رونمایی از نسخه جدید تترلند: ویژگی‌های ورژن جدید چیست؟

بررسی تترلند

صرافی ارز دیجیتال تترلند از به روز رسانی جدید خود خبر داد. از جمله ویژگی‌های نسخه جدید می‌توان به این موارد اشاره کرد: افزایش ۳ برابری سرعت لودینگ سایت، افزایش دو برابری سرعت عملیات، نسخه وب اپلیکیشن، پشتیبانی از 8 زبان‌ زنده دنیا، پشتیبانی از تم تاریک، لیست سفارشات، احراز هویت زیر ۷ دقیقه و پشتیبانی ویژه برای کابران ویژه.

صرافی ارز دیجیتال تترلند با قدمت بیش از 7 سال یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های رمزارزی در ایران است. تترلند در این 7 سال به طور مرتب در حال تغییر و توسعه بوده است و تلاش کرده است امکانات خود را بهبود بخشد. در به روز رسانی ورژن 7 تترلند شاهد تغییرات چشم گیری هستیم که در ادامه آن‌ها را شرح می‌دهیم.

پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با صرافی تترلند از صفحه بررسی این صرافی در توکن باز دیدن کنید:

مطالعه اخبار و اطلاعیه‌های صرافی تترلند

ویژگی‌های نسخه جدید ترلند

مهم‌ترین تغییرات تترلند در نسخه هفتم آن در تصاویر زیر خلاصه شده‌ است:

در ادامه جزییات بیشتر این تغییرات را بررسی می‌کنیم.

افزایش سه برابری سرعت لودینگ سایت

ارزهای دیجیتال نوسان بسیار زیادی دارند و قیمت آن‌ها مدام در حال تغییر است. در چنین شرایطی سرعت لودینگ صرافی‌ها اهمیت بالایی پیدا می‌کند. چه بسا یک فرصت سودآور در اثر مشکلات وب سایت صرافی به یک زیان بالقوه تبدیل شود. در ورژن 7 تترلند شاهد افزایش سه برابری سرعت لودینگ هستیم که در نوع خود عالی است.

رضایت 96 درصدی کاربران از تترلند
رضایت 96 درصدی کاربران از تترلند

افزایش دو برابری سرعت عملیات

افزایش سرعت عملیات تترلند
منبع: گزارش سال ۱۴۰۱ تترلند

سرعت تراکنش صرافی یکی از عوامل مهم و کلیدی برای کسب درآمد از کریپتو است. صرافی‌هایی که سرعت بالایی دارند بستر مناسب‌تری برای تریدرها محسوب می‌شوند. در نسخه جدید تترلند سرعت عملیات فرایندهای خرید، فروش، واریز و برداشت ۲ برابر شده‌ است که رضایت خاطر بیشتری برای معامله گران به همراه دارد.

نسخه وب اپلیکیشن (pwa) تترلند

منبع: گزارش تترلند

در ورژن هفتم تترلند کاربران این صرافی امکان استفاده از وب اپلیکیشن این صرافی روی تمامی دستگاه‌ها را دارند. به کمک این برنامه کاربردی، کاربران قادر خواهند بود تا به امکانات تترلند دسترسی داشته باشند. همانطور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید، تعداد دانلود اپلیکیشن صرافی تترلند از ابتدا تا به امروز و همینطور تعداد کل نصب‌های فعال نرم افزار این صرافی نمایش داده شده است.

پشتیبانی از زبان‌های جدید

در نسخه جدید تترلند از 8 زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌شود. زبان‌های انگلیسی، عربی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، ترکی و روسی در این نسخه پشتیبانی خواهند شد.

افزودن قابلیت تم تاریک (Dark Mode)

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید نسخه تازه تترلند افزوده‌شدن تم تاریک که مورد علاقه کاربران زیادی است. تترلند در اطلاعیه خود صراحتا اعلام کرد علاقه‌ای به استفاده از Dark Mode ندارد؛ ولی این قابلیت را به درخواست فراوان کاربران به نسخه جدید خود اضافه کرده است.

دسته‌بندی تاریخچه

تاریخچه و رسیدها به صورت منظم با قابلیت دسته‌بندی در دسترس کاربران قرار گرفته است.

احراز هویت زیر ۷ دقیقه

منبع: گزارش تترلند

گاهی اوقات یک فرصت معاملاتی فوق‌العاده در بازار پیش می‌آید. مثلا رشد قابل توجه یک کوین که توجه معامله‌گران زیادی را به خود جلب می‌کند. اگر تریدر در صرافی که این کوین در آن قابل معامله است حساب نداشته باشد ممکن است در فاصله ثبت نام در سایت و احراز هویت فرصت معامله از بین برود. این تنها یکی از دلایلی است که چرا سرعت احراز هویت مهم است.

احراز هویت در صرافی تترلند یکی از سریع‌ترین فرایندهای احراز هویت بین صرافی‌های داخلی است. به طوریکه ظرف 7 دقیقه احراز هویت کاربر تکمیل می‌شود.

پشتیبانی ویژه برای کاربران ویژه

منبع: گزارش تترلند

در صرافی تترلند سطوح کاربری مختلفی وجود دارد که کاربران هر سطح امکانات و قابلیت‌های مختلفی در اختیار دارند. در وزژن جدید تترلند پشتیبانی ویژه برای کاربرانی که در سطح ویژه طبقه‌بندی شده‌اند در نظر گرفته است. برای مطالعه سطوح کاربری مختلف در صرافی تترلند روی لینک زیر کلیک کنید:

معرفی سطوح کاربری و تفاوت کارمزد در صرافی تترلند

کاهش فاصله میان سطوح کاربری

حجم معامله موردنیاز برای افزایش سطح کاربری ۵۰درصد و افزایش سطح کاربری برای دستیابی به کارمزد کمتر کاهش یافته است.

ارتقای طرح دعوت دوستان

درآمد کاربران از ریفرال تترلند
درآمد کاربران از ریفرال تترلند

در به‌روز رسانی اخیر تترلند امکان کنترل حرفه‌ای برای دعوت دوستان و ارتقا آن فراهم شده است.

سازگاری بهتر با انواع نمایشگرها

تجربه کاربری و نمایش بهتر در تمامی سیستم‌های نمایشگر با انواع رزولوشن در نسخه جدید تترلند، پیشخوان حرفه‌ای مدیریتی و قابلیت دارک مود دردسترس قرار گرفته‌اند.

اعلان‌ها در تترلند

بخش اعلان‌ها به پنل کاربری تترلند افزوده شده است و جدیدترین اطلاعیه‌ها را نیز در این بخش می‌توان مشاهده کرد.

دسترسی سریع تبدیل

امکان دسترسی سریع به تبدیل سریع تتر به تومان و برعکس فراهم شده است.

کاهش کارمزدها

کاهش ۲۰ درصدی کارمزد معامله آسان و کارمزد پله‌ای سرویس بازار، از‌جمله تغییرات مهم است.

پرسش و پاسخ

در نسخه جدید وب‌سایت تترلند چه تغییراتی ایجاد شده است؟

مهم‌ترین تغییرات شامل پیشخوان حرفه‌ای مدیریتی، افزوده‌شدن بخش اعلان‌ها و اطلاعیه‌ها، کنترل حرفه‌ای برای دعوت دوستان و کسب درآمد و دردسترس قرارگرفتن قابلیت دارک مود در پنل کاربری هستند.

اپلیکیشن تترلند را چگونه می‌توان نصب کرد؟

نسخه وب‌اپلیکیشن تترلند را روی تمامی سیستم‌عامل‌ها با کلیک روی این لینک می‌توانید نصب کنید. در دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل iOS، با انتخاب گزینه Share و سپس Add to Homescreen و در دستگاه‌های اندرویدی، با کلیک روی گزینه Install در منو مرورگر، وب‌اپلیکیشن نصب خواهد شد.

کارمزدها در تترلند چه تغییراتی کرده‌اند؟

علاوه‌بر کاهش ۲۰٪ کارمزد معامله آسان، کاهش پله‌ای کارمزد بازار تترلند بر‌اساس سطح کاربری نیز در نسخه جدید اِعمال شده است. همچنین حجم معاملاتی مورد نیاز برای افزایش سطح کاربری، کاهش ۵۰٪ داشته است.

آیا می‌توانم در تترلند از سرویس API استفاده کنم؟

بله، با مراجعه به بخش مدیریت API در پیشخوان، می‌توانید علاوه‌بر ساخت API جدید، مستندات مرتبط را همراه با جزئیات دقیق مشاهده کنید.

در نسخه جدید تترلند، چه زبان‌هایی غیر از زبان فارسی پشتیبانی خواهند شد؟

زبان‌های انگلیسی، عربی، آلمانی، فرانسوی و ترکی به جدیدترین نسخه تترلند افزوده شده‌اند.

در جدیدترین نسخه تترلند، کدام فرایندها بهبود یافته‌اند؟

فرایند‌هایی مانند سرعت لودینگ‌ و عملیات، خرید، فروش، واریز و برداشت، دسترسی تبدیل سریع تتر و تومان و ارائه تاریخچه و رسید‌های منظم‌تر با قابلیت فیلترینگ و دسته‌بندی بهبود یافته‌اند.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.