نماد سایت توکن باز

واچ لیست روزانه 8 شهریور؛ معرفی 2 رمز ارز با پتانسیل رشد بالا

واچ لیست روزانه 2 شهریور؛ معرفی 2 رمز ارز با پتانسیل رشد بالا

واچ لیست روزانه 2 شهریور؛ معرفی 2 رمز ارز با پتانسیل رشد بالا

حمایت 19600 دلاری بیت کوین حفظ شد و روز خوبی برای رمز ارزها در حال رقم خوردن است. بیت کوین با 2.8 و اتریوم با 9.2 درصد افزایش قیمت در شبانه‌روز اخیر معامله شده و ارزش کل بازار با رشد 3.8 درصدی مواجه شده است. حال با این مقدمه به بررسی واچ لیست امروز و دو رمز ارزی که پتانسیل رشد آنها بالاست می‌پردازیم. با ما در واچ لیست روزانه 8 شهریور همراه باشید.

APE/USDT

ایپ کوین یکی از توکن‌های پتانسیل‌دارِ بازار است و به‌نظر آینده‌ی خوبی پیش‌روی این رمز ارز قرار دارد. رمز ارز  APE طی روزهای گذشته سیگنال‌هایی از شروع روند صعودی ارسال کرده و باید دید چه اتفاقی برای آن رخ می‌دهد.

نمودار ایپ کوین در تایم فریم روزانه

پیش از قرارگیری در روند فعلی، ایپ کوین افزایش قیمت 500 درصدی را تجربه کرد اما به‌نظر این اتفاق دیگر تکرار نخواهد شد. با این حال کارشناسان باور دارند که این رمز ارز در درازمدت پتانسیل رشد بالایی دارد.

استفاده از سرویس توکن باز؛ فرصت آربیتراژ ایپ کوین و کسب سود مطمئن

APE طی شبانه‌روز اخیر رشد قیمت 5.9 درصدی را تجربه کرده و هم‌اکنون در سطح قیمت 5.01 دلار معامله می‌شود. با این حال شاخص  RSI این رمز ارز در منطقه‌ی خنثی قرار داشته و گاوها کار سختی برای شروع روند صعودی دارند. اولین هدف آنها عبور از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (سطح قیمت 5.44 دلار) خواهد بود.

ALGO/USDT

دومین رمز ارز از واچ لیست امروز، الگورند است. ALGO یک پلتفرم سازگار با محیط زیست است. این پلتفرم عاری از مشکلاتی همچون مقیاس‌پذیری، امنیت پایین یا تمرکززدایی بوده و به دنبال پذیرش آسان‌تر بلاکچین در سرتاسر جهان است. این رمز ارز دارای سرعت تراکنش بالا و کارایی مناسب است و از برنامه‌های غیرمتمرکز مختلف پشتیبانی می‌کند.

نمودار الگورند در نمای روزانه

در حال حاضر توکن الگورند در واچ لیست بیش از 580 هزار تریدر قرار داشته و زیر سطح قیمت 0/3 دلار معامله می‌شود. احتمالا شاهد خریدِ گاوها در این سطح خواهیم بود و هدف مهم آنها عبور از مقاومت 0/5 دلار خواهد بود. تحلیل‌گران باور دارند که این رمز ارز حتی پتانسیل عبور از سطح قیمت 1 دلار را داشته و باید دید چه اتفاقی برای آن رخ می‌دهد.

استفاده از سرویس توکن باز؛ شناسایی بهترین قیمت خرید و فروش الگورند

سخن پایانی

همانطور که مطالعه کردید ما در این واچ لیست 2 رمز ارز با پتانسیل رشد بالا معرفی کردیم. این مطلب سیگنال خرید و فروش نبوده و قبل از هر اقدامی بهتر است نسبت به هر رمز ارزی تحقیق کنید. تحلیل شما همراهان توکن باز نسبت به این رمز ارزها چیست؟ ممنون از اینکه تا پایان واچ لیست روزانه 8 شهریور همراه ما بودید.

منبع: LiveMint

خروج از نسخه موبایل