نماد سایت توکن باز

تحلیل تکنیکال امروز مانا 15 دی 1400؛ دیسنترالند آماده حرکت می باشد

010

010

قیمت دیسنترالند در یک نقطه عطف مهم قرار داشته و انتظار می رود که یک روند صعودی عظیمی را شروع کند. با این حال، این چشم انداز به این بستگی دارد که ارز دیجیتال مانا در محدوده فعلی که یک نقطه حمایتی مهم است، چگونه رفتار نماید که منجر به جهش آن شود.

قیمت دیسنترالند آماده حرکت می باشد

می توان بیان کرد که قیمت دیسنترالند نزدیک به یک هفته است که در اطراف سطح حمایت 3.16 دلار در حال نوسان است. تا کنون، ارز دیجیتال مانا حدود سه بار این سطح حمایتی مهم را لمس کرده است که منجر به تشکیل سه دره سه گانه شده است. این الگوی تشکیل شده نشان می دهد که قیمت دیسنترالند هر لحظه آماده یک حرکت انفجاری می باشد.

سد مقاومتی 3.43 دلار اولین مانعی است که ارز دیجیتال مانا را در سفر خود به سوی قیمت های بالاتر تهدید می کند. رد شدن از این محدوده مقاومتی به خریداران اجازه می دهد تا روی پدال پا بگذارند و قیمت دیسنترالند را به 3.65 دلار برسانند.

اگر Decentraland بتواند از 3.65 دلار عبور کند و فشار خرید همچنان ادامه داشته باشد، به احتمال زیاد می توان گفت که ارز دیجیتال مانا برای سطح روانی 4 دلار حرکت خواهد کرد. معامله گران می توانند با هدف بلند مدت در موقعیت فعلی و سیو سود در محدوده 3.65 دلار از این فرصت استفاده کنند.

از سوی دیگر، قیمت مانا ممکن است نتواند از سطح حمایت 3.16 دلار حمایت کرده و از آن جهش کند. اگر فشار فروش در این محدوده مهم حمایتی افزایش یابد، با تشکیل یک کندل چهار ساعته زیر 3.16 منجر به کاهش بیشتر قیمت ارز دیجیتال مانا خواهد شد.

اگر این محدوده حمایتی رو به پایین شکسته شود، چشم انداز و سناریتو صعودی برای مانا را باطل شده و به احتمال زیاد باعث سقوط 4 درصدی و ریزش به محدوده 3.01 دلار می شود.

دیدگاه‌ ها و نظرات ارائه شده در این قسمت، صرفا دیدگاه مربوط به وبسایت www.fxstreet.com بوده و تیم توکن باز هیچ مسئولیتی در برابر تحلیل ارائه شده ندارد. اگر قصد خرید مانا را دارید، می توانید آن را از بهترین صرافی ارز دیجیتال ، بین تمامی صرافی های موجود پیدا کرده و در بهترین قیمت، اقدام به خرید نمایید.

خروج از نسخه موبایل