نماد سایت توکن باز

تحلیل تکنیکال امروز دوج کوین 4 دی ماه 1400

01 2

01 2

قیمت دوج کوین در تایم معاملاتی روز پنجشنبه یک افزایش قیمت قابل توجهی را با مقدار 7% تجربه کرد. در پایان روز هم شاهد معکوس شدن ماهیت روند صعودی بوده ایم.

دوج کوین در حال رسیدن به 0.27 دلار

قیمت دوج کوین در چرا قیمتی روز پنجشنبه بالاتر از Tenkan-Sen و Kijun-Sen روزانه بسته شد. این اولین بار بود که از 8 نوامبر به بالای این دو سطح نزدیک شده است. این اتفاق اغلب اوقات هشداری برای فروشندگان کوتاه مدت است؛ چرا که این فرایند این معنا را دارد که حرکت اصلاحی غالب بر بازار پتانسیل خود را برای ادامه دادن نداشته و به زودی به پایان می رسد.

از دیدگاه چرخه زمانی، قیمت دوج کوین چرخه‌ای را که تحلیل گران آن را به عنوان «چرخه مرگ» نامیده اند، تکمیل کرده است. چرخه مرگ یک چرخه چهل و نه تا پنجاه و دو روزه است که گان آن را برای معامله گران هشدار داده است که می تواند هر روندی را اعم از صعودی یا نزولی، که در طول این چرخه هفت هفته ای دائما در یک جهت حرکت می کند، معکوس کند.

چرخه زمانی دیگری که باعث حرکت قابل توجهی در قیمت دوج کوین شده است، چرخه گان نبود بلکه یک چرخه زمانی ایچیموکو به نام Kumo Twist یا همان چرخش کومو می باشد. چرخش کومو زمانی است که ابر از سبز به قرمز یا از قرمز به سبز تغییر می کند.

چرخه های کومو چرخه‌ های زمانی در سیستم ایچیموکو هستند که به معامله‌ گران در مورد افزایش یا کاهش احتمالی در تاریخ چرخه کومو یا حوالی آن هشدار می‌دهند؛ به خصوص اگر ابزاری با رسیدن به تاریخ Kumo Twist به شدت در یک جهت حرکت کرده باشد. به طور تصادفی، افزایش قابل توجه در قیمت دوج کوین در 13 دسامبر دقیقا در تاریخ چرخه کومو بوده است.

از دیدگاه چرخه زمانی، دوج کوین با وجود شرایط نزولی فعلی در سیستم Ichimoku Kinko Hyo، کاملاً برای شروع یک مرحله صعودی جدید آماده است. منطقه هدف مورد نظر در نقطه 0.27 دلار پیش بینی شده است. این منطقه شام فیبوناچی 161.8 درصد است که دارای ناحیه مهم در سیستم Ichimoku Kinko Hyo، Senkou Span B در منطقه 0.26 دلار است.

اگر قیمت دوج کوین به محدوده 0.14 دلار که یک منطقه مهم به شمار می آید سقوط کند، چشم انداز صعودی باطل می شود. اگر این اتفاق بیفتد باید انتظار ریزش تا 0.09 دلار را داشته باشیم.

دیدگاه‌ ها و نظرات ارائه شده در این قسمت، صرفا دیدگاه مربوط به وبسایت www.fxstreet.com بوده و تیم توکن باز هیچ مسئولیتی در برابر تحلیل ارائه شده ندارد. اگر قصد خرید دوج کوین را دارید، می توانید آن را از بهترین صرافی ارز دیجیتال ، بین تمامی صرافی های موجود پیدا کرده و در بهترین قیمت، اقدام به خرید نمایید.

خروج از نسخه موبایل