نماد سایت توکن باز

آموزش خرید و فروش رمزارزها در صرافی حامی

آموزش خرید و فروش رمزارزها در صرافی حامی

این مقاله را به آموزش خرید و فروش رمز ارزها در صرافی حامی اختصاص داده‌ایم. پیش از انجام خرید و فروش در صرافی حامی، باید در این صرافی ارز دیجیتال ثبت نام و احراز هویت کنید.

برای ورود و ثبت نام در صرافی حامی، اینجا کلیک کنید

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی حامی

آموزش خرید تتر از صرافی حامی

یکی از آسان‌ترین راه ها برای خرید فوری ارز تتر، خرید این ارز دیجیتال از صرافی حامی است. اگر شما هم این سوال را دارید که «باید از کجا تتر بخریم؟» پس بهتر است با مقاله امروز ما همراه باشید. ما در ادامه آموزش مرحله به مرحله و تصویری خرید تتر صرافی حامی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

همان‌طور که در تصویر فوق هم مشاهده می‌کنید، خرید تتر از صرافی حامی، یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای داشتن ارز دیجیتال است. تنها کافی است که از روش نشان داده شده در تصاویر عمل کنید تا بتوانید ارز دیجیتال تتر را با بهترین قیمت خریداری نمایید. برای شروع باید تعداد ارز تتری را که می‌خواهید بخرید، در کادر موردنظر وارد کنید. سپس می‌توانید در کادر زیر آن، مبلغ محاسبه شده برای تعداد تتر خود را مشاهده کنید. زمانی که تعداد و مبلغ وارد شد، می‌توانید درخواست خود را به ثبت برسانید.

همچنین همان‌طور که مشاهده می‌کنید در کنار کادرهای گفته شده یک پنجره آبی وجود دارد که در صورت تمایل به فروش در کنار خرید تتر صرافی حامی، می‌توانید از آن کادر هم استفاده کنید.

وارد کردن آدرس گیرنده

در این مرحله، اگر چند آدرس کیف پول دیجیتال دارید، حتما باید کیف پولی را که مورد نظر شماست، برای ادامه فرایند خرید انتخاب کنید. پس از آن، صرافی اطلاعات دقیق قیمت خرید تتر را در اختیار شما می‌گذارد که باید آن را بررسی و در صورت صحت آن‌ها، بر روی گزینه تأیید کلیک کنید. در آخر هم درست مانند آدرس‌های کیف پول، اگر چندین حساب بانکی دارید، حساب مورد نظر را برای ادامه فرایند، انتخاب کنید.

آخرین مرحله در خرید تتر

در مرحله آخر خرید تتر صرافی حامی با چنین صفحه‌ای مواجه می‌شوید؛ و به این معناست که همه مراحل را به درستی به پایان رساندید و می‌توانید خرید ارز دیجیتال تتر را با موفقیت انجام دهید. اما بگذارید در این بخش به یکی از بزرگ‌ترین مزایای این صرافی و دلیل آنکه بهترین صرافی برای خرید تتر است اشاره کنیم.

در این صرافی شما به راحتی قادر هستید که معاملات خود را در صورت بروز هرگونه مشکلی، ذخیره کنید. حتی اگر در هنگام خرید آنلاین تتر هم با مشکل مواجه شوید و نتوانید مراحل را تکمیل کنید، تمام معاملات شما ذخیره می‌شوند. به همین ترتیب می‌توانید مجددا به آن‌ها دسترسی داشته باشید و در موقعیتی مناسب‌تر آن‌ها را به اتمام برسانید. این از امکاناتی است که شاید صرافی‌های کمتری آن را به شما ارائه دهند.

آموزش فروش تتر به صرافی حامی

فروش تتر صرافی حامی موضوع آموزشی امروز ماست. صرافی حامی (Hami Exchange) یکی از معدود صرافی‌های ایرانی با امکانات فوق العاده است که آن را هم رده صرافی‌های خارجی می‌کند. شما می‌توانید در این صرافی، ارز دیجیتال تتر را معامله و خرید و فروش کنید. یکی از مزایای خرید و فروش تتر از این صرافی، سود بردن از بهترین قیمت‌هاست. بنابراین صرافی حامی، بهترین سایت خرید و فروش تتر در ایران شناخته می‌شود.

فروش تتر صرافی حامی هم یکی از امکانات بی شمار این صرافی محسوب می‌شود که می‌خواهیم امروز آموزش تصویری و مرحله به مرحله آن را در اختیار شما قرار دهیم. پس اگر شما هم به دنبال بهترین قیمت و ساده‌ترین راه برای فروش ارز دیجیتال تتر خود هستید، با مقاله امروز همراه باشید.

مرحله اول فروش تتر

شما می‌توانید هم به صورت مستقیم و هم از طریق بخش خرید تتر به بخش فروش تتر صرافی حامی دسترسی پیدا کنید. برای فروش این ارز دیجیتال هم درست مانند خرید آن، تنها کافی است که تعداد ارز دیجیتال تتری که قصد فروش آن را دارید، وارد کنید. همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، انجام این کار بسیار آسان است و تمام دستورالعمل‌های این سایت کاملا سرراست هستند. پس از وارد کردن اطلاعات، توصیه می‌کنیم که حتما یک بار دیگر آن‌ها را با دقت بررسی و در صورت اطمینان، سفارش فروش خود را ثبت کنید تا به مرحله آخر بروید.

مرحله آخر فروش تتر به صرافی حامی

فروش تتر در صرافی حامی دو مرحله بیشتر ندارد و به راحتی می‌توانید آن را به اتمام برسانید! در این مرحله هم تنها کافی است طبق روشی که در تصویر مشاهده می‌کنید، عمل کنید.

این مرحله خود از سه مرحله کوچک‌تر تشکیل شده است که تمامی آن‌ها هم بسیار واضح هستند. در ابتدا فاکتوری از اطلاعات فروش به شما نمایش داده می‌شود. این فاکتور مهم را با دقت بررسی کنید و در صورتی که از صحت آن اطمینان پیدا کردید، گزینه تأیید را بزنید تا به مرحله بعد منتقل شوید.

مرحله بعد، مرحله کنترل حساب بانکی شماست. در این بخش از فروش تتر صرافی حامی، در صورتی که تنها یک حساب بانکی دارید، بر روی همان کلیک کنید. در غیر این صورت و در صورت وجود حساب‌های بیشتر، حساب بانکی مورد نظر برای فروش ارز دیجیتال تتر را انتخاب نمایید. پس از انتخاب حساب درست، گزینه تأیید را فشار دهید.

سپس باید شبکه انتقالی را که ترجیح می‌دهید از آن استفاده کنید، از میان دو گزینه ERC20 و TRC20 انتخاب نمایید. در مستطیل آدرس txid هم کد تراکنش خود را وارد کنید و پس از اطمینان از اطلاعات وارده، گزینه تأیید و پرداخت را بزنید. به همین راحتی تترهای خود را به فروش می‌رسانید!

آموزش ثبت کیف پول در صرافی حامی

کیف پول صرافی حامی، یکی از امکانات مهم این صرافی ارز دیجیتال است که آشنایی با آن، مخصوصا برای معامله‌گران ایرانی، ضروری به شمار می‌رود. کیف پول این صرافی، بهترین کیف پول تتر محسوب می‌شود. شاید یکی از دلایل این موضوع، امکانات برتر این کیف پول و صرافی به نظر برسد. چرا که صرافی حامی می‌تواند قیمت تتر به تومان را در هر لحظه که بخواهید، در اختیار شما قرار دهد. اگر می‌خواهید نحوه کار با کیف پول صرافی حامی را بدانید و با امکانات بیشتری از آن آشنا شوید، با ما همراه باشید.

آموزش کار با کیف پول صرافی

شما برای آنکه بتوانید هرگونه عملیاتی از جمله خرید تتر، فروش و یا انتقال تتر را از طریق این صرافی انجام دهید، باید آدرسی از کیف پول‌های خود را در آن ثبت کنید. درست مانند هر صرافی دیگری، این صرافی و کیف پول تتر هم به آدرس معتبر و صحیحی نیاز دارد. پس باید در ارائه آدرس کیف پول خود، نهایت دقت را داشته باشید. حال برای ثبت آدرس، تنها کافی است به قسمت چپ و بالای صفحه، درست مانند تصویر رفته و بر روی علامت «+» کلیک کنید. بدین ترتیب می‌توانید اطلاعات کیف پول صرافی حامی خود را در سایت وارد نمایید.

ثبت آدرس کیف پول

در این صفحه هم همان‌طور که مشاهده می‌کنید، کادری کوچک در وسط صفحه برای شما نمایش داده می‌شود. در این قسمت تنها به آدرس کیف پول خود نیاز دارید. همان‌طور که به شما نشان داده شده، باید آن آدرس را در قسمت مشخصات کیف پول، آدرس کیف پول، وارد کنید. پس از وارد کردن آن در کادر مورد نظر، حتما یک بار دیگر آدرس را چک کنید تا بعدا با هیچ مشکلی مواجه نشوید. در صورت صحت آدرس، بر روی گزینه ثبت کیف پول صرافی حامی کلیک کنید.

مرحله نهایی ثبت کیف پول

در این مرحله هم اگر با صفحه‌ای مشابه تصویر بالا رو به رو شدید، بدان معناست که تمامی مراحل را با موفقیت پشت سر گذاشتید. از آن جایی که تمام مبالغ خرید و فروش تترهای شما به آدرس کیف پولی که در این قسمت ارائه دادید ارسال می‌شود، پس حتما مهم است که از درست بودن آدرس، مطمئن شوید. حتما برای تمام مراحلی که پشت سر می‌گذارید، وقت کافی صرف کرده و آن‌ها را چندین بار بررسی کنید.

پس از آن که اطلاعات کیف پول صرافی حامی خود را به درستی بررسی و ثبت کردید، حالا می‌توانید از نوار سمت راست سایت به صفحه اصلی بازگردید. صفحه‌ای که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، پروفایل شماست. اگر قصد دارید معامله یا خرید و فروش ارز تتر را انجام دهید، باید به صفحه اصلی بازگردید.

مقاله فوق توسط تیم تولید محتوای صرافی حامی تولید و برای توکن باز ارسال شده و پس از بازنگری نهایی در توکن باز منتشر شده است. لذا این مقاله و توصیفات ارائه شده درباره صرافی حامی، تحلیل و نظر توکن باز نیست.

خروج از نسخه موبایل