نماد سایت توکن باز

کاربران صرافی نوبیتکس برای دریافت ایردراپ فلر چه اقداماتی باید انجام دهند؟

اطلاعیه صرافی نوبیتکس

صرافی نوبیتکس اعلام کرد به منظور عمل به تعهد پشتیبانی از ایردراپ فلر در فاز اول ایردراپ، مقادیر دریافتی از فلر را به نسبت دارایی‌های اسنپ شات گرفته شده در تاریخ ۲۲ آذر سال ۱۳۹۹ ساعت ۳:۳۰، توزیع خواهد کرد.

مشاهده همه اخبار صرافی نوبتیکس

شایان ذکر است سرانجام و پس از ۲ سال وقفه در عمل به تعهدات تیم فلر، فاز اول ایردراپ فلر برای دارندگان ریپل در تاریخ ۲۰۲۰/۱۲/۱۲، اجرایی شد:

ایردراپ فلر شامل چه افرادی شده؟

1- ۱۵٪ از ایردراپ فلر، بین دارندگان ریپل در تاریخ ۲۰۲۰/۱۲/۱۲، توزیع شد.
2- تقسیم باقیمانده ایردراپ با متد جدیدی به رای گیری گذاشته شده و تاریخ ۲۰ ژانویه برای رای گیری تعیین گردیده است. در صورتی که پروپوزال این مدل به تصویب برسد عملا دارایی در اسنپ شات ۲۰۲۰/۱۲/۱۲ دیگر معیار ایردراپ نبوده و صرفا کسانی که توکن فلر را در کانترکت خاصی قفل نموده و در اصطلاح دارایی رپد شده دریافت کنند واجد شرایط برای دریافت جایزه های آتی شبکه خواهند بود.
3- در صورتی که پروپوزال جدید رای نیاورد همچنان همان اسنپ شات اشاره شده از دارایی های ریپل در تاریخ ۲۰۲۰/۱۲/۱۲ معیار دریافت باقی مانده ایردراپ به حساب می‌آید.

در توکن باز بخوانید؛ بررسی صرافی نوبیتکس

شارژ فلر به کیف پول کاربران واجد شرایط برای ایردراپ، یعنی افرادی که در ساعت 3:30 دقیقه مورخ 22 آذر سال 1399، در کیف پول نوبیتکس خود ریپل داشتند، روز پنجشنبه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۱، انجام شد.

کاربران مشمول این ایردراپ امکان برداشت توکن دریافتی را خواهند داشت. بازار معاملاتی این توکن در نوبیتکس پشتیبانی نمی‌شود. لذا فروش یا رپد کردن این توکن برای دریافت جوایز احتمالی آتی، به عهده شخص کاربر است. همچنین این فرصت برای دارندگان توکن فلر در روز ۲۰ ژانویه برای شرکت در رای گیری پروپوزال شبکه وجود خواهد داشت. نوبتیکس خطاب به کاربران خود اعلام کرد:

از واریز این توکن به نوبیتکس جدا خودداری فرمایید چرا که واریز به نوبیتکس منجر به از دست رفتن توکن‌های فلر شما خواهد شد!

در صورتی که پروپوزال اشاره شده تصویب شود، عملا با توزیع همین فاز، پشتیبانی از ایردراپ فلر به پایان می‌رسد و سایر مراحل دریافت جایزه منوط به رپدکردن توکن‌های دریافتی و نگهداری در ولت شخصی است.
درصورتی که پروپوزال اشاره شده تصویب نشود، باقیمانده توکن‌هایی که در فازهای بعد تخصیص داده خواهد شد نیز، مشابه همین فاز بین دارندگان ریپل در تاریخ اسنپ شات توزیع خواهد شد. توجه شود، مقادیر توزیعی در فازهای آتی منوط به مقدار دریافتی نوبیتکس در هر فاز خواهد بود.

خروج از نسخه موبایل