بررسی ترندترین ارزهای بازار؛ تحلیل ارز دیجیتال کاردانو و فایل کوین

بررسی ترندترین ارزهای بازار؛ تحلیل ارز دیجیتال کاردانو و فایل کوین

برخلاف بسیاری از ارزهای دیجیتال، دو رمز ارز کاردانو و فایل کوین روزهای بسیار خوبی را سپری می‌کنند. کاردانو فاصله‌ی بسیار کمی با نیم دلاری شدن دارد و فایل کوین نیز به بالاترین سطح قیمت خود طی 2 هفته‌ی اخیر رسیده است. امروز قصد داریم تا به بررسی تحلیل این دو رمز ارز بپردازیم. با ما در تحلیل ارز دیجیتال ADA و تحلیل فایل کوین همراه باشید.

تحلیل کاردانو

همانطور که دیروز در خبر «تاریخ راه‌ اندازی هاردفورک کاردانو مشخص شد» اشاره کردیم، تاریخ راه‌اندازی هاردفورک واسیل کاردانو مشخص شد و روند صعودی این رمز ارز آغاز گردید. کندل روزانه‌ی ADA در روز جمعه سطح قیمت 0.4499 دلار بسته شد و حالا گاوها قصد دارند تا از سطح قیمت مهم 0.5 دلار عبور کنند.

تحلیل ارز دیجیتال ADA
نمودار کاردانو در تایم فریم روزانه

کف قیمت کاردانو در سطح 0.4430 دلار تشکیل شد و مقاومت مهم و روانی 0.48 دلار شکسته شد.

حرکت صعودی کاردانو در حالی رخ داد که میانگین متحرک 10 روزه‌ی کاردانو در یک وضعیت نزولی قرار داشت. حالا این شاخص افزایش یافته و تمامی نشانه‌ها خبر از افزایش قیمت و به پایان رسیدن روند نزولی کاردانو می‌دهند. در حال حاضر کاردانو در سطح قیمت 0.49 دلار معامله شده و اولین هدف گاوها سطح قیمت 0.5 دلار است. پس از آن راه برای افزایش و رسیدن ارز دیجیتال ADA به مقاومت 0.53 دلار باز خواهد شد.

استفاده از سرویس توکن باز؛ فرصت شناسایی بهترین قیمت خرید و فروش ارز دیجیتال ADA

همچنین شاخص RSI نیز در وضعیت خنثی قرار گرفته و باید دید چه اتفاقی طی روزهای آتی رخ می‌دهد.

تحلیل فایل کوین

همچون کاردانو، فایل کوین نیز دو روز آخر هفته را طوفانی شروع کرد و رشد قیمت 12 درصدی را تجربه کرد. این رمز ارز در روز شنبه برای اولین بار از 20 اوت تاکنون به سطح قیمت 6.59 دلار رسید و از مقاومت 6.5 دلار عبور کرد.

تحلیل ارز دیجیتال ADA
نمودار فایل کوین در تایم فریم روزانه

با این حال خرس‌ها به زیبایی ترمز گاوها را کشیدند و روند صعودی این رمز ارز متوقف شد. حمایت 6.5 دلار از دست رفت و حالا فایل کوین در سطح قیمت 6.32 دلار معامله می‌شود.

استفاده از سرویس توکن باز؛ فرصت آربیتراژ فایل کوین و کسب سود مطمئن

هم‌اکنون شاخص RSI این رمز ارز در سطح خنثی قرار گرفته و درصورت رشد این شاخص و رسیدن آن به سطح خرید بیش‌ازحد احتمالا شاهد از سر گرفته شدن روند صعودی فایل کوین خواهیم بود. درصورت رخ دادن چنین اتفاقی اهداف گاوها سطوح 7 و 8 دلار خواهند بود.

سخن پایانی

تحلیل شما همراهان توکن باز نسبت به این رمز ارزها چیست؟ آیا کاردانو تا زمان راه‌اندازی شدن هاردفورک واسیل به سطح قیمت 1 دلار خواهد رسید؟ ممنون از اینکه تا پایان تحلیل ارز دیجیتال ADA و تحلیل فایل کوین همراه ما بودید.

منبع: News.Bitcoin

 سلب مسئولیت: این مطلب به هیچ عنوان پیشنهادی برای سرمایه‌گذاری یا فروش نبوده و صرفا هدف ما اطلاع‌رسانی است.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.