تحلیل بیت کوین؛ شرایط وخیم BTC برای ادامه روند صعودی! (۲۸ فروردین)

تحلیل بیت کوین

بازارها تحت فشار فروش شدید قرار گرفته‌اند زیرا عوامل جهانی به شدت بر روی رمزارزها و بازارهای سنتی تأثیر گذاشته‌اند. این ممکن است دلیل اصلی سقوط بازار باشد، زیرا قیمت بیت‌کوین همچنان با اقدامات شدیداً نزولی مواجه است و شانس کمی برای بازگشت دارد.



قیمت در پایان روز قبل به صورت نزولی بسته شد و روز معاملاتی جاری را در زیر سطوح باز کرد، که نشان‌دهنده این است که خرس‌ها هنوز در کنترل هستند. این ستاپ معاملاتی به نظر نمی‌رسد که به نفع گاوها باشد و بنابراین انتظار می‌رود که اقدامات بیشتری نزولی در روزهای آینده صورت گیرد.

آیا ریزش قیمت بیت کوین ادامه دارد؟

فقط ۳ روز تا هاوینگ بیت‌کوین باقی مانده است، بازارها به شدت در حال سقوط هستند. در حالی که معامله‌گران آن را فقط یک پولبک جزئی می‌پندارند، بازارها در حال آماده‌سازی برای نمایش یک عملکرد قیمتی متنوع هستند که در این لحظه بسیار ناپایدار است. دلیل اصلی برای نزولی بودن بیت‌کوین این است که این توکن الگوی دو کف را در زیر سطوح کنونی تشکیل داده است، همراه با مقدار زیادی نقدینگی، که برای اجرای سفارشات عظیم توسط نهنگ‌ها نیاز است.

بنابراین، به نظر می‌رسد که احتمالاً بازارها می‌توانندپایین‌تر بروند زیرا شکاف‌هایی در ارزش منصفانه در زیر سطوح کنونی وجود دارند که معمولاً پر می‌شوند.

سهام و رمزارزها در آستانه اصلاح

بنیان‌گذار x10 Research، مارکوس تیلن، در یادداشت جدیدی اظهار داشت که سهام و رمزارزها اکنون ممکن است در آستانه یک نقطه حساس قرار گیرند. او توضیح داد که ممکن است آن‌ها به سمت اصلاح قیمت قابل توجهی پیش روند.

تیلن گفت که آن‌ها همه چیز را دیشب فروختند، و او تورم مداوم، کاهش نرخ‌های کاهشی و افزایش بازده اوراق قرضه را به عنوان دلایل اصلی چشم‌انداز خرسی ذکر کرد.

او همچنین توضیح داد که دلیل کاهش بیت‌کوین می‌تواند ناشی از کاهش انتظارات برای کاهش نرخ بهره در آینده باشد.

در یادداشت خود، تیلن گفت که بیشتر این رالی بیت‌کوین در سال‌های ۲۰۲۳-۲۰۲۴ توسط انتظارات برای کاهش قابل توجه نرخ‌های بهره رانده شده بود، و این روایت اکنون به طور واضحی با چالش مواجه است.

طبق گروه FedWatch مربوط به CME Group، معامله‌گران انتظار دارند نرخ‌ها بدون تغییر باقی بمانند. ۹۹٪ از شرکت‌کنندگان در بازار انتظار دارند که فدرال رزرو نرخ بهره‌ها را در اعداد کنونی ۵.۲۵٪ تا ۵.۵۰٪ حفظ کند.

تیلن همچنین توضیح داد که مهم است بدانیم معامله‌گری یک بازی مستمر با فرصت‌های بالقوه قوی است و کلید آن تحلیل مداوم بازارها و کشف بهترین فرصت‌ها زمانی است که شرایط خوش‌بینانه است.

پیشی بینی قیمت بیت کوین

علاوه بر این، اگر حرکت قیمت BTC به دقت بررسی شود، آنگاه می‌توان دید که یک موج impulse 12345 تکمیل شده است و توکن در یک فاز اصلاحی در کوتاه‌مدت قرار دارد. بنابراین، ممکن است این فاز را قبل از رسیدن به بالاترین سطح همه‌زمان‌ها تکمیل کند. در چند روز اول مارس، قیمت BTC از 52,000 دلار به 64,000 دلار با دخالت کم خرس‌ها بشدت افزایش یافت، که نشان‌دهنده یک شکاف ارزش منصفانه است. وقتی این اتفاق می‌افتد که یک عدم تعادل با خریداران و فروشندگان نامتعادل ایجاد می‌شود. بنابراین، شانس‌های بیشتری برای بازگشت قیمت به این منطقه برای پر کردن شکاف وجود دارد.

قیمت BTC طی چند روز گذشته به طور مداوم در محدوده 61,000 دلار تا 62,500 دلار در حال تشکیل کف‌هایی است که نشان می‌دهد گاوها از قدرت کافی برخوردار نیستند. بنابراین، انتظار می‌رود خرس‌ها یک پولبک عمیق را نشان دهند، اگر قیمت به زیر محدوده نزولی برود و شکاف را پر کند. این ممکن است باعث شود قیمت یک سقوط 20 درصدی را تحریک کند و به سطوح نزدیک به 52,000 دلار برسد. بنابراین، از معامله‌گران خواسته می‌شود که طی 48 ساعت آینده به دقت بر روی قیمت بیت‌کوین (BTC) نظارت داشته باشند، زیرا انتظار می‌رود که یک حرکت قیمتی عمده قبل از هاوینگ بیت‌کوین رخ دهد.

منبع: Coinpedia

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.