نماد سایت توکن باز

سقوط قیمت بیت کوین؛ تسلیم BTC در مقابل بانک مرکزی امریکا

سقوط قیمت بیت کوین؛ خنجر فدرال رزرو در قلب BTC

سقوط قیمت بیت کوین؛ خنجر فدرال رزرو در قلب BTC

‌بار دیگر نرخ تورم در آمریکا اعلام شد و این‌بار هم ضربه‌ی مهلکی به بیت کوین وارد شد. BTC طی شبانه‌روز اخیر 8.7 درصد از ارزش خود را از دست داده که 5 درصد از این مقدار فقط طی چند دقیقه اتفاق افتاده است. BTC بار دیگر تریدرها و کاربران را ناامید کرد و در ادامه‌ی خبر به بررسی جزئیات سقوط قیمت بیت کوین می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

ریزش قیمت بیت کوین

علاوه بر بیت کوین، بسیاری از رمز ارزهای بازار ازجمله سولانا، کاردانو و اتریوم نیز دچار کاهش قیمت شدند و هم‌اکنون بیت کوین در سطح قیمت 20384 دلار معامله می‌شود. شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) با افزایش 0.6 درصدی نسبت به ماه قبل مواجه شده که دو برابر رقم پیش‌بینی شده است. از سوی دیگر قیمت گار تقریبا 10 درصد کاهش یافته که این ریزش با افزایش قیمت خانه، مراقبت‌های پزشکی و مواد غذایی جبران شده است.

استفاده از سرویس توکن باز؛ فرصت آربیتراژ بیت کوین و کسب سود مطمئن

جدیدترین داده‌های تورم باز هم به بیت کوین ضربه زدند و امیدِ کاربرانی که نسبت به افزایش قیمت بیت کوین در ماه سپتامبر امیدوار بودند از دست رفت.

نمودار بیت کوین در تایم فریم روزانه

عملکرد قیمت بیت کوین هنوز به بلوغ نرسیده و تحت‌تاثیر عوامل کلان اقتصادی گسترده ازجمله بازار سهام ایالات‌متحده است. با اعلام نرخ تورم ماهانه‌ی آمریکا، بازار سهام این کشور سقوط کرد و به‌دنبال آن بیت کوین نیز دچار ریزش قیمت شد. بنا به داده‌های تریدینگ ویو، دامیننس بیت کوین نیز با افت دو درصدی مواجه شده و در وضعیت نامناسبی قرار دارد.

استفاده از سرویس توکن باز؛ شناسایی بهترین قیمت خرید و فروش بیت کوین

داده‌های جدید CPI احتمالا سیاست‌گذاران فدرال رزرو را ترغیب خواهد کرد تا سیاست‌های مالی جدیدی علیه تورم اتخاذ کنند.

سخن پایانی

نظر شما همراهان توکن باز نسبت به ریزش 10 درصدی بیت کوین چیست؟ آیا BTC در پایان سال به سطح قیمت 60 هزار دلار خواهد رسید؟ ممنون از اینکه تا پایان خبر سقوط قیمت بیت کوین همراه ما بودید.

منبع: U.Today

خروج از نسخه موبایل