نماد سایت توکن باز

آموزش ثبت نام و احراز هویت در ربات صرافی سلام کریپتو

002 1

002 1

سلام کریپتو یک پلتفرم ایرانی است که به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا معاملات ارزهای دیجیتال را به ساده‌ترین شکل ممکن و با یک ربات تلگرامی انجام دهند. هدف از سلام کریپتو افزایش سرعت و راحتی شما در معاملات است.

اما چرا باید یک بات تلگرامی را برای معاملات ارزهای دیجیتال خود انتخاب کنیم؟ و یا حتی چرا باید بات تلگرامی سلام کریپتو را در معاملات ارزهای دیجیتالی خود انتخاب نماییم؟

سلام کریپتو و ارز دیجیتال

این روزها مدام از ارزهای دیجیتالی صحبت می‌شود که اکثر افراد با آن سر‌ و‌ کار دارند. یکی از مهمترین دغدغه های این افراد پیداکردن صرافی های ارز دیجیتال مطمئن می باشد تا ارزهای خود را با سایر ارزهای دیجیتال معامله کرده و آنها را به هم تبدیل کنند.

همه ما چندین بار در سال شاهد هک شدن صرافی های بزرگ ارز دیجیتال هستیم. در حالی که صرافی ها، روش های تدافعی خود را بهبود می بخشند اما باز هم در معرض حملات سایبری و هک قرار گرفتند.

همچنین حتما برای شما نیز پیش آمده که در لحظه ای که قصد خرید یا فروش دارید، با در دسترس نبودن سایت صرافی مواجه شوید که این مشکل گریزناپذیر بوده و تمامی سایت ها به علت مشکلات سرورهایشان، اوقاتی را به ناچار اصطلاحاً Down می‌شوند.

به همین دلیل اگر شما به دنبال یک صرافی ارز دیجیتال با امنیت بالا و به دور از تمامی مشکلات گفته شده هستید، ما به شما صرافی های ارز دیجیتال که در بات تلگرامی فعالیت می‌کنند را معرفی می‌کنیم. از عمده ترین مزیت های بات تلگرامی امنیت در انجام معاملات می باشد.

سرورهای تلگرام با بیشترین ضریب امنیتی، تقریبا غیر قابل هک می باشند و به همین دلیل است که برخی دولت ها دسترسی به آن را فیلتر و ممنوع کرده اند.

ما در این مقاله قصد داریم درباره بات سلام کریپتو، پلتفرم حرفه‌ای مبادلات ارزهای دیجیتال و چگونگی کارکرد با آن را توضیح دهیم تا بتوانید به راحتی و با امنیت بالا بدون هیچ نگرانی در بازار ارز دیجیتال فعالیت های خود را انجام دهید.

آموزش جامع کار با ربات سلام کریپتو

جهت ورود به ربات سلام کریپتو کلیک کنید.

بات سلام کریپتو

یک ربات ارز دیجیتال می‌باشد که توانایی انجام معاملات به صورت اتوماتیک را دارا است و به شما به گونه‌ای در بازار ارز دیجیتال کمک خواهد کرد که بیشتر و بیشتر به تجارت مدرن آنلاین علاقه‌مند شوید. همچنین در هر لحظه، از فرصت‌های خرید و فروش مطلع شده و با خرید و فروش حرفه‌ای، سود زیادی را در تجارت خود کسب کنید.

سلام کریپتو ساده‌ترین روش را برای خرید و‌ فروش ارزهای دیجیتال در اختیار کاربران خود قرار داده است. بنابراین در بات سلام کریپتو هیچ فرقی نمی‌کند که شما مبتدی باشید یا حرفه‌ای. در هر صورت این بات، معاملات ارز دیجیتال را برای شما بسیار آسان کرده است، که فقط با یکبار امتحان کردن این بات شگفت انگیز می‌توانید از امکانات و نرخ های بات سورپرایز شوید.

شما می‌توانید از طریق بات معاملاتی سلام کریپتو ازر هایی مثل : بیت کوین، اتر، تتر، لایت کوین، بیت کوین کش و بسیاری از ارز معتبر دیگر را با بهترین قیمت ها خرید و فروش کنید.

ویژگی اصلی بات سلام کریپتو

موارد بالا تنها بخشی از خصوصیات این پلتفرم ایرانی می‌باشد.

آموزش جامع کار با ربات سلام کریپتو

مراحل استفاده از ربات سلام کریپتو

ما برای آموزش نحوه استفاده شما عزیزان از قسمت های مختلف بات سلام کریپتو در تلگرام در هر قسمت آموزش هایی را ارائه داده ایم. پس با ما همراه باشید. منوی اصلی بات سلام کریپتو شامل چندین قسمت می‌باشد که قرار است به ترتیب هر قسمت را به شما همراهان عزیزمعرفی کنیم.

منوی اصلی بات سلام کریپتو شامل قسمت های زیر می‌باشد:

معامله با سلام کریپتو

شما از طریق قسمت معامله با ما می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را به ریال و بالعکس تبدیل کنید. با کلیک روی قسمت معامله با ما دو گزینه زیر برای شما ایجاد خواهد شد که با کلیک بر روی هر گزینه برای شما لیستی از تمامی ارزهای دیجیتال باز خواهد شد.  شما می‌توانید ارز مورد نظرتان را انتخاب کرده و آن را به ما بفروشید یا از ما بخرید.

کیف پول من

با سلام کریپتو می‌توانید از داشتن کیف پولی امن و همواره در دسترس، برای تبدیل ارز دیجیتال به وجه نقد برخوردار باشید و نگران بسته شدن کیف پول خارجی و از دست رفتن سرمایه‌تان نباشید. در سلام کریپتو شما دارای یک کیف پول مجازی هستید که از این قسمت می‌توانید برای افزایش موجودی، برداشت و ذخیره موجودی ریال و ازرهای دیجیتال های خود استفاده نمایید.

شما در قسمت کیف پول من سه نوع موجودی زیر را دارید :

زمانی که شما ارز دیجیتالی را برداشت می‌کنید، به موجودی درگیر اضافه خواهد شد و مقدار باقی مانده در موجودی قابل برداشت نمایش داده می‌شود. مجموع این دو موجودی یعنی، موجودی قابل برداشت و موجودی درگیر برابر با جمع کل می‌باشد.

برای هر یک از ارزهای دیجیتال شما این سه موجودی به صورت جداگانه نمایش داده می‌شود. در صورتی که قصد دارید که از کیف پولتان برداشت داشته باشید، گزینه برداشت از حساب را انتخاب کرده و در صورتی که قصد دارید کیف پولتان را شارژ کنید، گزینه افزایش موجودی را باید انتخاب نمایید.

بازار حرفه ای

شامل تالار معاملات همتا به همتا است که این بخش غالباً مورد توجه افراد حرفه‌ای می‌باشد. شما در این بخش می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را با ارز تتر مبادله کنید. همانطور که گفته شد این بخش غالباً مورد توجه افراد حرفه ای می‌باشد.

بنابراین در صورتی که تازه کار هستید، بخش معامله با ما (معاملات ریالی) را به شما پیشنهاد می‌کنیم. لطفا قبل از ورود به بازار حتما قوانین این بخش را مطالعه فرمایید.

معرفی به دوستان

یکی از امکانات بات سلام کریپتو این است که شما می توانید با کلیک بر روی گزینه معرفی به دوستان لینک دعوت مخصوص به خود را دریافت کرده و از هر طریقی به دوستان خود ارسال کرده و آن ها را به این بات دعوت نمایید. که در این صورت، هم از معرفی و هم از تک تک معاملات دوستان‌تان می‌توانید به صورت آنی پورسانت دریافت نمایید. از طریق گزینه سابقه می توانید تاریخچه و وضعیت تمام سفارشاتتان را مشاهده کنید.

اعلانات در ربات سلام کریپتو

بخش اعلانات شامل چندین گزینه زیر می باشد:

گزینه سفارشات انجام شده: با کلیک بر روی گزینه سفارشات انجام شده، شما وارد کانالی خواهید شد که یک کانال اطلاع رسانی تمامی سفارشات انجام شده در بات به صورت لحظه ای را شامل است.

فیلم و مطالب آموزشی: با کلیک بر روی گزینه فیلم و مطالب آموزشی شما وارد کانالی خواهید شد که یک کانال آکادمی بوده که ویدیو های آموزشی و اطلاعات مفید درباره ارزهای دیجیتال را برای شما تهیه کرده است.

قوانین: شامل تمامی قوانین استفاده از بات می‌باشد.

کارمزدهای شبکه: در گزینه کارمزدهای شبکه لیستی از تمامی کارمزدهای شبکه ارزهای دیجیتال برای شما نمایش داده خواهد شد.

حساب کاربری 

منوی حساب کاربری وضعیت احراز هویت شما را نمایش می‌دهد و شامل مراحل احراز هویت در بات سلام کریپتو می‌باشد. حساب کاربری شما باید جهت انجام خرید و فروش ارزهای دیجیتال توسط بات سلام کریپتو تایید شود. بنابراین باید تمامی مراحل حساب کاربری را به صورت کامل انجام دهید.

مراحل تایید حساب کاربری به صورت زیر می‌باشد:

سلفی ها: در این مرحله به دو عکس سلفی نیاز هست. یعنی سلفی با متن و سلفی با کارت ها که باید با توجه به نکات درخواستی ارسال نمایید، که در ادامه به توضیحات بیشتری درباره سلفی ها خواهیم پرداخت.

نکات درخواستی سلفی ها

سلفی با متن

با کلیک بر روی گزینه سلفی با متن برای شما متن درخواستی ایجاد خواهد شد. متن درخواستی را روی برگه بزرگ با خط خوانا و پررنگ نوشته و در انتها متن درخواستی را زیر صورتتان گرفته و سلفی خود با دست نوشته تان را ارسال نمایید.

توجه داشته باشید که برای راحت تر شدن احراز هویت بهتر است در صورت امکان از فرد دیگری برای گرفتن عکس های سلفی کمک بگیرید. عکس های سلفی باید از نزدیک گرفته شده و فقط کافیست چهره و مدارک در عکس مشخص باشند. همچنین مدارک را به دوربین نزدیک نمایید و از وضوح اطلاعات روی آنها مطمئن شوید.

سلفی با کارت

در بخش سلفی با کارت، کارت ملی و کارت بانک خود را با رعایت موارد زیر ارسال نمایید:

1- کارت بانکی و کارت ملی باهم باشند.

2-کارت ها به دوربین نزدیک باشند.

3-اطلاعات کارت ها کاملاً مشخص و واضح باشند.

4 کارت ها هم پوشانی نداشته باشند.

توجه: بدیهی است در صورت رعایت نکردن نکات بالا عکس ها قابل قبول نخواهد بود و روند احراز هویت طولانی خواهد شد.

در نظر داشته باشید در صورتی که نکات گفته شده را رعایت کرده باشید کل فرایند احراز هویت شما حداکثر 24 ساعت زمان خواهد برد.

اما در صورتی که عکس ها طبق قوانین و با فرمت موردنظر ارسال نشوند، طی این 24 ساعت به شما اعلام داده خواهد شد و شما بعد از رفع مشکلات باید مجددا عکس ها را ارسال نمایید که در این صورت مدارک شما مجدد در نوبت بررسی قرار خواهد گرفت.

بنابراین از شما کاربران عزیز تقاضا داریم از همان ابتدا از مناسب و واضح بودن عکس ها مطمئن شده و سپس ارسال را انجام دهید تا در سریع ترین زمان ممکن احراز هویت شما تایید شده و به جمع کاربران سلام کریپتو بپیوندید.

بعد از تایید عکس ها توسط کارشناسان در آخرین مرحله، با شما تماس تلفنی یا ویدیویی برقرار خواهد شد پس لطفا پس از انجام مراحل احراز هویت حتما در دسترس باشید تا تماس را پاسخ دهید. در غیر این صورت تماس به زمان دیگری موکول خواهد شد که باز هم باعث کند شدن فرایند احراز هویت شما خواهد شد.

بخش قوانین 

بخش قوانین شامل تمامی قوانین های استفاده از بات سلام کریپتو می‌باشد که پیشنهاد می‌شود که حتما آنها را خوانده و از آنها اطلاع داشته باشید.

پشتیبانی

گزینه پشتیبانی سلام کریپتو پاسخگوی تمامی سوالات و پذیرای هر گونه انتقادات و پیشنهادات شما می‌باشند.

با کلیک بر روی منوی پشتیبانی گزینه هایی برای شما ایجاد خواهد شد که مشکل شما مربوط به کدام یک از قسمت های زیر می باشد: 

اگر مشکل خود را درگزینه ها پیدا نکردید به راحتی میتوانید گزینه سوال / مشکل من تو موارد بالا نیست را انتخاب کنید و به ID تلگرام و اطلاعات تماس هایی که برای شما نمایش داده می‌شود مستقیماً تماس داشته باشید و مشکلات خود را ارائه کنید.

جدول قیمت 

در منوی جدول قیمت لیستی از قیمت های خرید و فروش ارزهای دیجیتال برای شما ایجاد خواهد شد.

آموزش جامع کار با ربات سلام کریپتو

سخن پایانی”

بات سلام کریپتو با جدیدترین تکنولوژی‌ها، مناسب‌ترین ابزارها را در اختیار شما می‌گذارد. تا به روشی که مایل هستید معامله کنید و سرمایه خودتان را در این بازار به شدت پرنوسان محافظت نمایید. سلام کریپتو طوری طراحی شده که در 24 ساعت شبانه‌روز، 7 روز هفته و 365 روز سال مشغول به کار باشید.

بدون اغراق می‌توان گفت سلام کریپتو ساده‌ترین روش را برای خرید و‌ فروش ارزهای دیجیتال، در اختیار کاربران خود قرار داده است.

در مقاله ی بعدی با نحوه ی خرید و فروش در صرافی سلام کریپتو آشنا می شویم.

جهت ثبت نام در سلام کریپتو کلیک کنید.

خروج از نسخه موبایل