بررسی کردیم، حال میخواهیم به بررسی نحوه خرید و فروش بپردازیم. در این مقاله قصد داریم آموزش خرید و فروش در صرافی آبان تتر بیت کوین یا هر ارز دیگر را انجام دهید. اگر تا این لحظه در صرافی آبان تتر ثبت نام نکرده اید، آموزش قرار گرفته در مورد این مبحث را مطالعه و ثبت نام کنید.

اگر شما هم از دنبال کنندگان بازار و اقتصاد جهانی باشید حتما می دانید که پس از سرمایه گذاری های گسترده و استقبال فراوان از بازار ارزهای دیجیتال و تحولات شکل گرفته در قیمت ها مخصوصا نوسانات چشمگیر بیت کوین، سرمایه گذاران و حتی مردم عادی بیش از پیش علاقه مند به این بازار شده اند و به دنبال راهی برای ورود و کسب درآمد از بازار رمز ارز ها هستند.

این امر باعث شده تا بازار ارز دیجیتال باعث تحول اقتصاد جهانی شود و چشم های بیش تری را روی خودش متمرکز کند. اگر شما هم در این دوران به دنبال ورود به این بازار هستید، به یک صرافی معتبر با پشتیبانی قوی و کوین های متعدد نیازمند هستید تا بتوانید ارز های مورد نظر خود را خریداری کرده و یا به فروش برسانید. یکی از این صرافی های معتبر در ایران، صرافی آبان تتر می باشد که با امکانات مناسب و تیم حرفه ای توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند.

جهت ثبت نام در سایت آبان تتر کلیک کنید.

کیف پول در صرافی آبان تتر

بعد از آنکه حساب کاربری شما ایجاد شد و مدارک خود را برای احراز هویت ارسال کردید و توسط پشتیبانی سایت تایید شد، شما قادر خواهید بود که معاملات خود را با امنیت و خیالی آسوده انجام دهید. برای این فرایند ابتدا نیاز دارید تا با کیف پول ارز دیجیتال خود آشنا شوید؛ روش واریز و برداشت در صرافی آبان تتر بسیار آسان می باشد.

پس از ورود به سایت در صفحه اصلی می توانید نام ارزهای موجود در سایت را مشاهده کنید، برای شارژ کردن حساب کاربری، در مقابل ارز مورد نظر گزینه واریز را انتخاب کنید، پس از انتخاب کردن شبکه انتقال ارز آدرس کیف پول صرافی در اختیار شما قرار می گیرد و شما با ارسال کردن مقدار مورد نظر حساب خود را شارژ می کنید.

نکته مهم در انتخاب کردن شبکه انتقال میزان کارمزد انتقال و سرعت در تکمیل انتقال می باشد پس شبکه انتقال خود را با دقت مشخص کنید. برای شارژ کردن حساب کاربری با ریال دقت داشته باشید تنها با حساب بانکی ثبت شده در سایت که به نام خودتان می باشد اجازه شارژ کیف پول خود را دارید.

آموزش خرید و فروش در صرافی آبان تتر

با استفاده از گزینه برداشت و وارد کردن آدرس کیف پول شخصی خودتان میتوانید مقدار ارز موجود در کیف پول صرافی را به کیف پول شخصی خود انتقال دهید. حتما دقت داشته باشید تا آدرس کیف پول را با دقت و به درستی انتخاب کنید.

آخرین گزینه مربوط به کیف پول، گزینه انتقال می باشد؛ شما با استفاده از این گزینه می توانید موجودی حساب خود را درون صرافی و با وارد کردن شماره تلفن همراه به حساب کاربری فرد مورد نظر انتقال دهید. برای مشاهده موجودی حساب به پروفایل حساب کاربری خود مراجعه نمایید.

خرید و فروش در صرافی آبان تتر

ابتدا به مبحث خرید ارز دیجیتال در آبان تتر می پردازیم، برای مثال شما قصد خرید بیت کوین را دارید؛ ابتدا گزینه خرید فوری را در صفحه اصلی انتخاب، سپس ارز بیت کوین را مشخص کنید و گزینه خرید را انتخاب کنید.

حال شما وارد پلتفرم خرید صرافی آبان تتر شده اید تا به خرید بیت کوین بپردازید. ابتدا انتخاب کنید که قصد معامله با ریال را دارید یا تصمیم دارید با استفاده از تتر های خود معامله نمایید، پس از انتخاب نمودار قیمت بیت کوین به صورت لحظه ای برای شما نمایش داده می شود. در ادامه باید نوع خرید خود را مشخص کنید.

شما می توانید به دو صورت در صرافی آبان تتر معامله کنید؛ قیمت لحظه ای یا قیمت انتخابی. برای بیان تفاوت این دو روش می توان گفت که شما با انتخاب گزینه خرید با قیمت لحظه ای خرید خود را در قیمت لحظه ای بازار که در نمودار نمایش داده می شود (در بین سفارشات آماده موجود در صرافی) انجام می دهید و بلافاصله سفارش خرید شما کامل می شود و بیت کوین به کیف پول شما در صرافی واریز می شود؛ اما با انتخاب گزینه قیمت انتخابی، می توانید مشخص کنید که معامله شما در چه قیمتی صورت بگیرد یا به اصطلاح اوردر گذاری کنید.

شما با انتخاب قیمت مورد نظر برای خرید بیت کوین در صرافی آبان تتر باید منتظر بمانید تا قیمت بازار به قیمت مورد نظر برسد و سپس معامله خرید شما انجام شود. این روش برای افرادی استفاده می شود که از بازار پیشبینی ها و تحلیل هایی دارند و تحلیل کرده اند که قیمت بیت کوین تا مقدار معینی سقوط می کند و قصد خرید در پایین ترین قیمت را دارند.

خرید و فروش ارز دیجیتال

پس از انتخاب روش مورد نظر:

اگر روش اول را انتخاب کردید کافی است مقدار مورد نظر برای خرید ارز دیجیتال را وارد کنید و سفارش خود را ثبت کنید تا با کم شدن وجه معامله از حساب کاربری، آن رمز ارز به کیف پول شما واریز شود.

اگر قصد خرید یک ارز دیجیتال را به صورت قیمت انتخابی دارید، پس از وارد کردن مقدار مورد نظر قیمت انتخابی خود را نیز وارد کنید. دقت داشته باشید که برای خرید به درگاهی متصل نمی شوید و وجه معامله از حساب کاربری شما کم می شود پس اگر موجودی حساب کاربری شما کافی نیست حساب کاربری خود را شارژ و سپس به معامله بپردازید.

برای فروش بیت کوین نیز این دو روش قابل استفاده است با این تفاوت که اگر قصد فروش بیتکوین را دارید در صورتی از روش قیمت انتخابی استفاده کنید که قصد سیو ( ذخیره ) سود در قیمت پیشبینی شده را دارید.

حال برای فروش بیتکوین ابتدا انتخاب کنید که مقدار بیتکوین مورد نظر شما به ریال تبدیل شود یا به دلار تتر، سپس روش فروش را انتخاب کنید، با وارد کردن مقداری که قصد فروش دارید و قیمت مورد نظر برای فروش ( در روش فروش در قیمت انتخابی ) سفارش فروش بیتکوین را ثبت کنید و منتظر تکمیل سفارش باشید.

صرافی آبان تتر

تاریخچه معاملات

شما میتوانید تاریخچه معاملات خرید و یا فروش خود را با جزئیات کامل در وبسایت مشاهده کنید؛ برای این کار کافی است که به قسمت گزارش معاملات مراجعه کنید تا به تاریخچه معاملات خود دسترسی داشته باشید. و در صورتی که قصد دارید سفارش تکمیل نشده خود را لغو کنید به بخش گزارش سفارشات مراجعه کنید و سفارش مورد نظر را لغو کنید.

نکته مهم در بازار ارزهای دیجیتال این می باشد که به هیچ عنوان با خیال ثروتمند شدن در یک شب وارد معامله نشوید زیرا این آرزو در این بستر معامله افراد زیادی را پشیمان کرده است، حتما با برنامه و آگاهی وارد معامله شوید و به هیچ عنوان فقط با گفته دیگران و کانال های موجود در فضای مجازی به معامله پا ندهید و فکر خرید و فروش با افراد حقیقی در فضای مجازی و یا به صورت حضوری را از فکر خود به صورت کامل بیرون کنید تا از کلاهبرداری های ممکن در امان باشید.

جهت ثبت نام در سایت آبان تتر کلیک کنید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.