نماد سایت توکن باز

افزایش قیمت لونا 2؛ ارز دیجیتال LUNC همچنان می‌تازد

افزایش قیمت لونا 2؛ LUNA سر به فلک کشید

افزایش قیمت لونا 2؛ LUNA سر به فلک کشید

لونا2 مرزهای رشد قیمت یک ارز را جابه‌جا کرد. واقعا باورپذیر نیست اما ارز لونا 2 بیش از 200 درصد افزایش قیمت را طی شبانه‌روز اخیر تجربه کرده و 2 برابر شده است. حال امروز قصد داریم تا به بررسی جزئیات افزایش قیمت لونا 2 بپردازیم. با ما همراه باشید.

رشد قیمت ارز دیجیتال لونا 2

رمز ارز  LUNA طی شبانه‌روز اخیر رشد قیمتی 200 درصدی را تجربه کرده و در اوج خوش‌بختی به سرم می‌برد. این رمز ارز از مرز 6 دلار عبور کرده و هم‌اکنون در سطح قیمت 6.03 دلار معامله می‌گردد.

استفاده از سرویس توکن باز؛ فرصت آربیتراژ لونا 2 و کسب سود مطمئن

به دنبال این اتفاق لونا2 مجددا وارد لیست 60 ارز برتر بازار شد و حتی برای مدتی به لیست 30 ارز برتر بازار نیز ورود کرد. به‌دنبال این افزایش قیمت، حجم معاملات لونا 2 نیز با افزایشی بی‌سابقه مواجه شده است.

نمودار ارز دیجیتال لونا 2 در تایم فریم روزانه

دلیل رشد قیمت لونا 2

برخی از تحلیل‌گران باور دارند که مفهوم پیشنهاد مالیاتی برای کاهش عرضه‌ی LUNC منجر به رشد قیمت این رمز ارز شده است. با پذیرش پیشنهاد مالیاتی 2/1 درصدی برای تمامی تراکنش‌های LUNC، این هزینه از سوی توسعه‌دهندگان Terra به سوی کیف پولی ارسال خواهد شد تا سوزانده شود.

استفاده از سرویس توکن باز؛ شناسایی بهترین قیمت خرید و فروش لونا 2

بیش‌تر سرمایه‌گذاران لونا بر این باورند که طرح مالیات 1.2 درصدی یک پیشنهاد جالب برای جبران ضررهای ناشی از فاجعه‌ی شبکه در ماه می است.

آشنایی با LUNA

پس از فروپاشی اکوسیستم ترا، جامعه‌ی این رمز ارز چندین راه‌حل برای نجات این پروژه مطرح کرد که یکی از آنها یعنی پیشنهاد 1623 مورد پذیرش واقع شد. طی این پیشنهاد، زنجیره‌ی جدیدی در شبکه ایجاد گردید و توکن جدیدی متولد شد.

زنجیره‌ی اصلی شبکه ترا به Terra Classic تغییر نام داد و در 28 می 2022 بلاک جنسیس (اولین بلاک پیدایش هر زنجیره) لونا راه‌اندازی شد. همچنین توکن اصلی لونا نیز به لونا کلاسیک (LUNC) تغییر نام داد.

سخن پایانی

نظر شما همراهان توکن باز نسبت به رشد شدید ارز لونا2 چیست؟ آیا روی آن سرمایه‌گذاری خواهید کرد؟ لطفا نظرات و ایده‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان خبر افزایش قیمت لونا 2 همراه ما بودید.

منبع: U.Today

خروج از نسخه موبایل