نماد سایت توکن باز

اخبار صرافی های ارز دیجیتال; 12 آبان 1400

بنر توکن2

بنر توکن2

برخی از صرافی‌ها خبرها و اطلاعیه هایی از خود منتشر کردند که در ادامه به آنها می پردازیم. با تیم توکن باز همراه باشید.

صرافی رمزینکس

بر طبق خبر منتشر شده در کانال تلگرام صرافی رمزینکس در تاریخ  1400/08/12

این صرافی در اطلاعیه ای به کاربران خود اعلام کرد که برداشت اتریوم بر روی شبکه ی bep2 غیرفعال شده است. همچنین خبر از واریز و برداشت رمز ارز هگز (HEX) بر روی شبکه Erc20 و برداشت رمز ارز (1INCH) وان ایچ بر روی شبکه BSC فعال شده است. صرافی رمزینکس در ادامه خبری مبنی بر افزودن رمز ارز AXS به بازار معاملاتی خود خبر داد.

همچنین خبری مبنی بر مسابقه ای با عنوان “باز هم ارز جدید، باز هم مسابقه” در پیج اینستاگرام خود منتشر کرد. شرکت در این مسابقه بدین صورت است که باید ارز بعدی ای که این صرافی به بازار معاملاتی خود اضافه خواهد کرد را کاربران حدس بزنند. جایزه ی این مسابقه 2 هدیه ی یک میلیون تومانی معادل ارز افزوده شده خواهد بود.

خبر صرافی ها

صرافی اکسیر

بر طبق خبر منتشر شده در کانال تلگرام صرافی اکسیر در تاریخ  1400/08/12

این صرافی از افزوده شدن دو رمز ارز (AXS-IRT) و (AVAX-IRT) به لیست بازار خود خبر داد. کارمزد این بازارها به مدت یک هفته برای تمام کاربران اکسیر صفر می باشد.

این صرافی در ادامه خبرهای ارائه شده عنوان کرد که رمز ارز AXS قابلیت واریز و برداشت بر روی شبکه اتریوم ERC20 را دارد. اما ارز  AVAX در حال حاضر امکان واریز و برداشت ندارد. بنابراین بازار (AVAX-IRT) جزو بازارهای کارمزد یکسان اکسیر خواهد بود.

https://tokenbaz.com/blog/wp-content/uploads/2021/11/Avax-Axie-L-1.mp4
خبر صرافی ها

صرافی کراکن

بر طبق خبر منتشر شده در توئیتر صرافی کراکن در تاریخ  1400/08/12

این صرافی دیروز مورخ 11 آبان در صفحه ی توییتر خود از انتشار میم کوین شیبا در روز 12 آبان به لیست ارزهای خود خبر داد. اما بر طبق توئیت جدید در صفحه ی این صرافی از تغییر تصمیم خود خبر داد.

این صرافی همچنان بیان کرد که برای بررسی پروسه ی لیست کردن shiba inu نیازمند زمان بیشتری است و تاریخ دقیقی از لیست شدن این میم کوین در صرافی کراکن در دسترس نیست.

خروج از نسخه موبایل