نماد سایت توکن باز

تحلیل تکنیکال سولانا؛از کوین SOL، جامانده بزرگ بازارغافل نباشید!

تحلیل سولانا؛ خط‌ونشان SOL برای دیگر رمز ارزها

تحلیل سولانا؛ خط‌ونشان SOL برای دیگر رمز ارزها

سولانا از خواب بلند شد و برای دیگر رمز ارزها خط‌ونشان کشید. پس از سپری کردن روزهای بد، حالا سولانا به 38 دلار رسیده و در وضعیت مناسبی به سر می‌برد. امروز قصد داریم به تحلیل این رمز ارز بپردازیم. با ما در تحلیل تکنیکال سولانا همراه باشید.

تحلیل تکنیکال سولانا در تایم فریم هفتگی

خریداران سولانا طی ماه‌های اخیر تلاش زیادی برای حفظ و افزایش قیمت سولانا کردند و هر بار از مقاومت 45 دلار ریجکت شدند. علی‌رغم افزایش احساسات نسبت به افزایش قیمت SOL، حالا گاوها در تلاش هستند تا این‌بار شتاب حرکت صعودی خود را حفظ کنند.

نمودار سولانا در تایم فریم هفتگی

سولانا در تایم فریم هفتگی وضعیت خوبی داشته چرا که هفته‌ی گذشته را با احساسات صعودی و کندل مثبت به پایان رسانده است. هم‌اکنون سولانا در سطح قیمت 38 دلار معامله شده و اولین هدف پیش‌روی خریداران، مقاومت 40 دلار است. با عبور از این مقاومت، راه برای صعود بیش‌تر باز شده و هدف بعدی گاوها مقاومت مهم و سنگین 45 دلار است.

استفاده از سرویس توکن باز؛ شناسایی بهترین قیمت خرید و فروش سولانا در ایران

درصورت ریجکت شدن قیمت از این سطح، احتمالا شاهد تست مجدد سطح حمایت 31 دلار خواهیم بود و خرس‌ها دست به فروش سنگین در این منطقه خواهند زد.

تحلیل سولانا در تایم فریم روزانه

همچون تایم فریم هفتگی، سولانا در تایم فریم روزانه نیز در وضعیت صعودی به سر می‌برد. SOL از پایین‌ترین سطح روزانه‌ی خود دچار افزایش قیمت شده و اولین مقاومت پیش‌روی آن سطح قیمت 40 دلار است. درصورت ریجکت شدن از این سطح احتمال تست مجدد حمایت 31 دلار وجود دارد.

نمودار سولانا در نمای روزانه

میانگین متحرک نمایی 50 روزه در حال افزایش است و اندیکاتور RSI نیز در منطقه‌ی مثبت قرار دارد که هر دو شاخص بیان‌گر قدرت و کنترل بیش‌تر گاوها بر بازار SOL هستند.

استفاده از سرویس توکن باز؛ فرصت آربیتراژ سولانا و کسب سود مطمئن

سخن پایانی

ما در این مطلب به بررسی تحلیل تکنیکال سولانا و اهداف آن پرداختیم. شما همراهان توکن باز چه تحلیلی نسبت به این رمز ارز دارید؟ آیا روی آن سرمایه‌گذاری خواهید کرد؟ ممنون از اینکه تا پایان تحلیل سولانا همراه ما بودید.

منبع: NewsBTC

خروج از نسخه موبایل