نماد سایت توکن باز

تحلیل تکنیکال امروز وی چین 18 آذر1400؛

kar0 2

kar0 2

قیمت وی چین با وجود بهبود وضعیت تعداد قابل توجهی از آلت کوین ها، در آرامش باقی مانده است. تلاش آلت کوین ها برای افزایش قیمت و ثبت یک ath جدید با شکست مواجه شد و منجر به بازگشت به سطح حمایتی در کف شد. این اصلاح بازار تا محدوده حمایتی، به احتمال زیاد بستری را برای بازیابی فراهم می کند که ارز دیجیتال وی چین آماده دستیابی به محدوده های قبل سقوط، سوق دهد.

قیمت وی چین در حال تلاش برای وارد شدن به یک روند صعودی

قیمت وی چین توانست در 5 دسامبر به 0.099 دلار دست پیدا کرده و در ادامه به زیر سطح حمایتی در 0.0086 دلار ریزش کرد. در حالی که این روند نزولی مختصر بود، بازیابی ای که پس از آن رخ داد، قیمت را به محدوده 0.097 دلار رساند.

از آن موقع تا الان، ارز دیجیتال VET در منطقه مشخصی تثبیت شده است، اما به آرامی روند نزولی خود را ادامه می دهد و به سطح حمایتی 0.086 دلار نزدیک می شود. تست مجدد این محدوده مقاومتی یک شروع سه ضربه ای ایجاد می کند. خریدارانی که نقد هستند می توانند مدت زیادی در این سطح به شکل پله ای وارد شده و منتظر معکوس شدن روند نزولی و شروع یک روند صعودی جدید باشند.

سرمایه گذاران باید انتظار داشته باشند که قیمت وی چین از محدوده 0.099 دلار گذشته و به سطح مقاومت 0.118 دلار دست یابد. این حرکت یک روند صعودی 35 درصدی را تشکیل می دهد و به VET کمک می کند تا به سطوح قبل از ریزش خود در روز های اخیر بازگردد. با وجود چشم انداز صعودی برای ارز دیجیتال وی چین، معامله گران باید در این سطوح دقت کافی را داشته باشند.

تحلیل وی چین

با این حال، اگر ارز دیجیتال وی چین سطح حمایتی خود را در 0.086 دلار از دست دهد، نشان می دهد که فشار فروش بر حرکت صعودی غلبه کرده است. اگر خرس های بازار قیمت VeChain را پایین بکشند و شاهد قیمتی پایین تر 0.079 دلار باشیم، روند صعودی ما باطل می شود.

در این شرایط، قیمت وی چین می تواند به مرز حمایتی 0.070 دلار باز گشته و یا حتی به محدوده پایین تری از آن برسد؛ جایی که خریداران همچنان قادر هستند تا وارد شده و به روند موجود ضربه ای دیگر وارد کنند.

دیدگاه‌ ها و نظرات ارائه شده در این قسمت، صرفا دیدگاه مربوط به وبسایت www.fxstreet.com بوده و تیم توکن باز هیچ مسئولیتی در برابر تحلیل ارائه شده ندارد. اگر قصد خرید این ارز دیجیتال را دارید، می توانید از وبسایت توکن باز بهترین قیمت وی چین را پیدا کرده و اقدام به خرید کنید.

خروج از نسخه موبایل