۵ ارز دیجیتال جدید با پتانسیل رشد ۱۰۰درصدی در هفته

معرفی پروژه

صنعت رمزارزها همچنان شاهد فعالیت‌های قیمتی خرسی قوی است که نشان‌دهنده فشار فروش بیشتر نسبت به خرید در بازار کریپتو است. علاوه بر این، کوین‌های برتر بازار همچنان در حال کاهش هستند و پیشتاز بازار، بیت کوین، در ۲۴ ساعت گذشته تا مرز ۶۰,۹۱۹ دلار پایین آمده است.



با این حال، اصلاح جاری فرصت خوبی است برای جمع‌آوری آلت‌کوین‌ها به منظور حداکثر سازی سودهایتان در هفته آینده، زیرا انتظار می‌رود بازار با نزدیک شدن به هاوینگ بیت کوین، دوباره به حرکت درآید. در این لیست، ما پنج آلت‌کوین برتری که پتانسیل ثبت افزایش ۱۰۰ درصدی در هفته آینده را دارند، معرفی کرده‌ایم.

پاپس (PUPS) (اردینالز)

توکن PUPS در هفت روز گذشته شاهد افزایش ارزش بیش از ۱۰۰۰ درصدی بوده است و این امر باعث شده است که اولین میم‌کوین موفق بر بستر بیت کوین شناخته شود. در حال حاضر، PUPS به عنوان یک توکن اردینال در گردش است اما قصد دارد پس از هاوینگ بیت کوین، به پروتکل رونز منتقل شود.

در زمان نگارش این متن، قیمت هر یک از میم‌کوین‌های PUPS معادل ۷۴.۱۳ دلار با کل عرضه‌ای از ۷.۷۷ میلیون توکن PUPS و ارزش بازاری به میزان ۵۷۵.۹۶ میلیون دلار است. این توکن دارای بالاترین قیمت تاریخی (ATH)  ۴۵۲.۶۶ دلار است و از زمان راه‌اندازی، بازگشت سرمایه‌ای ۱۱۱.۸۲ درصدی داشته، که نشان‌دهنده چشم‌انداز مثبت قوی برای فعالیت‌های قیمتی آینده این رمزارز است.

پونکه (PONKE)

جدیدترین میم‌کوین در اکوسیستم سولانا، پروتکل PONKE یک بلاکچین شناخته‌شده برای تراکنش‌های سریع و هزینه‌های گس پایین است. این پروتکل بسیار متمرکز بر ایجاد تجربه‌ای دوستانه‌تر و قابل تعامل آسان‌تر برای کاربران خود است. علاوه بر این، با لیست شدن در صرافی‌های بزرگ رمزارز، دسترسی آن به جمعیت وسیع‌تری افزایش یافته است.

با وجود فشار فروش قوی در بلزلر لرز دیجیتال، میم‌کوین PONKE شاهد پرش تقریبی ۵۰ درصدی در هفت روز گذشته بوده، که نشان‌دهنده فعالیت‌های قیمتی خوش‌بینانه برای این آلت‌کوین در هفته آینده است.

توشی (TOSHI)

نام‌گذاری شده پس از گربه بن آرمسترانگ، بنیان‌گذار کوین‌بیس، این میم‌کوین پس از راه‌اندازی خود، جلب توجه زیادی از بازار کرده است. همچنین، در حال حاضر این میم‌کوین پیشرو در بلاکچین آینده‌نگر BASE است. شعار اصلی آن حذف واسطه‌های مالی سنتی با دموکراتیزه کردن دنیای مالی است.

با عرضه در گردش ۴۰۸ میلیارد توکن TOSHI، این میم‌کوین دارای ارزش بازاری به میزان ۱۹۳.۷۸ میلیون دلار و ارزش بازار کاملاً رقیق شده (FDMC) تقریباً ۲۰۰ میلیون دلار در زمان نگارش است. این میم‌کوین در ۳۰ روز گذشته ۵۰.۲۱ درصد افزایش یافته و عملکرد سال به تاریخ (YTD) آن +۳۰۲.۳۲٪ است، که آن را به یکی از برترین‌ها برای این لیست تبدیل می‌کند.

توکن‌فای (TOKEN)

توکن‌فای به دنبال ساده‌سازی فرآیند توکن‌سازی و کریپتو است و می‌خواهد به پیشرو ترین پلتفرم توکن‌سازی در جهان تبدیل شود. انتظار می‌رود این صنعت تا سال ۲۰۳۰ به یک صنعت ۱۶ تریلیون دلاری تبدیل شود. بزرگان اصلی مالی معتقدند که این نسل بعدی تحول در بازار است.

توکن‌فای دارای منابع بسیار با تجربه و تأثیرگذاری نظیر تیم فلوکی است که با موفقیت توکن فلوکی را راه‌اندازی کرد که اکنون دارای ارزش ۱.۷۶ میلیارد دلاری است. با ارزش بازار نسبتاً پایین کمتر از ۱۰۰ میلیون دلار، قیمت توکن TOKEN آماده ثبت رکورد جدیدی در این سال است.

برت (BRETT)

توکن برت، میم‌کوینی الهام گرفته از شخصیتی در کمیک «کلاب پسرانه» است. این توکن با علاقه‌مندی به بازی‌های ویدیویی، پس از راه‌اندازی، بازار کریپتو را به حرکت انداخت. شبکه BASE با راه‌اندازی بسیاری از پروژه‌ها بر روی بلاکچین خود به سرعت در حال گسترش است. توکن برت به دنبال تبدیل شدن به یک میم‌کوین بزرگتر با پیشی گرفتن از میم‌کوین PEPE است.

علاوه بر این، دارای کل عرضه‌ای از ۱۰ میلیارد توکن BRETT و ارزش بازاری به میزان ۵۵۰.۱۸ میلیون دلار است. توکن در ۳۰ روز گذشته ۱۱۲.۸۹ درصد افزایش یافته و عملکرد سال به تاریخ (YTD) آن ۶۶.۶۶٪ است، که نشان‌دهنده علاقه رو به افزایش سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین است.

منبع: Coinpedia

توجه: مقاله‌ای که مطالعه کردید، یک ترجمه‌ی فارسی از منابع انگلیسی زبان، صرفاً به منظور اطلاع‌رسانی به کاربران عزیز توکن‌باز است. موارد و پروژه‌های معرفی شده، توصیه مالی نیستند، و در صورتی که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری هستید. تحقیقات بیشتر انجام دهید و مدیریت ریسک و سرمایه را در نظر بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.