نماد سایت توکن باز

بررسی ترندترین ارزهای بازار؛ تحلیل ارز دیجیتال کاردانو و فایل کوین

بررسی ترندترین ارزهای بازار؛ تحلیل ارز دیجیتال کاردانو و فایل کوین

بررسی ترندترین ارزهای بازار؛ تحلیل ارز دیجیتال کاردانو و فایل کوین

برخلاف بسیاری از ارزهای دیجیتال، دو رمز ارز کاردانو و فایل کوین روزهای بسیار خوبی را سپری می‌کنند. کاردانو فاصله‌ی بسیار کمی با نیم دلاری شدن دارد و فایل کوین نیز به بالاترین سطح قیمت خود طی 2 هفته‌ی اخیر رسیده است. امروز قصد داریم تا به بررسی تحلیل این دو رمز ارز بپردازیم. با ما در تحلیل ارز دیجیتال ADA و تحلیل فایل کوین همراه باشید.

تحلیل کاردانو

همانطور که دیروز در خبر «تاریخ راه‌ اندازی هاردفورک کاردانو مشخص شد» اشاره کردیم، تاریخ راه‌اندازی هاردفورک واسیل کاردانو مشخص شد و روند صعودی این رمز ارز آغاز گردید. کندل روزانه‌ی ADA در روز جمعه سطح قیمت 0.4499 دلار بسته شد و حالا گاوها قصد دارند تا از سطح قیمت مهم 0.5 دلار عبور کنند.

نمودار کاردانو در تایم فریم روزانه

کف قیمت کاردانو در سطح 0.4430 دلار تشکیل شد و مقاومت مهم و روانی 0.48 دلار شکسته شد.

حرکت صعودی کاردانو در حالی رخ داد که میانگین متحرک 10 روزه‌ی کاردانو در یک وضعیت نزولی قرار داشت. حالا این شاخص افزایش یافته و تمامی نشانه‌ها خبر از افزایش قیمت و به پایان رسیدن روند نزولی کاردانو می‌دهند. در حال حاضر کاردانو در سطح قیمت 0.49 دلار معامله شده و اولین هدف گاوها سطح قیمت 0.5 دلار است. پس از آن راه برای افزایش و رسیدن ارز دیجیتال ADA به مقاومت 0.53 دلار باز خواهد شد.

استفاده از سرویس توکن باز؛ فرصت شناسایی بهترین قیمت خرید و فروش ارز دیجیتال ADA

همچنین شاخص RSI نیز در وضعیت خنثی قرار گرفته و باید دید چه اتفاقی طی روزهای آتی رخ می‌دهد.

تحلیل فایل کوین

همچون کاردانو، فایل کوین نیز دو روز آخر هفته را طوفانی شروع کرد و رشد قیمت 12 درصدی را تجربه کرد. این رمز ارز در روز شنبه برای اولین بار از 20 اوت تاکنون به سطح قیمت 6.59 دلار رسید و از مقاومت 6.5 دلار عبور کرد.

نمودار فایل کوین در تایم فریم روزانه

با این حال خرس‌ها به زیبایی ترمز گاوها را کشیدند و روند صعودی این رمز ارز متوقف شد. حمایت 6.5 دلار از دست رفت و حالا فایل کوین در سطح قیمت 6.32 دلار معامله می‌شود.

استفاده از سرویس توکن باز؛ فرصت آربیتراژ فایل کوین و کسب سود مطمئن

هم‌اکنون شاخص RSI این رمز ارز در سطح خنثی قرار گرفته و درصورت رشد این شاخص و رسیدن آن به سطح خرید بیش‌ازحد احتمالا شاهد از سر گرفته شدن روند صعودی فایل کوین خواهیم بود. درصورت رخ دادن چنین اتفاقی اهداف گاوها سطوح 7 و 8 دلار خواهند بود.

سخن پایانی

تحلیل شما همراهان توکن باز نسبت به این رمز ارزها چیست؟ آیا کاردانو تا زمان راه‌اندازی شدن هاردفورک واسیل به سطح قیمت 1 دلار خواهد رسید؟ ممنون از اینکه تا پایان تحلیل ارز دیجیتال ADA و تحلیل فایل کوین همراه ما بودید.

منبع: News.Bitcoin

 سلب مسئولیت: این مطلب به هیچ عنوان پیشنهادی برای سرمایه‌گذاری یا فروش نبوده و صرفا هدف ما اطلاع‌رسانی است.

خروج از نسخه موبایل