نماد سایت توکن باز

تحلیل تکنیکال امروز ریپل 25 دی 1400؛ ریپل در رویای افزایش قیمت

تحلیل ریپل

قیمت ریپل برای ماه ها در محدوده یک سطح حمایتی قوی قرار داشته و در حال رنج زدن بوده است. تست و برخورد مجددی که اخیرا با این محدوده صورت گرفت ، باید باعث تشکیل یک روند صعودی چشمگیر می شد، اما ریپل با موانع متعددی رو به رو شد که منجر به کاهش قدرت روند صعودی شده است.

ریپل در رویای یک حرکت تازه

قیمت ریپل از منطقه حمایتی روزانه در قیمت 0.694 دلار به 0.753 دلار تغییر قیمت داد که منجر به افزایش 15 درصدی شد. با این حال، این رالی حتی قبل از اینکه سد مقاومتی را برای بار دیگر در قیمت 0.817 دلار آزمایش کند، معکوس شد و قیمت ریپل رو به پایین حرکت کرد. نوسان نزولی موجود در رمز ارز ریپل، این ارز دیجیتال را به پاویون بازگرداند و منطقه حمایتی که ذکر شد برای بار دیگر توسط این ارز دیجیتال آزمایش شد.

اگر قیمت ریپل بتواند روند صعودی دیگری را آغاز کند، به دلیل میانگین متحرک ساده 50 روزه (SMA) در 0.851 دلار، احتمال زیادی وجود دارد که این سود به 10 درصد محدود شده و بیشتر از آن بالا نرود. رد شدن از این مانع راه را برای افزایش 12 درصدی باز می کند و ریپل را به بازدید مجدد از محدوده قیمتی 0.953 دلار می رساند.

این روند صعودی مجموعا یک صعود 22 درصدی را تشکیل می دهد و در مقایسه با رالی 10 درصدی به میانگین متحرک 50 روزه، احتمال کمتری دارد. هر حرکتی فراتر از میانگین متحرک 200 روزه به دلیل وجود میانگین متحرک ساده 100 روزه در 0.984 دلار، بعید به نظر می رسد.

تحلیل ریپل

از سوی دیگر، منطقه حمایتی روزانه، از 0.698 دلار به 0.753 دلار افزایش یافته است، چرا که این منطقه در پنج ماه گذشته چندین بار آزمایش شده است. از این رو، احتمال شکست این محدوده ی حمایتی بیشتر است.

اگر قیمت ریپل در کندل روزانه زیر 0.698 دلار بسته شود، قیمت آن می تواند مناطق پایین تری را تجربه نموده و سناریو صعودی را باطل نماید. این پیشرفت می تواند مسیر را برای خرس های ریپل باز کند تا این آلت کوین را پس از سقوط 13 درصدی به 0.604 دلار کاهش دهند.

دیدگاه‌ ها و نظرات ارائه شده در این قسمت، صرفا دیدگاه مربوط به وبسایت www.fxstreet.com بوده و تیم توکن باز هیچ مسئولیتی در برابر تحلیل ارائه شده ندارد. اگر قصد خرید ریپل را دارید، می توانید آن را از بهترین صرافی ارز دیجیتال، بین تمامی صرافی های موجود پیدا کرده و در بهترین قیمت، اقدام به خرید نمایید.

خروج از نسخه موبایل