نماد سایت توکن باز

استخراج بیت کوین (Bitcoin) به کمک انرژی های تجدیدپذیر به 58.5 درصد رسید

استخراج بیت کوین با انرژی های تجدید پذیر

بررسی اطلاعات جدید به دست آمده نشان می دهد که استخراج بیت کوین (Bitcoin) به کمک ماینرها با انرژی های تجدیدپذیر، در 3 ماهه چهارم سال 2021 با یک درصد افزایش به 58.5 درصد رسیده است.

شایان ذکر است که این اطلاعات از نظرسنجی شورای استخراج بیت کوین (BMC) در تاریخ 18 ژانویه (29 دی) به دست آمده است. این نظرسنجی بر روی سه معیار متمرکز بود: ترکیب قدرت پایدار، کارایی تکنولوژیکی و مصرف برق.

جالب است بدانید که شورای استخراج بیت کوین (BMC) که در ماه می سال 2021 میلادی تأسیس شد، یک انجمن جهانی داوطلبانه از شرکت‌های استخراج بیت کوین (Bitcoin) مانند: Bit Digital ،BitFury ،Bitfarms ،Atlas Mining و سایر سازمان‌های صنعتی است.

به گزارش توکن باز به نقل از کوین تلگراف، مایکل سیلور مؤسس، بنیان گذار و مدیر عامل مایکرو استراتژی (MicroStrategy) گفت: در این سه ماهه شاهد ادامه روند استخراج بیت کوین با بهبود چشمگیر در بهره وری انرژی های تجدیدپذیر و پایداری استخراج بیت کوین بودیم.

مایکل سیلور، یکی از افراد کلیدی شورای استخراج بیت کوین در ادامه صحبت هایش اضافه کرد که استفاده افراد فعال در صنعت استخراج ارزهای دیجیتال از انرژی‌های تجدیدپذیر و پیشرفت‌های قابل‌ توجه در حوزه انرژی، باعث کاهش مصرف برق در استخراج بیت کوین شده است.

منبع: کوین تلگراف

خروج از نسخه موبایل