نماد سایت توکن باز

کمیته مشاوره SEC: تمام ارزهای دیجیتال اوراق بهادار ثبت نشده‌اند

sec

به گزارش سایت یاهو فایننس (Yahoo finance) کمیته مشاوره سرمایه‌گذاران کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) نامه‌ای به گری گنسلر، رئیس SEC ارسال کرد و از این آژانس فدرال خواست تا به اقدامات تهاجمی خود در مورد شرکت‌های ارز دیجیتال که اورا‌ق بهادار ثبت نشده ارائه می‌کنند ادامه دهد.

این کمیته در نامه خود نوشت:

ما معتقدیم که تقریبا همه‌ی توکن‌های رمزنگاری، اوراق بهادار هستند و آن‌ها، و همچنین پلتفرم‌ها و متولیانی که با آن‌ها سروکار دارند، باید تحت مقررات قوانین اوراق بها‌دار فدرال برای محافظت از سرمایه‌گذاران قرار گیرند.

این در حالی است که شکایت SEC علیه شرکت ریپل همچنان در جریان است و علی رغم پیروزی‌هایی که تاکنون ریپل به دست آورده است پیش‌بینی نتیجه این دادگاه دشوار است. ریپل در یک ماه اخیر شرایط خوبی را پشت سر گذاشت به طوری که قیمت XRP در یک ماه بیش از ۴۵ درصد افزایش داشته است و با توجه به شرایط صعودی بازار کریپتو احتمالا شاهد تداوم رشد قیمت آن باشیم.

مقایسه قیمت ریپل در صرافی‌های داخلی


اگر قصد خرید ارز دیجیتال ریپل را دارید می‌توانید خرید XRP خود را از صرافی اتراکس انجام دهید. این صرافی یکی از صرافی‌های تحت پوشش توکن باز است که یکی از پایین‌ترین قیمت‌های خرید ریپل بین صرافی‌های داخلی را ارائه می‌دهد و دلیل آن کارمزد صفر در بازار تومانی (و کارمزد ۰.۱ در بازار تتری) است.

خرید ارز دیجیتال ریپل از اتراکس


خروج از نسخه موبایل