کاهش کارمزد در نسخه جدید صرافی تترلند؛ مقایسه کارمزد تترلند با دیگر صرافی‌ها

بررسی تترلند

صرافی تترلند به‌تازگی از نسخه جدید خود رونمایی کرده که علاوه‌بر ویژگی‌های متنوعی مثل افزایش دو برابری سرعت عملیات، اضافه شدن نسخه وب اپ، نمایش لیست سفارشات و بسیاری دیگر، کارمزد معاملات نیز در این صرافی تغییر یافته است. اما کارمزد آن چقدر کاهش یافته و چطور با دیگر صرافی‌ها رقابت می‌کند؟ با ما در مقاله‌ی «کاهش کارمزد در نسخه جدید صرافی تترلند» همراه باشید.

کاهش کارمزد در نسخه جدید صرافی تترلند

همزمان با رونمایی از نسخه‌ی جدید تترلند، کارمزد در بخش معاملات آسان 20 درصد کاهش یافته است. علاوه‌بر این بخش، کارمزد پله‌ای نیز 20 درصد کمتر شده تا کاربران کارمزد کمتری نسبت به قبل پرداخت کنند. همچنین در معاملات کمتر از 250 تتر، فارغ از سطح کاربری، 1 واحد تتر کارمزد اخذ شده و برای بالاتر از این رقم با توجه به سطح کاربری محاسبه خواهد شد. با این ارتقای جدید، بیش‌ترین کارمزدی که کاربران پرداخت می‌کنند در سطح برنزی در بخش معامله آسان تتر و معادل 0.39 درصد خواهد بود.

در بخش واریز ارزی، کارمزدی از کاربران چه در شبکه‌ی TRC-20 و چه در شبکه‌ی ERC-20 کسر نشده و کاملا رایگان است. در بخش واریز ریالی نیز در هر دو روش یعنی درگاه پرداخت آنلاین و واریز انتقال بانکی (شناسه‌دار)، کارمزد رایگان است.

در جدول زیر سطوح کارمزد صرافی تترلند را به طور کامل شرح داده‌ایم. در ستون آخر حجم معاملات تتر که کاربر باید در 30 روز انجام دهد تا سطح کاربری وی مشخص شود آورده شده است.

سطححجم معامله‌ها (۳۰ روز گذشته)
کارمزد مبدل رمزارزیکارمزد بازارکارمزد معامله آسان تتر
کاربر برنزیکمتر از ۱,۵۰۰ تتررایگان٪ 0.29٪ 0.39
کاربر نقره‌ایبین ۱,۵۰۰ الی ۵,۰۰۰ تتررایگان٪ 0.27٪ 0.35
کاربر طلاییبین ۵,۰۰۰ الی ۲۰,۰۰۰ تتررایگان٪ 0.25٪ 0.32
کاربر الماسبین ۲۰,۰۰۰ الی ۱۰۰,۰۰۰ تتررایگان٪ 0.23٪ 0.29
کاربر VIP1بین ۱۰۰,۰۰۰ الی ۵۰۰,۰۰۰ تتررایگان٪ 0.21٪ 0.25
کاربر VIP2بین ۵۰۰,۰۰۰ الی ۱ میلیون تتررایگان٪ 0.19٪ 0.22
کاربر VIP3بین ۱ میلیون الی ۳ میلیون تتررایگان٪ 0.17٪ 0.2
کاربر vip4بیش از ۳ میلیون تتررایگان٪ 0.15٪ 0.18

برای آشنایی بیشتر با صرافی تترلند پیشنهاد می‌کنیم از صفحه بررسی این صرافی در توکن باز دیدن کنید.

مقایسه کارمزد تترلند با دیگر صرافی‌ها

با کاهش کارمزد، حالا تترلند یکی از رقابتی‌ترین سطوح از کارمزد را برای کاربران خود ارائه کرده و حتی نسبت به برخی از صرافی‌های خارجی نیز کارمزد کمتری دارد. باور نمی‌کنید؟ در ادامه‌ی مقاله نیز همراه ما باشید تا صرافی‌ها را مقایسه کنیم.

تترلند Vs آپ هولد

اگر بیشترین میزان از کارمزد از تترلند یعنی سطح برنزی را درنظر بگیریم، رقمی معادل 0.39 درصد است. با این حال میزان کارمزد در صرافی آپ هولد (Uphold) بین 0.65% تا 3.95% متغیر است. این رقم زمانی اهمیت پیدا می‌کند که تریدر روزمره باشید و روزانه چندین پوزیشن باز کنید. در این حالت باید برای هر معامله کارمزد بالایی پرداخت کنید.

تترلند Vs اکسبیتو

صرافی اکسبیتو کارمزد تتری 0.15% الی 0.4% برای کاربران خود با توجه به سطح کاربری و میزان سفارش آنها درنظر گرفته است. در همین حال بیشترین میزان از کارمزد در صرافی تترلند متعلق به سطح برنزی بوده که رقمی در حدود 0.39 درصد است. بدین ترتیب کاربران کارمزد کمتری در صرافی تترلند نسبت به اکسبیتو پرداخت می‌کنند.

مطالب مرتبط: آشنایی با سطوح کاربری مختلف در صرافی تترلند

کوین ماما Vs تترلند

صرافی کوین ماما (Coinmama) یکی‌دیگر از صرافی‌های خارجی شناخته شده است که کارمزد 0.99% الی 3.90% برای معاملات کاربران خود بنا به سطح‌ کاربری و میزان سفارش آنها در نظر گرفته است. حتی در بدترین شرایط یعنی سطح کاربری برنزی نیز تریدرهای تترلند 0.39 درصد کارمزد پرداخت کرده و در شرایط بهتری نسبت به تریدرهای کوین ماما قرار دارند.

اکسیر Vs تترلند

صرافی اکسیر یکی از بیشترین کارمزدها را بین صرافی‌ها از کاربران خود اخذ می‌کند. کارمزد این صرافی بین 0.1% الی %0.4 است که به طور متوسط از کارمزد تترلند (0.15% الی 0.39%) بالاتر است و گزینه‌ی چندان جذابی برای ترید روزمره نیست.

تترلند Vs ورسلند

صرافی ورسلند کارمزد تتری 0.35 الی 0.5 درصدی برای کاربران درنظر گرفته که این رقم بنا به سطح کاربری و میزان معامله‌ی آنها تغییر می‌کند. این رقم در صرافی تترلند از 0.15 الی 0.39 درصد متغیر بوده و هرچه سطح کاربری تریدر بالاتر باشد کمتر می‌شود.

تترلند در مقابل یونی سواپ

صرافی یونی سواپ برترین صرافی ارز دیجیتال غیرمتمرکز است و شکی در آن نیست. اما این صرافی اتریومی کارمزد بالایی از کاربران خود دریافت کرده و همین موضوع به یکی از معضلات آن تبدیل شده است. کارمزد سفارش‌گذار و سفارش‌بردار در یونی سواپ معادل 0.30 درصد است که در مقایسه با کارمزد تترلند برای کاربران سطوح الماس، VIP1، VIP2، VIP3 و VIP4 بیشتر است. خوشبختانه با انجام معاملات بزرگ‌‎تر، سطح شما در صرافی تترلند ارتقا یافته و کارمزد کمتری پرداخت خواهید کرد.

مقایسه کارمزد صرافی تترلند با تعدادی از صرافی‌های داخلی و خارجی در جدول زیر آورده شده است:

صرافی ارز دیجیتالکارمزد
تترلند0.15% الی 0.39%
آپ هولد 0.65% الی 3.95%
اکسبیتو0.15% الی 0.4%
کوین ماما0.99% الی 3.90%
اکسیر0.1% الی %0.4
ورسلند0.35 الی 0.5 درصدی

سخن پایانی

همانطور که مطالعه کردید، کاهش کارمزد در نسخه جدید تترلند به یکی از بزرگ‎‌ترین مزایای آن تبدیل شده است. حالا این صرافی مزایای رقابتی بیشتری نسبت به بسیاری از صرافی‌های داخلی و خارجی دارد. نظر شما همراهان توکن باز نسبت به این صرافی چیست؟ آیا از تترلند برای انجام معاملات خود استفاده خواهید کرد؟

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.