نماد سایت توکن باز

جاستین بیبر (Justin Bieber) یک توکن غیر قابل معاوضه (NFT) مشهور را به قیمت 1.3 میلیون دلار خریداری کرد

جاستین بیبر (Justin Bieber) و توکن غیر قابل معاوضه (NFT) مشهور

جاستین بیبر (Justin Bieber) یک توکن غیر قابل معاوضه (NFT) مشهور را به قیمت 1.3 میلیون دلار خریداری کرد

خواننده مشهور کانادایی، جاستین بیبر (Justin Bieber)، یکی از توکن های مشهور غیر قابل معاوضه را به قیمت 1.3 میلیون دلار خرید.

به گزارش توکن باز به نقل از کوین چپتر (coinchapter)، جاستین بیبر (Justin Bieber)، خواننده محبوب و ستاره جوان پاپ کانادایی به لیست افراد مشهور “Bored Ape Yacht Club” پیوسته است.

جالب است بدانید که این خواننده معروف جوان یکی از توکن های غیر قابل معاوضه (NFT)، مجموعه بورد ایپ یات کلاب (Bored Ape Yacht Club) را به ارزش 500 اتریوم (ethereum)، معادل قیمت 1.3 میلیون دلار و همچنین یکی از توکن های غیر قابل معاوضه (NFT)؛ مجموعه دودلز (DOODLES) را به قیمت 13 اتریوم (ETH) که معادل قیمت 34000 دلار است خریداری کرده.

شایان ذکر است که جاستین بیبر در گذشته هم یکی از توکن های غیرمثلی (NFT)، مجموعه کیلر جی‌ اف (Killer GF) را به ارزش 1.89 اتریوم که معادل قیمت 4900 دلار است و همچنین یکی از توکن های غیرمثلی مجموعه دنیای زنان (World Of Women (WOW)) را به ارزش 16 اتریوم یا به عبارتی دیگر 41600 دلار خریداری کرده بود.

گفتنی است که جاستین بیبر توکن های غیر قابل معاوضه (NFT)، BAYC، DOODLES و WOW را در طی مدت زمان سه ساعت، خریداری کرد و آن ها را نیز به ذخایر کیف پول خود افزود.

منبع: coinchapter.com

خروج از نسخه موبایل