نماد سایت توکن باز

تحلیل تکنیکال امروز چین لینک 6 آذر1400؛ کمک چین لینک به رشد دیفای!

ch

ch

چین لینک با کمک‌ های مالی از سوی Gitcoin برای رشد و توسعه زیرساخت‌ های شبکه اتریوم همکاری می‌کند؛ به گفته تحلیلگران، در حال حاضر قیمت این آلت کوین در یک نقطه ای که آماده شکست است، قرار دارد.

کمک چین لینک به رشد DeFi از طریق اوراکل ها

چین لینک قصد دارد زیر ساخت شبکه اتریوم را از طریق کمک های مالی Gitcoin تقویت کند. گیت کوین پروژه هایی که ارزشمند می باشند را، از لحاظ مالی تامین می کند. اوراکل های زنجیره ای چین لینک، چندین پروژه DeFi را تامین کرده اند و ارزش کل پروتکل ها قفل شده است. ارزش کل سرمایه قفل شده در پروتکل آواکس که آن را TVL نیز می نامیم، از جولای 2021 با استفاده از اوراکل های چین لینک بیش از 88 برابر افزایش یافته است.

پروتکل Avalanche که توکن آن را با عنوان AVAX می شناسیم، در طول سال 2021 رشد بسیار فوق العاده ای را تجربه کرد. با پشتیبانی از اوراکل چین لینک، سایر برنامه های DeFi، پروتکل Aave و Trader Joe (DEX) و همچنین Benqi Finance با هم به افزایش ارزش پروتکل های قفل شده، اشاره کردند.

اکوسیستم DeFi

اما چین لینک همچنان به پیشرفت خود در اکوسیستم DeFi ادامه می دهد. این شبکه در اوایل امروز مشارکت های زیر را اعلام کرد:

پروژه‌ های DeFi به قیمت‌ های واقعی بازار جهانی برای صدور وام، لیکویید شدن، داده های مربوط به نقطه مکانی و فروش منصفانه ان اف تی ها دسترسی دارند. ابزار چین لینک با افزایش تعداد برنامه های DeFi خود، که از اوراکل ها استفاده می کنند به توسعه خود ادامه می دهد.

نهنگ های چین لینک در حال تلاش برای بالا بردن قیمت این آلت کوین هستند. تحلیلگر های بازار ارزهای دیجیتال در کانال یوتیوب “VisionPulse Trades” این عقیده را دارند که قیمت چین لینک در حال حاضر در یک نقطه شکست قرار دارد. پس ممکن است قبل از از سرگیری روند صعودی به 45 دلار، به 22 دلار کاهش پیدا کند.

دیدگاه‌ ها و نظرات ارائه شده در این قسمت، صرفا دیدگاه مربوط به وبسایت www.fxstreet.com بوده و تیم توکن باز هیچ مسئولیتی در برابر تحلیل ارائه شده ندارد.

خروج از نسخه موبایل