آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی ارزیپتو

آموزش ثبت نام در صرافی ارزیپتو

با افتخار همکاری توکن باز با صرافی ارزیپتو، به عنوان عضو جدید سرویس مقایسه قیمت ارزهای دیجیتال را اعلام می‌کنیم؛ در این مقاله به آموزش نحوه ثبت نام و احراز هویت در این صرافی ارز دیجیتال می‌پردازیم.

توکن باز با هدف ایجاد فضایی شفاف میان صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران، سرویس مقایسه قیمت ارز دیجیتال قابل معامله در صرافی‌های داخلی را راه‌اندازی کرده است. کاربران و تریدرهای ایرانی با مراجعه به این سرویس می‌توانند قیمت ارز دیجیتال مورد نظر خود را در میان صرافی‌های داخلی مقایسه کرده و بهترین قیمت خرید و فروش تتر، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را شناسایی کنند.

چطور در ارزیپتو ثبت نام کنم؟

ابتدا وارد لینک arzypto.com شوید.

سپس شماره همراهی که خط آن به نام خود شما است را در کادر مشخص شده وارد کنید و روی گزینه شروع و ثبت نام کلیک کنید.

آموزش ثبت نام در صرافی ارزیپتو-مرحله اول

در بخش بعدی ، نام و نام خانوادگی خود را وارد کرده و رمز عبوری برای حساب خود تعریف نمایید. این رمز عبور باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • رمز عبور باید حداقل ۸ کارکتر باشد
  • رمز عبور باید شامل حداقل یک حرف بزرگ لاتین باشد
  • رمز عبور باید شامل حداقل یک حرف کوچک لاتین باشد
  • رمز عبور باید شامل حداقل یک عدد باشد

*درصورت داشتن کد معرف لطفا آن را نیز در قسمت مربوطه وارد نمایید.

پس از مطالعه قوانین و مقررات سایت و تایید آن روی گزینه تکمیل ثبت نام کلیک کنید.

آموزش ثبت نام در صرافی ارزیپتو-مرحله دوم

سپس کد یکبار مصرفی که برای شما پیامک می شود را در کادر خالی وارد نمایید.

آموزش ثبت نام در صرافی ارزیپتو-مرحله سوم

ثبت نام شما انجام شد. در این مرحله شما می‌توانید امکانات سایت را مشاهده نمایید اما برای شروع خرید و فروش می بایست احراز هویت خود را تکمیل کنید.

در ادامه نحوه احراز هویت در ارزیپتو را بررسی می‌کنیم.

آموزش احراز هویت در ارزیپتو

صرافی ارزیپتو دارای دو سطح احراز هویت است در احراز هویت سطح یک ابتدا باید تاریخ تولد و کد ملی شما به تایید صرافی برسد. در احراز هویت سطح دو اطلاعات دیگری نظیر شماره تلفن، آدرس کامل و آپلود مدارک مربوطه را انجام می‌دهید. در ادامه احراز هویت سطح ۱ و سطح ۲ صرافی ارزیپتو را به طور کامل توضیح می‌دهیم.

احراز هویت سطح ۱ در صرافی ارزیپتو

پس از ثبت نام در سایت برای استفاده از امکانات سایت و ثبت سفارشات خود باید مراحل احراز هویت را مرحله به مرحله انجام داده و منتظر تایید آن از طرف همکاران پشتیبانی بمانید گاهی به علت حجم بالای درخواست ها ممکن است تایید حساب شما تا ۲۴ ساعت طول بکشد.

درگام اول ابتدا وارد بخش حساب کاربری شوید.

احراز هویت سطح یک در صرافی ارزیپتو-یک

در بخش بعدی اطلاعات مورد نیاز سطح ۱ که شامل تاریخ تولد و کد ملی می باشد را با دقت و به درستی وارد کنید و منتظر تایید آن از طرف پشتیبان سایت بمانید.

احراز هویت سطح یک صرافی ارزیپتو

پس از اینکه ارتقا سطح شما انجام شود نتیجه آن از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی می‌گردد.

احراز هویت سطح ۲ در صرافی ارزیپتو

برای انجام ارتقا سطح ۲ ، وارد بخش حساب کاربری خود شوید.

احراز هویت سطح ۲ صرافی ارزیپتو-مرحله اول

در گام اول شماره تلفن ثابت خود را در کادر مربوط به آن وارد کنید و روی گزینه برقراری تماس کلیک کنید . پس از آن تلفن شما زنگ خورده و سیستم گویا کدی را اعلام می کند، کد خوانده شده توسط تماس تلفنی را در بخش مربوطه وارد نمایید.

احراز هویت سطح ۲ صرافی ارزیپتو-مرحله دوم

پس از تایید شدن تلفن، کد پستی و آدرس محل سکونت خود را به طور کامل(نام شهر،خیابان،کوچه،پلاک، طبقه و واحد ) در کادر مربوطه بنویسید .

احراز هویت سطح ۲ صرافی ارزیپتو-مرحله سوم

در گام بعدی باید تصویر کارت ملی خود را وارد نمایید. شما باید اصل کارت را به حالت عکس طبیعی برای ما ارسال کنید.

*توجه داشته باشید که نام شما و ارقام روی کارت خوانا باشد.(لطفا بخش راهنمای ارسال تصویر را مشاهده کنید)

*چنانچه هنوز کارت ملی خود را دریافت نکرده اید می بایست دومدرک معتبر از قبیل (شناسنامه، گواهی نامه ، پاسپورت و ….) را در تصویر قرار دهید.

در بخش عکس سلفی کارت ملی خود را زیر برگه ی تعهدنامه ی موجود در فایل نمونه ( دانلود فایل نمونه ) چسبانده و برگه را در دست گرفته و عکس بگیرید و ارسال کنید.

راهنمای تصویر سلفی:

احراز هویت در ارزیپتو-آپلود مدارک

پس از وارد کردن تمامی مدارک خواسته شده روی ثبت اطلاعات کلیک کنید اطلاعات شما بررسی و در صورت صحت تایید می گردد. پیامک تایید شدن حساب کاربری شما در هرمرحله برای شما ارسال می گردد.

آیا صرافی ارزیپتو معتبر است؟

ما در توکن باز به دنبال بستری سالم برای رقابت صرافی‌های داخلی هستیم. به منظور رسیدن به این هدف خدمات زیر را ارائه می‌دهیم:

ایجاد صفحه اختصاصی برای هر صرافی؛ شما در این صفحه می‌توانید آزادانه نظرات و انتقادات خود از عملکرد هر صرافی را ثبت کنید. در نتیجه، تمامی کاربران می‌توانند تجربه واقعی سایر کاربران هر صرافی را مشاهده کرده و تصمیم‌گیری خود مبنی بر انتخاب یا عدم انتخاب صرافی‌ها را آگاهانه و براساس دیتای واقعی انجام دهید. در صفحه زیر می‌توانید این اطلاعات در مورد صرافی ارزینجا را مشاهده کنید

سخن پایانی

شما کاربران توکن باز می‌توانید در صفحه اختصاصی صرافی ارزیپتو نظرات و تجربیات خود در زمان کار با این صرافی را به اشتراک بگذارید. این نظرات توسط تیم توکن باز مطالعه و نکات مهم به صرافی انتقال خواهد یافت. بیان نظرات شما در بهبود سرویس‌های ما کمک بسیاری خواهد داشت.

پرسش و پاسخ

  • برای ورود و ثبت نام در صرافی ارزیپتو چه مدارکی لازم است؟

برای ورود به این صرافی ابتدا باید با استفاده از شماره تلفن همراه حساب کاربری خود را ساخته و با داشتن مدارک هویتی در این صرافی احراز هویت کنید.

  • آیا صرافی ارزیپتو معتبر است؟

در توکن باز می‌توانید نظر سایر تریدرها در مورد صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی را مشاهده کرده و در مورد انتخاب این صرافی تصمیم‌گیری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.