نماد سایت توکن باز

تحلیل تکنیکال GMT؛ آیا توکنِ بازی STEPN پامپ خواهد شد؟

تحلیل قیمت gmt

تحلیل قیمت gmt

تنها 4 ماه از عمر رمز ارز تازه متولد شده‌ی GMT گذشته و حالا توکنِ بومی بازی STEPN به یکی از آلت‌کوین‌های محبوب بازار تبدیل شده است. کاربران و تحلیل‌گران زیادی نسبت به آینده‌ی قیمت این رمز ارز خوش‌بین بوده و امروز قصد داریم تا به تحلیلِ یکی از این تحلیل‌گرها بپردازیم. با ما در تحلیل تکنیکال GMT  همراه باشید.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال GMT

نمودار توکن GMT در تایم فریم 12 ساعته

 توکن  GMT با تجربه‌ی رشد 35.4 درصدی طی 2 هفته، از سطح مقاومت بسیار مهم 0.50 دلار عبور کرد. قیمت از منطقه خرید 0.50 الی 0.60 دلار خارج شد و حالا در حال تست کردن سطوح 0.70 الی 0.80 دلار است.

بنا به اعتقاد این تحلیل‌گر، ابتدا توکن  GMT با مقداری کاهش قیمت مواجه شده و سپس روند صعودی آن آغاز خواهد شد.

بدین صورت تارگت اول این تحلیل‌گر، مقاومت 1.32 و تارگت دوم نیز سطح قیمت 1.70 دلار است. این تحلیل‌گر نسبت به رشد 100 الی 150 درصدی استپن خوش‌بین بوده و باور دارد چنین اتفاقی محتمل است.

 GMT توکن بومی بازی STEPN بوده که در این بازی، کاربران و بازیکنان با انجام برخی فعالیت‌های سالم ازجمله قدم زدن و دویدن، ارز دیجیتال دریافت خواهند کرد.

تحلیل شما همراهان توکن باز نسبت به این رمز ارز چیست؟ آیا روی این رمز ارز سرمایه‌گذاری خواهید کرد؟ لطفا تحلیل‌ها و ایده‌های خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان تحلیل تکنیکال GMT همراه ما بودید.

منبع: TradingView

 سلب مسئولیت: این مطلب به هیچ عنوان پیشنهادی برای سرمایه‌گذاری یا فروش نبوده و صرفا هدف ما اطلاع‌رسانی است.

خروج از نسخه موبایل