نماد سایت توکن باز

رشد قیمت با یک توییت؛ ایلان ماسک فلوکی اینو را پامپ کرد

رشد قیمت با یک توییت؛ ایلان ماسک فلوکی اینو را پامپ کرد

رشد قیمت با یک توییت؛ ایلان ماسک فلوکی اینو را پامپ کرد

رمز ارز فلوکی اینو روزهای جذابی را سپری می‌کند و ایلان ماسک آنرا پامپ کرده است. بله درست است، توییتِ پدر دوج کوین منجر به پامپ شدن فلوکی اینو شد. حال ما امروز قصد داریم به بررسی جزئیات خبر «ایلان ماسک فلوکی اینو را پامپ کرد» و رشد قیمت آن بپردازیم. با ما در بلاگ توکن باز همراه باشید.

پامپ قیمت Floki Inu

ایلان ماسک اسم سگ خود را از روی نام یکی از شخصیت‌های سریال مشهور Vikings یعنی فلوکی انتخاب کرد. فردی در توییتر از ایلان ماسک خواست که عکس سگ خود را منتشر کند و ماسک نیز با قبول این درخواست و اشاره به اسم این سگ، پامپ رمز ارز فلوکی اینو را رقم زد. شاید باور نکنید اما Floki Inu طی یک ساعت رشدی 20 درصدی را تجربه کرد.

یکی دیگر از دلایل رشد قیمت فلوکی اینو، رونمایی از پروژه‌ی Project L بود. این پروژه یک راه‌حل قفل ارز دیجیتال است که امکان قفل کردن و سرمایه‌گذاری دارایی‌ها را در شبکه‌های BEP20، ERC20 و ERC-1155 فراهم می‌کند.

فلوکی اینو طی 30 روز اخیر با رشدی 159 درصدی مواجه شده و روندی برخلاف بازار نزولی در پیش گرفته است. این رمز ارز اوج قیمت خود را در سطح 0.00033651 دلار در 9 ماه پیش ثبت کرده بود و حالا با قرار گرفتن در سطح قیمت 0.00001535 فاصله‌ای 95.4 درصدی با اوج قیمت خود دارد.

استفاده از سرویس توکن باز: رصد قیمت لحظه‎‌ای فلوکی اینو

فلوکی اینو میم کوینی مبتنی بر دوج کوین و شیبا اینو است. میم‌ کوین‌ها ابتدا برای سرگرمی اختراع شده بودند و حالا به‌عنوان وسیله‌ای برای پرداخت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

آشنایی با ارز دیجیتال فلوکی اینو

فلوکی اینو پروژه‌ای شناخته شده در دنیای ارزهای دیجیتال است. این رمز ارز تاکنون تبلیغات زیادی انجام داده و اسپانسر تیم و افراد مشهوری همچون ناپولی ایتالیا و مایک تایسون بوده است. این پروژه تبلیغات فراگیری در سرتاسر جهان انجام داده و بیلبوردهایی در نیویورک، لندن و استانبول نصب کرده است.

بهره‌گیری از سرویس توکن باز: فرصت آربیتراژ فلوکی اینو در صرافی‌های ایرانی

مدیران پروژه‌ی Floki Inu به‌طور فعال در حال مذاکره با صرافی‌های بزرگ برای لیست شدن این رمز ارز هستند.

نظر شما همراهان توکن باز نسبت به این رمز ارز چیست؟ آیا روی آن سرمایه‌گذاری خواهید کرد؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان خبر «ایلان ماسک فلوکی اینو را پامپ کرد» همراه ما بودید.

منبع: U.Today

خروج از نسخه موبایل