۹ ارز دیجیتال که باید در ریزش بازار آن‌ها را بخرید!

معرفی پروژه

Crypto Matt تحلیلگر برتر ارز دیجیال ۹ انتخاب برتر خود از آلت‌کوین‌ها را برای بازده‌های بالقوه بسیار زیاد رونمایی کرده است. علی‌رغم روبرو شدن با یک کاهش شدید در ۲۴ ساعت گذشته، مت همچنان با استناد به رفتار تاریخی بازار خوش‌بین است.



در اینجا فهرستی از آلت‌کوین‌هایی که مت برای کسب سود تقریباً ۱۰۰ برابری نام برده، آورده شده است.

سولانا (SOL)

سولانا به عنوان یکی از انتخاب‌های برتر به خاطر محبوبیتش در معاملات میم کوینها درنظرگرفته می‌شود، طبق نظر مت سولانا پتانسیل دارد که تا ۷۰۰ دلار یا حتی ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار تا پایان سال افزایش یابد.

آوالانچ (AVAX)

 مت جذابیت آوالانچ را توضیح داده است؛ اینکه بازی‌های زیادی روی این پلتفرم ساخته می‌شوند و آمازون نیز با این شبکه شریک شده است. او آن را به عنوان یک بلاکچین بالقوه برای بازی‌ها می‌بیند.

چین‌لینک به عنوان “اسب تاریک دست‌کم گرفته شده” بازار رمزارز توصیف شده است، چین‌لینک به عنوان یک اوراکل عمل می‌کند که قیمت‌ها را برای سایر بلاکچین‌ها تایید می‌کند و انتظار می‌رود با CCIP با مالی اصلی تلفیق شود.

پالیگان (MATIC)

 به عنوان یکی از اولین و بزرگترین راه‌حل‌های لایه دوم در اتریوم، پالیگان قابلیت ارتقاء و کاهش هزینه‌های معامله را ارائه می‌دهد که طبق نظر مت آن را به یک بخش ضروری در هر پورتفوی تبدیل کرده است.

آربیتروم (ARB)

مت، آربیتروم را که یکی دیگر از راه‌حل‌های لایه دوم اتریوم است، به عنوان یک سرمایه‌گذاری امیدوارکننده می‌بیند، با توجه به نقش آن در رفع مشکلات قابلیت ارتقاء اتریوم.

رندر (RNDR)

با گسترش هوش مصنوعی، رندر به عنوان یک رقیب قوی ظهور کرده است. مت با توجه به نقش آن در بخش هوش مصنوعی، پتانسیل قابل توجهی برای رندر را پیش‌بینی می‌کند.

فچ.ای‌ای (FET)

در کنار رندر، فچ.ای‌ای به خاطر ارتباطش با هوش مصنوعی به عنوان دارای “پتانسیل بسیار بالا” مطرح شده است.

اینجکتیو (INJ)

اینجکتیو توسط مت به عنوان یک دیفای در اکوسیستم کاسموس، به خاطر پتانسیلش ستایش شده است، خصوصاً پس از تجربه کاهش قیمت زیر ۳۰ دلار که فرصتی برای خرید ارائه می‌دهد.

سلستیا (TIA)

یک کوین دیگر در اکوسیستم کاسموس، سلستیا فرصت‌های استیکینگ را ارائه می‌دهد و اخیراً کاهش قیمت داشته است، که آن را به یک گزینه سرمایه‌گذاری جذاب تبدیل می‌کند.

منبع: Coinpedia

توجه: مقاله‌ای که مطالعه کردید، یک ترجمه‌ی فارسی از منابع انگلیسی زبان، صرفاً به منظور اطلاع‌رسانی به کاربران عزیز توکن‌باز است. موارد و پروژه‌های معرفی شده، توصیه مالی نیستند، و در صورتی که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری هستید. تحقیقات بیشتر انجام دهید و مدیریت ریسک و سرمایه را در نظر بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.