نماد سایت توکن باز

تحلیل قیمت پنکیک سواپ (Cake)؛ آیا رشد قیمت پایان یافته است؟

تحلیل تکنیکال پنکیک سواپ

در ژوئن ۲۰۲۲ (خرداد ۱۴۰۱)، بانک مرکزی آمریکا اعلام کرد تورم این کشور رکورد ۴۰ ساله خود را شکسته است و برای مهار این تورم افسارگسیخته نرخ‌های بهره را افزایش خواهد داد. در این زمان یکی از بزرگترین ریزش‌های بازار کریپتو رخ داد. قیمت بیت کوین از کانال ۳۰ هزار دلار ریزش کرد و وارد کانال ۲۰ هزار دلار شد.

وضعیت توکن کیک (Cake)

همزمان با سقوط بازار کریپتو در خرداد امسال، قیمت توکن پنکیک سواپ نیز اصلاح خود را آغاز کرد و ۴.۳۵ تا ۲.۴۸ سقوط کرد. اما تفاوت مهم آن با بیت کوین و سایر رمزارزهای بزرگ بازار این بود که توکن کیک پس از ثبت این سطح قیمت، روند صعودی خود را آغاز کرد و گرچه نوساناتی را پشت سر گذاشت اما هرگز به کمتر از ۲.۴۸ نرسید.

در زمان نوشتن این مطلب توکن کیک با قیمت ۳.۹۷ دلار معامله می‌شود و نسبت به روز گذشته ۱.۲۷ درصد رشد داشته است. بالاترین قیمتی که تاکنون این توکن ثبت کرده است ۴۳.۹۶ درصد است که قیمت فعلی ۹۰.۹۸٪ از آن پایین‌تر است.

بهترین قیمت خرید توکن کیک (Cake) در کدام صرافی داخلی یافت می‌شود؟

جامعه قوی و برنامه توکن سوزی توکن کیک این توکن را به یکی از موفق‌ترین توکن‌های صرافی‌ها تبدیل کرده است. به طوری که در شرایط فعلی از بایننس کوین (BNB) نیز محبوبیت بیشتری کسب کرده و به یکی از ترند این روزهای بازار کریپتو تبدیل شده است.

پیش بینی قیمت توکن کیک (Cake)

نمودار قیمت توکن کیک در تایم فریم روزانه

در نمودار قیمت توکن کیک یک تقاطع مرگ رخ داده است. ب عبارتی خط میانگین متحرک در تایم فریم کوتاه‌تر (۷ دوره‌ای) خط میانگین متحرک ساده در تایم فریم بالاتر (۲۵ دوره‌ای) را از بالا قطع کرده است. این موضوع یک سیگنال نزولی کاهش قیمت است.

سطح فعلی قیمت یعنی ۳.۹۶ دلار یک سطح حمایتی مهم است که در صورت از دست رفتن آن انتظار کاهش قیمت تا ۳.۴۰ دلار وجود دارد.

آیا رشد قیمت پنکیک سواپ پایان یافته است؟

در تایم فریم هفتگی یک تقاطع طلایی (MA تایم فریم کوتاه MA تایم فریم بالاتر را از پایین قطع کند)، تشکیل شده است و سیگنالی برای افزایش قیمت تلقی می‌شود. اگر این اتفاق بیافتد انتظار افزایش قیمت تا ۴.۴۰ دلار منطقی است. هر چند شاخص قدرت نسبی (RSI) ۷ دوره‌ای شیبی به سمت پایین دارد و در حال نزدیک شدن به حمایت خود در ۴۴.۴۵ است. بنابراین ممکن است در ابتدا شاهد کاهش قیمت تا ۳.۷۰ دلار باشیم و سپس افزایش قیمت تا ۴.۴۰ دلار را ببینیم.

خروج از نسخه موبایل