تحلیل بیت کوین؛ پیش بینی قیمت BTC در کوتاه مدت! (۴ اردیبهشت)

تحلیل بیت کوین

فروشندگان با دقت تحرکات قیمتی بیت‌کوین را زیر نظر دارند، در حالی که این رمزارز در تاریخ ۲۳ آوریل (۴ اردیبهشت) نزدیک به ۶۶,۰۰۰ دلار باقی مانده است.



داده‌ها از TradingView یک رنج معاملاتی جدید را نشان می‌دهند که از آخرین کلوز هفتگی ادامه یافته است. اگرچه به طور کلی بالاتر از هفته گذشته است، جفت ارز BTC/USD کمترین خوش‌بینی را در میان گاو‌ها ایجاد کرده است.

چه انتظاراتی از بیت‌کوین می‌رود؟

در جبهه بیت‌کوین، یک افزایش شبانه به ۶۷,۲۰۰ دلار نتوانست گپ نزدیکی را در قرارداد‌های آتی بیت‌کوین CME Group ببندد. این مورد، به همراه گپ دیگری در ۶۴,۴۰۰ دلار، اهداف قیمتی کوتاه‌مدت بیت‌کوین را تشکیل داده است که هنوز به آن‌ها دست یافته نشده است.

با تحلیل وضعیت کنونی، تحلیلگر معروف، مارکو یوهانینگ، ۶۶,۷۰۰ دلار را به عنوان سطح کلیدی شناسایی کرده است که بیت‌کوین باید آن را به حمایت برای پیشرفت‌های آینده تبدیل کند. در یک پست که در پلتفرم X به اشتراک گذاشته شده است، او بیان کرد:

«با نگاهی به محدوده، بیت‌کوین محدوده میانی را بازپس گرفت و سپس از آنجا بالا رفت. با این حال، تاکنون موفق به تغییر سطح بعدی ۶۶,۷۰۰ دلار نشده است. سطح کلیدی امروز همین است.»

نمودار فیوچر CME بیت کوین
نمودار فیوچر CME بیت کوین

«هر دو سناریو فرض می‌کنند که روند کوتاه‌مدت ادامه خواهد یافت و به سمت محدوده بالاتر حرکت می‌کند.»

پست مذکور ادامه می‌دهد تا نشان دهد bid و ask به شدت دور قیمت اسپات در دفتر سفارش مبادلات پیچیده شده‌اند، که منعکس‌کننده وضعیت نقدینگی فعلی است. داده‌ها از پلتفرم تحلیل بلاکچین CoinGlass تایید کرده‌اند که در آن روز، ۶۶,۰۰۰ و ۶۷,۳۵۰ دلار به ترتیب سطوح حمایت و مقاومت اصلی بوده‌اند.

نقشه حرارتی لیکوئیدها
نقشه حرارتی لیکوئیدها

داده‌های کلیدی برای نظارت در بیت‌کوین

در همین حال، انتظار برای یک حرکت قیمتی بزرگتر بیت‌کوین در پس‌زمینه باقی مانده است. بر اساس گفته‌های تحلیلگر محبوب، متیو هایلند، تغییر شرایط در نوارهای بولینگر در دوره‌های سه‌روزه نشان‌دهنده یک شکست قریب‌الوقوع است، خواه به سمت بالا و خواه به سمت پایین است.

نمودار قیمت بیت کوین
نمودار قیمت بیت کوین

تنگنای فعلی نوارها، نقطه داده‌ای کلاسیک برای نوسانات، باریک‌ترین حالت از اواسط فوریه است که آخرین بار جفت ارز BTC/USD زیر ۵۰,۰۰۰ دلار معامله شده بود. در این دوره، بسیاری از تحلیلگران در مورد عرض نوارهای بولینگر و تأثیر آن بر حرکات قیمتی بیت‌کوین بحث کرده‌اند.

منبع: COINTURK NEWS

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.