نماد سایت توکن باز

تحلیل تکنیکال امروز ریپل 28 آبان 1400؛ پتانسیل افزایش قیمت در ریپل

01 1

01 1

تحلیل ریپل:

قیمت ریپل در یک شکل تکنیکال مبهم قرار دارد که از محدوده پایینی در حال شکست است. سرمایه گذاران می توانند انتظار افزایش ارزش بازار ریپل را قبل از شکست داشته باشند.

ریپل در آستانه شکست

قیمت ریپل از 6 سپتامبر تا به امروز، دو lower highs و سه higher lows ایجاد کرده است. اتصال این نقاط نوسان با استفاده از خطوط روند موجود، باعث تشکیل یک مثلث می شود. این فرمگیری تکنیکال یک روند 37 درصدی را پیش بینی می کند که با اندازه گیری فاصله بین جفت نوسان بالا و پایین بدست می آید.

در حال حاضر، قیمت ریپل دقیقا بالای خط پایینی مثلث موجود در حال رنج زدن است. جهش از این محدوده، ریپل را به سد مقاومت موجود در 1.12 دلار سوق خواهد داد. رد شدن از نقطه مقاومتی بیان شده، ریپل را تا سطح 1.26 دلاری همراهی خواهد کرد.

با فرض اینکه کندل روزانه ریپل توانایی بسته شدن در منطقه ای بالاتر از 1.26 دلار را داشته باشد. یک روند جهت دار رو به بالا ایجاد می شود و شکست مثلث تایید می شود. در چنین سناریویی، شکست مثلت رو به بالا، ریپل را برای رسیدن به 1.73 دلار آماده می‌کند که با اضافه کردن فاصله بین جفت نوسان بالا و پایین نقطه شکست بدست می آید.

اما اگر قیمت ریپل با موفقیت منطقه مقاومتی 1.31 دلار را رد کرده و به قیمت 1.41 دلار دست یابد، سرمایه گذاران باید منتظر تایید دوم باشند.

تحلیل ریپل

خط انتهایی مثلت

در حالی که سناریو صعودی قابل قبول است، اما باید توجه داشت که این سناریو زمانی رخ می دهد که کندل روزانه بالاتر از 1.26 دلار بسته شود. با توجه به احتمال ریزش بازار ارز های دیجیتال، سرمایه گذاران باید محتاطانه حرکت کرده و حتما از سیو سود استفاده کنند.

عرضه در بیت کوین که می تواند قیمت آن را تا 53 هزار دلار کاهش دهد، احتمالا باعث کاهش قیمت ریپل نیز خواهد شد. در این شرایط، معامله گران ریپل می توانند انتظار کاهش قیمت ریپل تا سطح روانی 1 دلار را داشته باشند.

بسته شدن کندل روزانه زیر این خط انتهایی مثلت، شکست رو به پایین و شروع روند نزولی را تایید می کند و باعث کاهش 37 درصدی و رسیدن قیمت ریپل به 0.65 دلار می شود.

دیدگاه‌ ها و نظرات ارائه شده در این قسمت، صرفا دیدگاه مربوط به وبسایت www.fxstreet.com بوده و تیم توکن باز هیچ مسئولیتی در برابر تحلیل ارائه شده ندارد. اگر قصد خرید در بهترین <a href="http://<!– wp:paragraph –> <p> دیدگاه‌ ها و نظرات ارائه شده در این قسمت، صرفا دیدگاه مربوط به وبسایت<strong> <a href="https://www.fxstreet.com/cryptocurrencies/news/xrp-price-could-bounce-before-ripple-establishes-directional-bias-202111191103" target="_blank" rel="noreferrer noopener">www.fxstreet.com</a></strong> بوده و تیم <strong>توکن باز</strong> هیچ مسئولیتی در برابر تحلیل ارائه شده ندارد. اگر قصد خرید در بهترین قیمت ریپل را دارید، می توانید از وبسایت توکن باز برای مقایسه قیمت ها بهره ببرید.</p> قیمت ریپل را دارید، می توانید از وبسایت توکن باز برای مقایسه قیمت ها بهره ببرید.

خروج از نسخه موبایل