نماد سایت توکن باز

تحلیل شیبا اینو ۵ شهریور؛ سقوط SHIB به اعماق جهنم

تحلیل شیبا اینو 5 شهریور؛ سقوط SHIB به اعماق جهنم

تحلیل شیبا اینو 5 شهریور؛ سقوط SHIB به اعماق جهنم

شیبا اینو از مقاومت 0.000015 دلار ریجکت شد و روز بسیار بدی را سپری می‌کند. این رمز ارز طی شبانه‌روز اخیر ۱۰ درصد از ارزش خود را از دست داده و در سطح قیمت 0.00001225 دلار معامله می‌شود. احتمال ریزش شدید ۲۸ درصدی شیبا اینو وجود داشته و ترس شدیدی پیرامون این رمز ارز وجود دارد. با ما در «تحلیل شیبا اینو 5 شهریور»  همراه باشید.

تحلیل شیبا اینو

بسیاری از سرمایه‌گذاران شیبا اینو هم‌اکنون در ضرر سنگین هستند و احتمال ریزش قیمت بیش‌تر آن وجود دارد. اولین حمایت کلیدی شیبا اینو در سطح 0.00001209 دلار قرار دارد. سطح مقاومت پیوت R1 نیز طی روزهای اخیر به شدت کاهش یافته و کمکی به شیبا اینو نخواهد کرد.

بهره‌گیری از سرویس توکن باز؛ فرصت آربیتراژ شیبا اینو و کسب سود مطمئن

با رسیدن به سطح قیمت 0.00001209 دو احتمال پیش‌روی وجود دارد. یا گاوها دست به خرید زده و شیبا اینو را نجات می‌دهند یا باز هم شاهد کاهش قیمت بیش‌تر  SHIB خواهیم بود. از دست رفتن حمایت 0.00001209 و عدم تلاش از سوی گاوها، شیبا اینو را وارد تاریکی مطلق خواهد کرد. در واقع شیبا اینو وارد منطقه‌ای خواهد شد که پتانسیل نزولی زیادی داشته و عناصر کمی برای کاهش سرعت سقوط وجود دارد. بدین صورت راه برای سقوط بیش‌تر باز شده و احتمال رسیدن به سطوح 0.00001 و 0.0000096 دلار وجود دارد. درواقع این سطوح اهداف اصلی خرس‌ها هستند. رسیدن به این دو سطح به معنای کاهش قیمت 28 درصدی  SHIB از سطوح فعلی است.

نمودار شیبا اینو در تایم فریم روزانه

از سوی دیگر درصورت حمایت گاوها، احتمال تغییر روند شیبا اینو و حرکت صعودی وجود دارد. میانگین متحرک ساده‌ی 55 روزه قیمت را به سطوح بالاتر سوق داده و اولین هدف خریداران مقاومت سنگین 0.000015 دلار است. با عبور از این مقاومت راه برای صعود بیش‌تر SHIB و رسیدن به سطح 0.000017 دلار باز خواهد شد. چنین اتفاقی بیان‌گر رشد 27 درصدی قیمت شیبا اینو از سطوح فعلی است.

استفاده از سرویس توکن باز؛ بهترین قیمت خرید و فروش شیبا اینو

سخن پایانی

تحلیل شما همراهان توکن باز نسبت به شیبا اینو چیست؟ آیا نسبت به افزایش قیمت آن امیدوار هستید؟ لطفا تحلیل‌ها و دیدگاه‌های جذاب خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان «تحلیل شیبا اینو 5 شهریور» همراه ما بودید.

منبع: FXstreet

خروج از نسخه موبایل