نماد سایت توکن باز

افزایش قیمت ارز دیجیتال (BONK) بونک اینو؛ بازگشت میم کوین‌ها؟

افزایش قیمت بونک؛ انفجار قیمت Bonk Inu

افزایش قیمت بونک؛ انفجار قیمت Bonk Inu

سال 2023 برای برخی ارزها طوری آغاز شده که انگار بازار خرسی در روزهای پایانی خود قرار دارد. رمز ارز قصه‌ی ما، ارزِ تازه متولد شده‌ی BONK است. بونک اینو طی هفت روز بالغ بر 600 درصد افزایش قیمت را تجربه کرده و بهترین روزهای عمر خود را سپری می‌کند. در ادامه به بررسی بیش‌تر جزئیات افزایش قیمت بونک می‌پردازیم. با ما در بلاگ توکن باز همراه باشید.

افزایش قیمت بونک – BONK

بنا به داده‌های ارائه شده از سوی کوین مارکت کپ، بونک در 3 هفته قدمت خود بیش‌تر از 116 هزار هولدر به‌دست آورده و 6 درصد از عرضه‌ی 100 تریلیارد واحدی خود را سوزانده است.

ارز دیجیتال بونک اینو را از کجا بخرم؟

هنوز هیچ راه متمرکزی برای سوزاندان بونک اینو وجود نداشته و توکن‌های سوزانده شده بنا به دلایل مختلف از سوی تیم پروژه به آدرس‌های مرده ارسال شده‌اند.

BONK اوج قیمت خود را 5 روز قبل در سطح 0.00000487 دلار ثبت کرد و از آن زمان دچار اصلاح قیمت شده است. بدین صورت بونک در حال حاضر در محدوده قیمت 0.00000154 دلار معامله شده و 68.7 درصد با اوج قیمت خود فاصله دارد. با این حال هنوز هم این رمز ارز 1671 درصد با کف قیمت خود در 11 روز قبل فاصله داشته و می‌توان گفت از آن زمان تاکنون 16 برابر شده است.

نمودار بونک اینو در تایم فریم روزانه

ارتباط قیمت بونک و سولانا

شایان ذکر است بدانید که توکن بونک روی بلاکچین سولانا راه‌اندازی شده و همین اتفاق افزایش قیمت بسیار خوبی را برای سولانا رقم زده است. طی هفت روز اخیر سولانا 44 درصد رشد قیمت را تجربه کرده و در محدوده قیمت 16.17 دلار معامله می‌گردد. پیش از ظهور بونک، SOL در بازه قیمت 9 الی 10 دلار دست‌وپا می‌زد.

آیا بازار خرسی به پایان رسیده است؟ با مطالعه مقاله‌ی 5 نشانه از پایان خرسی از دیگر تریدرها جلوتر باشید و برای بازار صعودی آماده شوید.

توجه داشته باشید که بونک اینو هنوز در صرافی‌های بزرگ همچون بایننس لیست نشده و شاید لیست شدن در این صرافی‌ها نیز به رشد قیمت آن کمک کند.

سخن پایانی

Bonk Inu به‌عنوان رقیب شیبا اینو متولد شده و راه پرفرازونشیبی پیشِ‌روی خود دارد. نظر شما همراهان توکن باز نسبت به رشد این رمز رز چیست؟ لطفا نظرات و ایده‌های خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. از اینکه تا پایان خبر افزایش قیمت بونک همراه ما بودید سپاسگزاریم.

منبع: U.Today

خروج از نسخه موبایل