نماد سایت توکن باز

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی اتر اکس

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی اتر اکس

با افتخار همکاری توکن باز با صرافی اتر اکس، به عنوان عضو جدید سرویس مقایسه قیمت ارزهای دیجیتال را اعلام می‌کنیم؛ در ادامه آموزش نحوه ثبت نام و احراز هویت در این صرافی ارز دیجیتال، در قالب مقاله‌ای که توسط تیم محترم صرافی اتر اکس تهیه شده را منتشر خواهیم کرد.

توکن باز با هدف ایجاد فضایی شفاف میان صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران، سرویس مقایسه قیمت ارز دیجیتال قابل معامله در صرافی‌های داخلی را راه‌اندازی کرده است. کاربران و تریدرهای ایرانی با مراجعه به این سرویس می‌توانند قیمت ارز دیجیتال مورد نظر خود را در میان صرافی‌های داخلی مقایسه کرده و بهترین قیمت خرید و فروش تتر، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را شناسایی کنند.

معرفی صرافی ارزدیجیتال اتراکس

شرکت زنجیره بلوک اریترین به شماره ثبت 3404 فعالیت خود را از سال 1396 با نام تجاری پرفکت کریپتو شروع کرد. با گسترش روزافزون صنعت کریپتوها و اضافه شدن ابزارها و امکانات جدید سرمایه‌گذاری به پلتفرمی نیاز بود که بتواند با توسعه جهانی این صنعت همراه باشد و تمام نیاز سرمایه‌گذاران را برآورده کند. از این رو شرکت تصمیم گرفت خدمات جدید و متنوع خود را در قالب پلتفرم جدید صرافی ارزدیجیتال اتراکس ارائه کند و در سال 1400، اِتراِکس متولد شد.

پوشش معاملات بیش از 350 رمزارز و اضافه شدن مستمر تعداد آنها، انواع سفارش‌های معاملاتی و گسترش شبکه بلاک چین بخشی از قابلیت‌های صرافی اتراکس است که می‌توان به آن اشاره کرد.


ثبت‌نام در صرافی ارزدیجیتال اتراکس

مراحل ثبت نام در صرافی اتر اکس

احراز هویت در صرافی اتراکس

بررسی صرافی اتر اکس در توکن باز

سخن پایانی

شما کاربران توکن باز می‌توانید در صفحه اختصاصی صرافی اتر اکس نظرات و تجربیات خود در زمان کار با این صرافی را به اشتراک بگذارید. این نظرات توسط تیم توکن باز مطالعه و نکات مهم به صرافی انتقال خواهد یافت. بیان نظرات شما در بهبود سرویس‌های ما کمک بسیاری خواهد داشت.

پرسش و پاسخ

برای ورود به اتر اکس ابتدا باید در این صرافی ثبت نام کرده و سپس حساب کاربری خود را احراز هویت کنید.

با ورود به صفحه مقایسه صرافی‌های ارز دیجیتال توکن باز می‌توانید امکانات و سرویس‌های ارائه شده توسط این صرافی را با سایر صرافی‌ها مقایسه کنید. همچنین در این صفحه می‌توانید نظر سایرین کاربران این صرافی را نیز مشاهده کنید.

خروج از نسخه موبایل