نماد سایت توکن باز

آموزش ورود، ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت ۲۴

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت 24

با افتخار همکاری توکن باز با صرافی بیت ۲۴، به عنوان عضو جدید سرویس مقایسه قیمت ارزهای دیجیتال را اعلام می‌کنیم؛ در ادامه آموزش نحوه ثبت نام و احراز هویت در این صرافی ارز دیجیتال، در قالب مقاله‌ای که توسط تیم محترم صرافی بیت ۲۴ تهیه شده را منتشر خواهیم کرد.

توکن باز با هدف ایجاد فضایی شفاف میان صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران، سرویس مقایسه قیمت ارز دیجیتال قابل معامله در صرافی‌های داخلی را راه‌اندازی کرده است. کاربران و تریدرهای ایرانی با مراجعه به این سرویس می‌توانند قیمت ارز دیجیتال مورد نظر خود را در میان صرافی‌های داخلی مقایسه کرده و بهترین قیمت خرید و فروش تتر، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را شناسایی کنند.

چطور در بیت ۲۴ ثبت نام کنیم؟

برای ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال بیت۲۴ ابتدا باید وارد سایت صرافی شوید:

خرید و فروش ارزهای دیجیتال در بیت ۲۴، مشابه دیگر صرافی‌های معتبر، به یک حساب کاربری احراز هویت شده نیاز دارد. دلیل این الزام قانونی محافظت از دارایی خود کاربران به وسیله جلوگیری از مبادله با پول‌های مسروقه نظیر مبالغ سرقت شده به واسطه فیشینگ و دیگر روش‌های کلاهبرداری است. کافی است یک مرتبه در بیت ۲۴ ثبت نام و احراز هویت کنید. در ادامه به همه قابلیت‌های این پلتفرم مبادله رمز ارزها دسترسی خواهید داشت.

این آموزش را بر مبنای اپلیکیشن موبایل Bit24 جلو می‌بریم. مراحل در نسخه موبایل وب سایت دقیقا همین است. حین کار با وب سایت روی دسکتاپ یا لپ تاپ، روند مشابه است و تفاوتی از نظر مراحل و اعمالی که باید به منظور ثبت نام و احراز هویت در بیت ۲۴ انجام بدهید، وجود ندارد. ابتدا نرم افزار صرافی را برای اندروید از گوگل پلی استور و برای آی‌اواس از اپ استور دانلود و نصب کنید، سپس باقی مراحل را دنبال کنید.

ساخت حساب کاربری

بعد از باز کردن اپلیکیشن، شمای کلی از بخش‌های مختلف و قابلیت‌های آن را خواهید دید. به صورت پیش‌فرض در قسمت «خانه» قرار دارید. به منظور ثبت نام گزینه «ورود و ثبت نام» واقع در گوشه بالا و سمت چپ صفحه را بزنید.

ورود به صفحه ثبت نام بیت ۲۴

در صفحه جدید، داخل کادر شماره موبایلتان را وارد کنید.

ورود به شماره موبایل

بعد از لمس دکمه «تایید و ادامه» وارد صفحه‌ای خواهید شد که کد یکبار مصرف ارسالی به شماره موبایلتان را درخواست می‌کند. پس از ارائه این کد شش رقمی دکمه «تایید کد» را بزنید.

تایید شماره موبایل

مرحله بعدی مربوط به تعیین یک رمز عبور است. برای تامین امنیت حسابتان، یک پسورد قوی داخل کادر اول قرار بدهید و آن را کادر دوم تکرار کنید. در صورتی که کاربر دیگری بیت ۲۴ را به شما معرفی کرده است.

تعیین رمزعبور

قدم بعدی مربوط به تکمیل اطلاعات هویتی است. در اینجا از شما خواسته می‌شود تا یک سری اطلاعات اولیه درباره خود ارائه کنید. گزینه‌های مختلف را پر کنید و در نهایت دوباره کلید آبی رنگ انتهای صفحه را بزنید.

تکمیل اطلاعات هویتی

اکنون ثبت نام شما به پایان رسیده است. در صورت که می‌خواهید احراز هویت را در زمانی دیگر انجام بدهید، دکمه «ورود به برنامه» را لمس کنید، در غیر این صورت برای احراز هویت «تکمیل احراز هویت» را بزنید تا مستقیما به صفحه مخصوص این کار بروید. گفتنی است بدون اتمام این فرآیند، همچنان قادر به واریز ارزی و ریالی به صورت نامحدود خواهید بود. همچنین می‌توانید بدون محدودیت داخل کیف پول صرافی خرید و فروش انجام بدهید، اما قادر به برداشت ارز دیجیتال یا تومان نیستید.

تکمیل احراز هویت

آموزش احراز هویت در بیت ۲۴

منظور از احراز هویت، ثبت تصویری از یک دست نوشته شامل متنی کوتاه، در کنار کارت بانکی، کارت ملی و چهره خود است. این عکس می‌تواند به صورت سلفی گرفته شود، اما باید از آینه نشدن دست نوشته و همچنین اعداد روی کارت‌ها مطمئن شوید. به منظور رعایت مسائل امنیتی، امکان پوشاندن تاریخ انقضا و کد CVV روی کارت بانکی وجود دارد.

شرایط عکس سلفی احراز هویت

راحت‌ترین روش انجام این کار، انتخاب کاغذی بزرگ است، به طوری که بعد از نوشتن متن نمایش داده شده روی صفحه و سپس امضا و تاریخ زدن زیر آن، به اندازه کارت‌ها فضای خالی وجود داشته باشد. در ادامه دو کارت را پایین متن بچسبانید و کاغذ را روی سینه خود قرار بدهید و عکس بگیرید. متنی که باید بنویسید، به صورت زیر است:

پس از نوشتن پاراگراف کوتاه بالا، ضمن قرار دادن نام و نام‌خانوادگی و تاریخ، امضا بزنید. بعد از گرفتن تصویری باکیفیت که متن و همچنین اطلاعات روی کارت‌ها درونش کاملا خوانا است، دکمه «عکس خود را اینجا آپلود کنید» را بزنید و عکستان را بارگذاری کنید.

کارشناس‌های بیت ۲۴ خیلی زود مدارک ارسالی را بررسی و در صورت نبود مشکل، احراز هویت را تایید می‌کنند. در ادامه علاوه بر خرید و فروش و همچنین واریز ارزی و ریالی، قادر به برداشت دارایی‌های خود نیز خواهید بود.

آیا صرافی بیت ۲۴ معتبر است؟

ما در توکن باز به دنبال بستری سالم برای رقابت صرافی‌های داخلی هستیم. به منظور رسیدن به این هدف خدمات زیر را ارائه می‌دهیم:

ایجاد صفحه اختصاصی برای هر صرافی؛ شما در این صفحه می‌توانید آزادانه نظرات و انتقادات خود از عملکرد هر صرافی را ثبت کنید. در نتیجه، تمامی کاربران می‌توانند تجربه واقعی سایر کاربران هر صرافی را مشاهده کرده و تصمیم‌گیری خود مبنی بر انتخاب یا عدم انتخاب صرافی‌ها را آگاهانه و براساس دیتای واقعی انجام دهید. در صفحه زیر می‌توانید این اطلاعات در مورد صرافی بیت ۲۴ را مشاهده کنید

مقایسه قیمت ارزهای دیجیتال معامله شده در صرافی‌های ایرانی؛ با استفاده از این سرویس می‌توانید بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال خود را در میان صرافی‌های ایرانی بیابید.

پرسش و پاسخ

برای ورود به بیت ۲۴ ابتدا باید در این صرافی ثبت نام کرده و سپس حساب کاربری خود را احراز هویت کنید.

با ورود به صفحه مقایسه صرافی‌های ارز دیجیتال توکن باز می‌توانید امکانات و سرویس‌های ارائه شده توسط این صرافی را با سایر صرافی‌ها مقایسه کنید. همچنین در این صفحه می‌توانید نظر سایرین کاربران این صرافی را نیز مشاهده کنید.

سخن پایانی

شما کاربران توکن باز می‌توانید در صفحه اختصاصی صرافی بیت ۲۴ نظرات و تجربیات خود در زمان کار با این صرافی را به اشتراک بگذارید. این نظرات توسط تیم توکن باز مطالعه و نکات مهم به صرافی انتقال خواهد یافت. بیان نظرات شما در بهبود سرویس‌های ما کمک بسیاری خواهد داشت.

خروج از نسخه موبایل