آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی ورسلند

آموزش احراز هویت در صرافی ورسلند

با افتخار همکاری توکن باز با صرافی ورسلند، به عنوان عضو جدید سرویس مقایسه قیمت رمزارزها را اعلام می‌کنیم؛ در ادامه آموزش نحوه ثبت نام و احراز هویت در این صرافی ارز دیجیتال، در قالب مقاله‌ای که توسط تیم محترم صرافی ورسلند تهیه شده را منتشر خواهیم کرد.

توکن باز با هدف ایجاد فضایی شفاف میان صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران، سرویس مقایسه قیمت رمزارزهای قابل معامله در صرافی‌های داخلی را راه‌اندازی کرده است. کاربران و تریدرهای ایرانی با مراجعه به این سرویس می‌توانند قیمت ارز دیجیتال مورد نظر خود را در میان صرافی‌های داخلی مقایسه کرده و بهترین قیمت خرید و فروش تتر، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را شناسایی کنند.

فهرست مطالب

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی ورسلند

برای شروع فعالیت در پلتفرم معاملاتی صرافی ورسلند، مشابه تمام صرافی‌های ایران، اولین قدم شروع ثبت نام اولیه و احراز هویت شما است. تایید احراز هویت توسط کارشناسان ورسلند کمتر از ۱۵دقیقه انجام خواهد شد و شما به تمام امکانات ورسلند از جمله کپی ترید ، معاملات سریع و معاملات پیشرفته دسترسی خواهید داشت.

گام اول؛ ورود به صفحه ثبت نام

ورود به صفحه ثبت نام در صرافی ورسلند

برای شروع ابتدا وارد سایت صرافی ورسلند شوید؛ برای ورود به صفحه صرافی اینجا کلیک کنید. پس از ورود به سایت مطابق تصویر بالا، روی کزینه ثبت نام کلیک کنید.

گام دوم؛ ثبت اطلاعات فردی در صرافی ورسلند

تکمیل اطلاعات اولیه برای ثبت نام

در این مرحله طبق تصویر فوق، اطلاعات خود را در فرم ثبت نام به درستی و دقیق وارد نمایید. در کادر رمز عبور بهتر است یک رمز مطمئن و قوی انتخاب نمایید ( سعی کنید تعداد کاراکترهای رمز عبور بلند بوده و از حروف انگلیسی (بزرگ و کوچک) ، اعداد (صفر تا 9) و نمادهای مختلف استفاده نمایید).

توجه داشته باشید که شماره همراه باید به نام شخص شما باشد. در آخر پس از اطمینان از درستی اطلاعات و مطالعه قوانین و مقررات و نیز تایید آن، بر روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید.

نکته: رمز عبور خود را در اختیار هیچ شخصی قرار ندهید و برای جلوگیری از خطر فراموشی، آن را در یک جای مطمئن و به دور از دسترس دیگران یادداشت نمایید.

گام سوم؛ تایید ایمیل حساب کاربری

صفحه ایمیل برای تایید کد ورود به سایت

جهت تکمیل مراحل ثبت نام ، ایمیلی مبنی بر تایید به “آدرس ایمیل”  شما ارسال خواهد شد. برای تایید آن ابتدا وارد ایمیل خود شوید و بر روی لینک فعال سازی آن کلیک نمایید و در صورت عدم دریافت ایمیل فعال سازی به پوشه هرزنامه یا (Spam) ایمیل خود رجوع کنید.

گام چهارم؛ ثبت اطلاعات هویتی

تکمیل اطلاعات هویتی برای ثبت نام

مطابق تصویر بالا، اطلاعات هویتی خود را به درستی وارد نمایید و در انتها بر روی گزینه “ثبت” کلیک نمایید.

گام پنجم؛ تایید شماره همراه

ارسال کد تایید به شماره همراه

کد 4 رقمی به شماره همراه شما ارسال خواهد شد و آن را در کادر مربوطه وارد نمایید و سپس گزینه تایید را کلیک نمایید و منتظر بررسی و تایید اطلاعات هویتی توسط کارشناسان ورسلند باشید. فرایند تایید اطلاعات در کمتر از 10 دقیقه انجام خواهد شد.

گام ششم؛ ارسال عکس احراز هویت در صرافی ورسلند

پس از ثبت اطلاعات و تایید اطلاعات هویتی شما ، جهت تکمیل مراحل ثبت نام خود  ابتدا می‌بایست عکس احراز هویت خود را ارسال کرده و بعد بر روی تکمیل اطلاعات هویتی کلیک کرده و مطابق تصویر زیر نسبت به بارگذاری عکس خود اقدام نمایید.

ارسال عکس احراز هویت در صرافی ورسلند

نکته : عکس احراز هویت خود را  با توجه به تصویر زیر آپلود نمایید و سپس بر روی ارسال تصویر کلیک نمایید. (عکس ارسالی شما باید به گونه ای باشد که تصویر صورت شما و کارت شناسایی (کارت ملی، گواهینامه و کارت پایان خدمت) به صورت واضح در آن مشاهده شود.

جزئیات عکس احراز هویت

معرفی سطوح احراز هویت در صرافی ورسلند

سطوح مختلف احراز هویت

سطح یک؛ تایید ایمیل

کاربرانی که ایمیل ، رمز عبور و شماره همراه (اختیاری است) تایید شده در سیستم داشته باشند در این سطح قرار می‌گیرند. کاربران در این سطح می‌توانند فقط از سیستم کسب درآمد استفاده کنند و امکان معامله ، واریز و برداشت و استفاده از پلتفرم کپی ترید را ندارند.

سطح دو؛ اطلاعات هویتی

کاربرانی که ایمیل و اطلاعات هویتی آنها مثل (نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره شناسنامه، نام پدر، تاریخ تولد، کارت بانکی و مالکیت شماره همراه) تایید شده در سیستم داشته باشند در این سطح قرار می‌گیرند. کاربران در این سطح می‌توانند فقط از سیستم کسب درآمد ، معامله و واریز استفاده نمایند.

سطح سه؛ عکس هویتی

کاربرانی که (نام و نام خانوادگی، کدملی ، نام پدر، تاریخ تولد، تصویر کاربر همراه با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر (شامل : کارت ملی، گواهینامه و کارت پایان خدمت) تایید شده در سیستم داشته باشند در این سطح قرار می‌گیرند. کاربران در این سطح امکان استفاده از سیستم کپی ترید، معامله، کسب درآمد ، واریز و برداشت را دارند

نکته : قابل توجه برای کسانی که کارت ملی هوشمند ندارند می‌توانند عکس خود را با کارت ملی قدیمی خود ارسال نماید.

سوالات متداول احراز هویت

  • چرا احراز هویت در صرافی ورسلند لازم است؟

 ‌فرآیند (KYC) یا «مشتری‌ات را بشناس» یک فرآیند برای شناخت مشتری در موسسات مالی و بانکی در سراسر دنیا است. هدف این مجموعه فعالیت، تامین امنیت معاملات تمام کاربران یک پلتفرم است در نتیجه شما با احراز هویت ، ضریب امنیت معامله خود را بالا برده ، از پولشویی توسط افراد سودجو جلوگیری نموده و در نتیجه شفافیت معامله برای هر دو طرف معامله(صرافی و کاربران) ارتقا پیدا می کند. مراحل احراز هویت معمولا ساده و سریع هستند. نام و مشخصات کامل هویتی، شماره تماس و یک تصویر سلفی مجموعه کل اطلاعاتی است که ورسلند در طول این فرآیند از شما دریافت خواهد کرد. شما در ازای گذراندن این مراحل، فرصت معامله سریع و حرفه‌ای را در فضایی امن و مدرن خواهید داشت.

  • چرا عکس احراز هویت رد می‌شود؟

 عموما به دلایل مختلفی ممکن است عکس احراز هویت مورد تایید قرار نگیرد: 1) ناخوانا بودن اطلاعات بر روی کارت هویتی 2) رعایت نکردن نحوه صحیح ارسال عکس (ارسال عکس هویتی شامل تصویر واضح از خودتان همراه با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر همچون کارت ملی، گواهینامه و برای آقایان کارت پایان خدمت) ) 3) یکسان نبودن اطلاعات ثبت شده با اطلاعات موجود در مدرک هویتی

  • آیا شماره موبایل به نام و تحت مالکیت خودم الزامی است؟

بله با توجه به قوانین مجموعه صرافی‌ها از جلمه ورسلند، ثبت شماره همراه به نام و مالکیت کاربر الزامی است.

  • آیا امکان احراز هویت برای اتباع در ورسلند وجود دارد؟

در حال حاضر و با توجه به قوانین جمهوری اسلامی، امکان ثبت نام اتباع غیرایرانی امکان پذیر نیست.

  • چرا ایمیلی از طرف ورسلند دریافت نمی‌کنم؟

هر زمان ایمیلی از سمت ورسلند برای شما ارسال نشد، ابتدا اسپم و پوشه‌های دیگر ایمیل خود را چک کنید. اگر همچنان ایمیلی دریافت نمی‌کنید، با پشتیبانی ورسلند ارتباط بگیرید.

  • ملزومات مدارک ارسالی در صرافی ورسلند چیست؟

مدارک باید کاملا خوانا و واضح باشند، عکس‌های تار و ناخوانا تایید نمی‌شوند. همچنین تصاویر ارسالی نباید به صورت آینه‌ای یا معکوس باشند. کارت ملی را روی فرم تعهد نچسبانید

بررسی صرافی ورسلند در توکن باز

ما در توکن باز به دنبال بستری سالم برای رقابت صرافی‌های داخلی هستیم. به منظور رسیدن به این هدف خدمات زیر را ارائه می‌دهیم:

  • ایجاد صفحه اختصاصی برای هر صرافی؛ شما در این صفحه می‌توانید آزادانه نظرات و انتقادات خود از عملکرد هر صرافی را ثبت کنید. در نتیجه، تمامی کاربران می‌توانند تجربه واقعی سایر کاربران هر صرافی را مشاهده کرده و تصمیم‌گیری خود مبنی بر انتخاب یا عدم انتخاب صرافی‌ها را آگاهانه و براساس دیتای واقعی انجام دهید. در صفحه زیر می‌توانید این اطلاعات در مورد صرافی ورسلند را مشاهده کنید

صفحه اختصاصی ورسلند در توکن باز

  • مقایسه قیمت ارزهای دیجیتال معامله شده در صرافی‌های ایرانی؛ با استفاده از این سرویس می‌توانید بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال خود را در میان صرافی‌های ایرانی بیابید.

مقایسه قیمت ارزهای دیجیتال در صرافی‌های داخلی

  • مقایسه ویژگی صرافی‌های داخلی؛ با استفاده از سرویس می‌توانید خدمات و محصولات ارائه شده توسط هر صرافی را با رقبای آن مقایسه کنید

مقایسه صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی در توکن باز

سخن پایانی

کاربران توکن باز می‌توانند در صفحه اختصاصی این صرافی نظرات و تجربیات خود در زمان کار با این صرافی را به اشتراک بگذارند. این نظرات توسط تیم توکن باز مطالعه و نکات مهم به صرافی انتقال خواهد یافت. بیان نظرات شما در بهبود سرویس‌های ما کمک بسیاری خواهد

1 دیدگاه روشن آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی ورسلند

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.