نماد سایت توکن باز

رشد قیمت شدید اتریوم؛ آیا ETH به 2500 دلار خواهد رسید؟

بروزرسانی اتریوم

بروزرسانی اتریوم

طی شبانه‌روز اخیر اتریوم رشد قیمتی بیش از 5.2 درصد را تجربه کرده و از مقاومت بسیار مهم 1900 دلار عبور کرده است. در ادامه قصد داریم به بررسی روز جذاب اتریوم بپردازیم. با ما در خبر «رشد قیمت شدید اتریوم» همراه باشید.

نمودار اتریوم در تایم فریم روزانه

آخرین مرحله‌ی مهاجرت اتریوم از الگوریتم گواه اثبات کار به گواه اثبات سهام به‌طور موفقیت‌آمیز روی شبکه‌ی آزمایشی Goerli انجام شد. انتظار می‌رود تا این مهاجرت به‌طور کامل در ماه سپتامبر انجام شود.

استفاده از سرویس توکن باز؛ فرصت خرید و فرذوش اتریوم با بهترین قیمت در ایران

اولین مرحله از این انتقال در شبکه‌ی آزمایشی Ropsten در اوایل ژوئن انجام شد. دومین مرحله نیز در شبکه‌ی آزمایشی Sepolia در اوایل جولای تکمیل شد تا اتریوم گام‌های بلندی به سوی اجرای الگوریتم گواه اثبات سهام بردارد.

تحلیل‌گران JPMorgan باور دارند که اجرای موفقیت‌آمیز Goerli اصلی‌ترین دلیل رشد قیمت اتریوم است. رشد قیمت اتر از 1700 دلار شروع شد و منجر به افزایش قیمت 15 درصدی اتر گردید.

یکی دیگر از دلایل رشد قیمت ارزهای دیجیتال ازجمله اتریوم، رشد شاخص CPI (قیمت مصرف‌کننده) است. چنین موضوعی به کاهش ترس در بازار کمک کرد و منجر به افزایش قیمت در بازار شد.

بهره‌گیری از سرویس توکن باز؛ فرصت آربیتراژ اتریوم و کسب سود مطمئن

نظر شما همراهان توکن باز نسبت به رشد قیمت اتریوم چیست؟ آیا شما هم نسبت به مهاجرت اتریوم خوش‌بین هستید؟ لطفا دیدگاه‌های خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان خبر «رشد قیمت شدید اتریوم» همراه ما بودید.

منبع: U.Today

خروج از نسخه موبایل