نماد سایت توکن باز

آموزش خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی ورسلند

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی ورسلند

توکن باز با هدف ایجاد فضایی شفاف میان صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران، سرویس مقایسه قیمت رمزارزهای قابل معامله در صرافی‌های داخلی را راه‌اندازی کرده است. کاربران و تریدرهای ایرانی با مراجعه به این صفحه می‌توانند قیمت ارز دیجیتال مورد نظر خود را در میان صرافی‌های داخلی مقایسه کرده و بهترین قیمت خرید و فروش تتر، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را شناسایی کنند.

با افتخار همکاری توکن باز با صرافی ورسلند، به عنوان عضو جدید سرویس مقایسه قیمت رمزارزها را اعلام می‌کنیم؛ در ادامه آموزش خرید و فروش ارزهای دیجیتال در این صرافی، در قالب مقاله‌ای که توسط تیم محترم صرافی ورسلند تهیه شده را منتشر خواهیم کرد.

اگر هنوز در این صرافی ثبت نام نکرده‌اید، با استفاده از لینک زیر وارد سایت این صرافی شوید:

ورود به سایت صرافی ورسلند

اگر برای ثبت نام و احراز هویت در این صرافی به کمک نیاز دارید، توکن باز  در مقاله‌ای به صورت گام به گام این مراحل را آموزش داده است که در زیر این می‌توانید این مقاله را مشاهده کنید:

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی ورسلند

آموزش خرید و فروش در صرافی ورسلند

صرافی ورسلند ، اولین صرافی با پلتفرم کپی تریدینگ حرفه‌ای در ایران ، مفتخر است تا بستری بروز و ایمن را جهت انجام معاملات خرید و فروش شما عزیزان بر روی بیش از 700 نوع ارز دیجیتال فراهم آورده است.

فرقی نمی‌کند تازه با بازارهای مالی آشنا شده‌اید و یا اینکه در این زمینه تجربه کافی دارید، داشتن دانش و تخصص کافی در کار با هر ابزاری باعث می‌شود تا بتوانید در کار خود حداکثر بهره وری را ایجاد نمایید. در ادامه این مقاله قصد داریم تا با بخش‌های خرید و فروش آسان ارزهای دیجیتال (OTC) و خرید و فروش حرفه ای (Market) در ورسلند آشنا شویم.

1- افزودن کارت بانکی

برای واریز و برداشت دارایی‌های خود به “تومان” در ورسلند ، مشابه تمام صرافی‌های معتبر ایرانی می‌بایست بعد از انجام کامل مراحل احراز هویت خود یک کارت بانکی معتبر که اطلاعات حساب آن با اطلاعات هویتی ارائه شده توسط شما یکسان باشد را در ورسلند ثبت نمایید.

توجه کنید، در صورتی که صرفا قصد واریز و برداشت دارایی‌های خود را به تتر (USDT) دارید ، به این کار نیازی نیست و میتوانید مستقیما به مرحله خرید و فروش آسان بروید.

برای شروع معاملات خود در ورسلند مشابه تمامی صرافی‌ها ، ابتدا باید یک کارت بانکی معتبر که صاحب آن شخص شما باشید را در صرافی معرفی نمایید و بعد از تایید شدن صحت کارت توسط کارشناسان ورسلند ، امکان واریز وجه و شارژ کیف پول با همان کارت ثبت شده میسر خواهد شد. بنابراین بعد از ورود به حساب کاربری خود مطابق قدم های زیر اقدام فرمایید.

  1. از طریق منو سمت راست ، بر روی گزینه “کارت های بانکی” کلیک نمایید.
  2. از بخش “افزودن کارت بانکی” شماره کارت و شماره شبا خود را وارد نمایید و بر روی دکمه “افزودن کارت” کلیک نمایید. بعد از طی این مسیر در کمتر از چند دقیقه کارت بانکی شما ثبت و در صورت صحیح بودن اطلاعات وارد شده و همخوانی آن با اطلاعات هویتی شما کارت بانکی شما تایید خواهد شد.

بعد از تایید شدن کارت بانکی خود از این پس میتوانید واریزها و برداشت های خود را با این کارت به آسانی انجام دهید. لازم به ذکر است که شما میتوانید چندین کارت بانکی متفاوت دیگر را نیز به حساب خود اضافه نمایید.

2- شارژ کیف پول و نحوه واریز با تومان

بعد از افزودن کارت بانکی به حساب خود ، برای شروع معاملات خرید یا فروش ، برروی منو “کیف پول” کلیک نمایید. و مطابق قدم های زیر اقدام فرمایید.

  1. در “بخش واریز تومان” کارت بانکی را که قصد دارید با آن کیف پول خود را شارژ نمایید را انتخاب کنید.
  2. مبلغ مورد نظر خود را جهت شارژ کیف پول خود به تومان وارد نمایید. در این بخش به حداقل مبلغ واریزی دقت نمایید.
  3. بر روی دکمه واریز کلیک نمایید تا به درگاه بانکی هدایت شوید. بعد از انجام تراکنش در درگاه ، بلافاصله مجددا به سایت بازگشت داده خواهید شد و مبلغ واریزی شما در کیف پول شما در دسترس خواهد بود.

3- شارژ کیف پول و نحوه واریز تتر

در حساب کاربری خود ، بر روی منوی “کیف پول” کلیک کنید. و در بخش “واریز” برروی دکمه “واریز ارز” کلیک نمایید. و سپس مطابق قدم های زیر اقدام نمایید.

خرید و فروش آسان در صرافی ورسلند

بعد از ورود به حساب کاربری خود ، از منوی سمت راست ، بر روی گزینه “معامله سریع” کلیک نمایید. در بخش بالایی این صفحه می توانید موجودی کیف پول خود را مشاهده نمایید.

برای خرید انواع ارزهای دیجیتال مطابق قدم های زیر اقدام نمایید.

  1. از باکس “خرید” ، برروی لیست رمز ارزها کلیک نمایید و سپس رمز ارز مورد نظر خود را جهت خرید انتخاب کنید، همچنین در این باکس جستجو نیز برای راحت تر پیدا کردن رمز ارز مورد نظر شما تعبیه شده است.
  2. بعد از انتخاب رمزارز خود ، در کادر پایین تر ، کادر مقدار می باشد که میبایست مقدار یا تعداد رمز ارزی که قصد خریداری آن را دارید وارد نمایید.
  3. بعد از مشخص کردن رمز ارز و تعداد خرید آن در کادر پایین تر چند مورد از جزئیات مهم زیر را مشاهده می فرمایید.
    • قیمت هر واحد از رمز ارز انتخابی شما (در تاریخ و ساعت فعلی)
    • قیمت کل ، که مجموع شده از تعداد واحد های انتخابی شما است.
  4. با کلیک برروی دکمه “پیش فاکتور خرید” ، جزئیات سفارش شما قبل از ورود به درگاه پرداخت بانکی جهت مشاهده مجدد و تایید آن نمایش داده خواهد شد.

دقت بفرمایید اگر جزئیات سفارش شما در همان لحظه مورد تایید است ، بر روی دکمه “خرید کلیک” نمایید تا به درگاه پرداخت هدایت شوید.

برای مشاهده رمز ارزهایی که در کیف پول ورسلند خود نگهداری می کنید، می توانید از منوی “کیف پول” انتخاب نمایید.

برای فروش رمز ارزهای خود مطابق قدم های زیر اقدام فرمایید.

  1. از باکس “فروش” ، برروی لیست رمز ارزها کلیک نمایید و سپس رمز ارز مورد نظر خود را جهت فروش انتخاب کنید.
  2. بعد از انتخاب رمز ارز مورد نظر خود ، موجودی آن را ملاحظه می فرمایید.
  3. مشخص کنید که قصد دارید چه تعداد از رمز ارز مورد نظر خود را بفروشید.
  4. با کلیک برروی دکمه “پیش فاکتور فروش” ، جزئیات سفارش شما قبل از فروش نمایش داده خواهد شد. با تایید جزئیات پیش فاکتور سفارش فروش شما ثبت خواهد شد و در کمتر از چند دقیقه معادل تومانی رمز ارزهای فروخته در کیف پول شما قرار خواهد گرفت.

خرید و فروش حرفه‌ای در ورسلند

در خرید و فروش حرفه ای یا همان معاملات حرفه ای ، شما میتوانید رمز ارزهای مورد نظر خود را در قیمت های دلخواه سفارش گذاری نمایید و هنگامی که قیمت رمز ارز مورد نظر شما ، به قیمت سفارش شما رسید معامله خرید یا فروش برای شما انجام خواهد شد.

بعد از ورود به حساب کاربری خود ، بر روی گزینه “معامله حرفه ای” کلیک نمایید.

در این صفحه با چند پنل مختلف مواجه خواهید شد که طبق شماره گذاری های عکس زیر به توضیح آنها خواهیم پرداخت.

  1. از طریق لیست ارزها ، رمز ارزی که قصد معامله آن را دارید ، انتخاب نمایید.
  2. در این بخش نمودار قیمت لحظه ای رمز ارز انتخاب شده به علاوه ابزارهای تحلیل تکنیکال مورد نیاز را مشاهده می فرمایید.
  3. در این بخش لیست آخرین سفارشات خرید برای رمز ارز انتخابی قابل مشاهده است.
  4. در این بخش لیست آخرین سفارشات فعال برای رمز ارز انتخابی قابل مشاهده است.
  5. قیمت لحظه ای رمزارز انتخاب شده را مشاهده می فرمایید.
  6. در این بخش میتوانید در قسمت قیمت ، قیمت مد نظر خود را مشخص کنید تا هر زمان قیمت بازار به قیمت مدنظر شما رسید ، معامله خرید برای شما انجام شود.
    همچنین در بخش مجموع (تتر) و مجموع (تومان) میتوانید به تومان یا تتر مشخص کنید که چه میزان از موجودی کیف پول شما برای خرید اختصاص داده شود.
  7. در این بخش میتوانید در قسمت قیمت ، قیمت مد نظر خود را مشخص کنید تا هر زمان قیمت بازار به قیمت مدنظر شما رسید ، معامله فروش برای شما انجام شود.
    همچنین در بخش مجموع (تتر) و مجموع (تومان) میتوانید به تومان یا تتر مشخص کنید که چه میزان از موجودی رمز ارز مد نظر شما برای فروش ، اختصاص داده شود.
  8. در این بخش سفارشات فعال شما نمایش داده خواهند شد. این سفارشات چه برای خرید باشند چه برای فروش معتبر و فعال خواهند ماند تا زمانی که یا خود شما به صورت دستی آنها را لغو نمایید و یا اینکه بازار به قیمت مد نظر شما برسد و سفارش شما تکمیل شود.
  9. در این بخش تاریخچه سفارشات لغو شده شما نمایش داده خواهند شد.
  10. در این بخش تاریخچه تمام سفارشات خود را مشاهده خواهید فرمود.

برداشت وجه از صرافی ورسلند

جهت برداشت دارایی های خود از ورسلند می توانید از منو حساب کاربری بر روی گزینه “کیف پول” کلیک نمایید.

سپس در بخش “برداشت” نوع برداشت خود را از بین تومان یا تتر (USDT) انتخاب نمایید.

برداشت وجه به تومان

در این بخش مقدار موجودی خود به تومان را که قصد برداشت آن را دارید ، انتخاب نمایید و سپس با انتخاب یکی از کارت های بانکی ثبت شده خود درخواست برداشت خود را نهایی نمایید.

برداشت وجه به تتر (USDT)

بعد از مشخص کردن میزان برداشتی خود به تتر ، لطفا مطمئن شوید شبکه انتقالی مقصد خود را به درستی انتخاب کرده باشید و سپس آدرس کیف پول مقصد خود را در بخش آدرس وارد نموده و درخواست خود را ثبت نمایید.

سخن پایانی

کاربران توکن باز می‌توانند در صفحه اختصاصی این صرافی نظرات و تجربیات خود در زمان کار با این صرافی را به اشتراک بگذارند. این نظرات توسط تیم توکن باز مطالعه و نکات مهم به صرافی انتقال خواهد یافت. بیان نظرات شما در بهبود سرویس‌های ما کمک بسیاری خواهد کرد که پیشاپیش بابت این همکاری از شما تشکر می‌کنیم.

خروج از نسخه موبایل