تحلیل شیبا اینو ۵ شهریور؛ سقوط SHIB به اعماق جهنم

تحلیل شیبا اینو 5 شهریور؛ سقوط SHIB به اعماق جهنم

شیبا اینو از مقاومت 0.000015 دلار ریجکت شد و روز بسیار بدی را سپری می‌کند. این رمز ارز طی شبانه‌روز اخیر ۱۰ درصد از ارزش خود را از دست داده و در سطح قیمت 0.00001225 دلار معامله می‌شود. احتمال ریزش شدید ۲۸ درصدی شیبا اینو وجود داشته و ترس شدیدی پیرامون این رمز ارز وجود دارد. با ما در «تحلیل شیبا اینو 5 شهریور»  همراه باشید.

تحلیل شیبا اینو

بسیاری از سرمایه‌گذاران شیبا اینو هم‌اکنون در ضرر سنگین هستند و احتمال ریزش قیمت بیش‌تر آن وجود دارد. اولین حمایت کلیدی شیبا اینو در سطح 0.00001209 دلار قرار دارد. سطح مقاومت پیوت R1 نیز طی روزهای اخیر به شدت کاهش یافته و کمکی به شیبا اینو نخواهد کرد.

بهره‌گیری از سرویس توکن باز؛ فرصت آربیتراژ شیبا اینو و کسب سود مطمئن

با رسیدن به سطح قیمت 0.00001209 دو احتمال پیش‌روی وجود دارد. یا گاوها دست به خرید زده و شیبا اینو را نجات می‌دهند یا باز هم شاهد کاهش قیمت بیش‌تر  SHIB خواهیم بود. از دست رفتن حمایت 0.00001209 و عدم تلاش از سوی گاوها، شیبا اینو را وارد تاریکی مطلق خواهد کرد. در واقع شیبا اینو وارد منطقه‌ای خواهد شد که پتانسیل نزولی زیادی داشته و عناصر کمی برای کاهش سرعت سقوط وجود دارد. بدین صورت راه برای سقوط بیش‌تر باز شده و احتمال رسیدن به سطوح 0.00001 و 0.0000096 دلار وجود دارد. درواقع این سطوح اهداف اصلی خرس‌ها هستند. رسیدن به این دو سطح به معنای کاهش قیمت 28 درصدی  SHIB از سطوح فعلی است.

تحلیل شیبا اینو 5 شهریور
نمودار شیبا اینو در تایم فریم روزانه

از سوی دیگر درصورت حمایت گاوها، احتمال تغییر روند شیبا اینو و حرکت صعودی وجود دارد. میانگین متحرک ساده‌ی 55 روزه قیمت را به سطوح بالاتر سوق داده و اولین هدف خریداران مقاومت سنگین 0.000015 دلار است. با عبور از این مقاومت راه برای صعود بیش‌تر SHIB و رسیدن به سطح 0.000017 دلار باز خواهد شد. چنین اتفاقی بیان‌گر رشد 27 درصدی قیمت شیبا اینو از سطوح فعلی است.

استفاده از سرویس توکن باز؛ بهترین قیمت خرید و فروش شیبا اینو

سخن پایانی

تحلیل شما همراهان توکن باز نسبت به شیبا اینو چیست؟ آیا نسبت به افزایش قیمت آن امیدوار هستید؟ لطفا تحلیل‌ها و دیدگاه‌های جذاب خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان «تحلیل شیبا اینو 5 شهریور» همراه ما بودید.

منبع: FXstreet

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.