نماد سایت توکن باز

تحلیل تکنیکال امروز تون کوین 8 دی 1400؛ تون کوین در انتهای مثلث

T1 1

T1 1

ارز دیجیتال تون کوین که آن را با نماد TON می شناسیم این روزها تمامی نگاه ها را به سمت خود جذب کرده است. این ارز دیجیتال با اسپانسری تلگرام در حال رشد فوق العاده ای است. در حال حاضر ارز دیجیتال تون کوین در حال نزدیک شدن به انتهای مثلث تشکیل گرفته شده می باشد.

ارز دیجیتال TON در انتهای مثلث

با بررسی چارت قیمت TON در تایم فریم 4 ساعته متوجه فشار خرید در روز های اخیر می شویم که منجر به اصلاح قیمتی شده است. در حال حاضر قیمت تون کوین در کف مثلث تشکیل شده قرار دارد و هر گونه خبر یا باد مخالف با بازار می تواند باعث شکست این محدوده و ریزش قیمت باشد. با شکست مثلث از ضلع بالا می توان انتظار افزایش قیمت و برخورد با مقاومت در محدوده 4.31 و 5 دلاری را داشت. به جرات می توان گفت که قیمت 5 دلار برای ارز دیجیتال TON یک سد مقاومتی می باشد که هم از لحاظ تکینکال و هم از لحاظ هیجانی منطقه بسیار حساسی می باشد.

با عبور قیمت تون کوین از محدوده 5 دلاری و تثبیت آن در همان محدوده می توان انتظار یک کف جدید برای این ارز دیجیتال داشت که یک حرکت بسیار مثبتی برای آن به شمار می آید.

تحلیل تون کوین

در حال حاضر قیمت تون کوین در محدوده 2.19 دلاری یک کف حمایتی بسیار مهمی دارد اما تا قبل از رسیدن به این محدوده باید از سد های حمایتی 3.5 و 3.2 گذشته و در نهایت محدوده حمایتی 2.89 را از دست بدهد. همچنین در صورت ریزش جزئی بازار شاخص قدرت نسبی به محدوده اشباع فروش می رسد که سیگنال خرید می دهد.

دیدگاه‌ ها و نظرات ارائه شده در این قسمت، صرفا دیدگاه مربوط به وبسایت tradingView بوده و تیم توکن باز هیچ مسئولیتی در برابر تحلیل ارائه شده ندارد. اگر قصد خرید تون کوین را دارید، می توانید آن را از بهترین صرافی ارز دیجیتال ، بین تمامی صرافی های موجود پیدا کرده و در بهترین قیمت، اقدام به خرید نمایید.

خروج از نسخه موبایل