نماد سایت توکن باز

ستاره بلاتریکس (Bellatrix) به روزرسانی جدید اتریوم

vitalik eth

vitalik eth

به گزارش توکن باز، ارز دیجیتال محبوب و باثبات اتریوم نام جدید خود را از سومین ستاره بزرگ صورت فلکی شکارچی به نام بلاتریکس (Bellatrix) برگرفته است. همان‌طور که میدانید ویتالیک بوترین در اواخر پنجمین ماه میلادی به تاریخ May 27 (به‌ عبارت‌ دیگر ۶ خرداد) پیشنهاد یک به‌روزرسانی برای بیکن چین را داد وی اضافه کرد که باید فعالیت‌های ویژه‌ای در به‌روزرسانی جدید اتریوم 2.0 اعمال شود.

در حال حاضر شبکه اتریوم در پایان مراحل آماده‌سازی برای انتشار به‌روزرسانی‌های مدنظر خود برای این پلتفرم می‌باشد که در طی این به‌روزرسانی‌ها، این شبکه بزرگ، ارز دیجیتال اتریوم را به یک دارایی با الگوریتم گواه اثبات سهام خالص تبدیل خواهد کرد. این امر باعث کنار رفتن ماینرها از شبکه و روی کار آمدن اعتبارسنج‌ها می باشد. ازاین‌رو تایید تراکنش‌های کاربران شبکه وظیفه اعتبارسنج‌ها خواهد شد که این اعتبارسنج‌ها در ازای انجام این کار در پلتفرم سود خوبی دریافت خواهند کرد.

لازم است بدانید که به گفته یوتودی بلاتریکس نام جدید به‌روزرسانی پیشین *Merge* است که برای ادغام با بیکن چین (Beacon Chain) تنظیم و مطرح شده بود. همچنین دیگر از پروتکل pos به‌جای پروتکل منسوخ pow استفاده می‌شود. توسعه دهندگان اعلام کردند که این پروسه پیچیده و طولانی خواهد شد. پس از پایان این پروسه توسعه دهندگان به‌روزرسانی جدیدی را تحت عنوان cleanup طراحی و اجرا خواهند کرد. این طرح جدید پلتفرم را برای فناوری و خصوصیات جدید آماده خواهد کرد.

منبع: یوتودی

خروج از نسخه موبایل