نماد سایت توکن باز

تحلیل هفتگی روند BTC؛ آیا شاهد بیت کوین 14 هزار دلاری خواهیم بود؟

تحلیل قیمت بیت کوین 5 تیر1401

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین

بیت کوین سطح قیمت 22 هزار دلار را تست کرد و از همان‌جا ریکجت شد. طی این اتفاق پادشاه ارزهای دیجیتال سیگنال فروش خود را اعلام کرد و در 24 ساعت، افتی 4 درصدی را تجربه کرد و به سطح قیمت 20469 دلار رسید. حالا تحلیل‌گران خبر از احتمال ریزش بیت کوین تا سطوح 17 و 14 هزار دلار داده و در ادامه قصد داریم تا به بررسی روند بیت کوین در هفته‌ی آتی بپردازیم. با ما در تحلیل هفتگی روند BTC همراه باشید.

بیت کوین به‌دنبال تست حمایت 17 هزار دلار

بنا به اعتقاد این تحلیل‌گر، سیگنال فروش جدیدی از مقاومت 22 هزار دلار ظاهر شده و اکنون نیز فعال است. ناحیه 22 الی 25 هزار دلار، نشان‌دهنده‌ی مقاومت جزئی بیت کوین است. کف بالا و شاخص‌های فاندامنتالی هر دو بیان‌گر رسیدن بیت کوین به سطوح پایین‌تر و تستِ حمایت  17 و 14 هزار دلار در هفته‌ی آتی هستند.

نمودار بیت کوین در تایم فریم روزانه

این تحلیل‌گر باور دارد شاید بیت کوین به سطح قیمت 14 هزار دلار نرسد اما احتمال ریزش و سقوط قیمت آن وجود داشته و تریدرها حتما نباید به‌دنبال کسب سودِ کامل از این حجم از ریزش بیت کوین باشند. در واقع آنها به‌طور منطقی ریسک کنند.

بررسی احتمال صعود BTC

 از سوی دیگر درصورت ظاهر شدن سیگنال صعودی، احتمال رسیدن بیت کوین به منطقه 25 الی 28 هزار وجود دارد. وی باور دارد که رخ دادن چنین اتفاقی از احتمال کمی برخوردار بوده و احتمال سقوط بیت کوین، بیش‌تر از رشدِ آن است.

وی به کاربران توصیه می‌کند تا برای سناریوهای مختلف آماده بوده تا واکنش مناسبی به اتفاقات بازار داده و به حرکت بعدیِ بازار فکر نکنند. به‌عنوان مثال وی به تلاش بیت کوین در هفته‌ی قبلی برای رسیدن به سطح 22 هزار دلار اشاره کرد و این سناریو همان چیزی بود که رخ داد.

همچنین این کارشناس اعلام کرد که پوزیشن شورت روی بیت کوین باز نخواهد کرد.

نظر شما همراهان توکن باز نسبت به روند بیت کوین چیست؟ آیا شاهد بیت کوین 14 هزار دلاری خواهیم بود؟ لطفا نظرات و ایده‌های خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان تحلیل هفتگی روند BTC همراه ما بودید.

منبع: TradingView

خروج از نسخه موبایل