آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در ربات سلام کریپتو

001 1

آموزش خرید و فروش در ربات سلام کریپتو: در مقاله پیشین با آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی سلام کریپتو آشنا شدیم. حال می خواهیم به بررسی نحوه خرید و فروش بپردازیم.

در حال حاضر روز هایی را پشت سر می گذاریم که روزهای طلایی بازار ارز های دیجیتال خوانده می شود. بازار ارز دیجیتال تبدیل به یک انتخاب مطمئن و پرسود برای سرمایه گذاران شده است. اکنون از سرمایه گذاران بزرگ گرفته تا افراد عادی با سرمایه های کوچک نگاهشان به وضعیت این بازار پر سود دوخته شده است.

از این رو حجم زیادی از گردش مالی و سرمایه اقتصاد جهانی به سوی این بازار در حال حرکت است. اما ورود به بازار رمز ارز ها به این راحتی نیست و مراحل خاص خودش را دارد. مهم ترین مرحله ی آن انتخاب روش درست برای انجام معاملات خرید و فروش ارز دیجیتال می باشد.

در این مقاله یک روش نوین، بسیار ساده و امن را با عنوان خرید و فروش ارز دیجیتال در سلام کریپتو معرفی می کنیم.همچنین آموزش های لازم برای خرید و فروش ارز دیجیتال با استفاده از این روش را به طور کامل آموزش می دهیم؛ پس اگر شما هم علاقه به ورود به این بازار با کمک بات سلام کریپتو را دارید با ما همراه باشید.

آموزش خرید ارز دیجیتال در ربات سلام کریپتو
آموزش خرید و فروش در ربات سلام کریپتو

روش های خرید و فروش ارز دیجیتال در سلام کریپتو

روش های متنوعی برای انجام معاملات در این عرصه وجود دارد. اما همه ی این روش ها امن هستند؟ در ادامه به این سوال پاسخ می دهیم.

روش اول معامله با افراد حقیقی می باشد. این نوع معاملات می تواند به دو صورت حضوری و غیر حضوری صورت بگیرد. که باید از این نوع معاملات به شدت دوری کرد. چرا که امنیت معاملات در این روش به شدت پایین است و امکان کلاهبرداری از شما بالاست.

افراد در معاملات حضوری شما را به مکان دلخواه خودشان می کشند و به راحتی پول یا ارز شما را به تاراج می برند. یا در معاملات حضوری شخص کلاهبردار با چرب زبانی و روش های قانع کننده، شما را به واریز پول و یا انتقال ارز وادار می کنند. و در مقابل فقط بلاک شدن و حسرت از دست دادن سرمایه برای شما باقی می ماند. چرا که فرد مقابل هیچ پرداختی به شما انجام نمی دهد.

حتی اشخاصی وجود دارند که با استفاده از پول های دزدی و فیشینگ در دنیای ارز دیجیتال به پای معامله می آیند و شما خبری از این موضوع ندارید. در آخر با گرفتن ردپای این پول به شما می رسند و تمام مشکل ها به دوش شما می افتد.

روش دوم خرید و فروش به صورت آنلاین در سایت صرافی ها می باشد. اولین نکته در این روش این است که صرافی های خارجی به دلیل تحریم ها هیچ گونه خدماتی به کاربران ایرانی ارائه نمی دهند. آن اندک صرافی هایی هم که به ما اجازه استفاده می دهند، امکان خرید و فروش به صورت ریالی را ندارند. از این رو انتخاب صرافی های ایرانی برای خرید و فروش بهترین گزینه است.

خرید و فروش در سایت ها یکی از روش های مناسب برای انجام معاملات می باشد فقط باید صرافی های معتبر را به درستی انتخاب کرد. اما ما قصد داریم یک روش بسیار ساده تر را به شما معرفی کنیم. در مقاله ی قبلی نحوه ثبت نام و احراز هویت در سلام کریپتو را به شکل کامل برای شما بیان کردیم. در این مقاله نیز به نحوه معامله در ربات سلام کریپتو خواهیم پرداخت.

کیف پول در ربات سلام کریپتو

برای شروع معاملات باید با کیف پول خود آشنا شوید. در صورتی که قصد خرید ارز دارید، حساب خود را با دلار و یا تومان شارژ کنید و اگر قصد فروش دارید، کیف پول خود را با ارز مورد نظر شارژ کنید. توجه داشته باشید که ارز های خریداری شده و وجه به دست آمده از فروش ارز، به همین کیف پول شما ارسال می شود. سپس می توانید وجه خود را با گزینه های قرار داده شده برداشت کنید.

جهت ورود به ربات سلام کریپتو کلیک کنید.

ابتدا با آدرس بالا وارد ربات تلگرامی سلام کریپتو شده و ربات را start کنید. سپس گزینه کیف پول را در منو انتخاب کنید؛ همان طور که مشاهده می کنید چهار گزینه در مقابل شما وجود دارد، گزینه اول افزایش موجودی می باشد که برای شارژ کیف پول از آن استفاده می کنیم، گزینه دوم برداشت از حساب است که به منظور انتقال موجودی از کیف پول قرار داده شده است.

سفارشات باز

گزینه بعدی سفارشات باز است که معاملات در دست تکمیل شما را نمایش می دهد و گزینه آخر سابقه شارژ، برداشت و معاملات را نشان می دهد.

برای شارژ کردن کیف پول دیجیتال در ربات پس از انتخاب گزینه افزایش موجودی ارزهای زیادی برای شما نمایش داده می شود. اگر ارز مورد نظر برای شارژ کردن حساب خود را پیدا کرده اید آن را مشخص و در غیر این صورت گزینه ارز های بیش تر را انتخاب کنید تا ارز مورد نظر خودتان را پیدا کنید.

برای شارژ حساب با تومان، گزینه تومانی را انتخاب و برای شارژ با دلار تتر گزینه USDT را انتخاب کنید. در مرحله بعد مقدار مورد نظر برای شارژ حساب را انتخاب کنید تا ربات یک آدرس کیف پول در اختیار شما قرار دهد.

کیف پول تلگرامی
آموزش خرید و فروش در ربات سلام کریپتو

با ارسال مقدار مورد نظر ارز به این آدرس کیف پول و تایید این انتقال از سوی پشتیبانی سایت، کیف پول شما در ربات سلام کریپتو شارژ می شود.

برای برداشت موجودی کیف پول پس از انتخاب گزینه برداشت از حساب، مراحل مشابهی را طی می کنید و با وارد کردن مقدار مورد نظر برای برداشت این شما هستید که آدرس کیف پول خود را برای ربات ارسال می کنید تا ارز انتخابی به آدرس وارد شده توسط شما ارسال شود. توجه داشته باشید که برداشت و شارژ حساب به صورت ریالی فقط با حساب های بانکی ثبت و تایید شده، هنگام احراز هویت در سایت امکان پذیر می باشد.

شارژ حساب سلام کریپتو

خرید و فروش در ربات تلگرامی سلام کریپتو

برای خرید و فروش در سلام کریپتو می توانید از دو روش معامله با ما و بازار حرفه ای استفاده کنید؛ تمامی مراحل معامله در این دو روش مشابه می باشد. با این تفاوت که در معامله با ما، ارز پایه برای تمامی معاملات تومان و در بازار حرفه ای ارز پایه تمامی سفارشات دلار تتر می باشد.

برای خرید با تومان گزینه معامله با ما را انتخاب کنید، سپس در میان ارز های نمایش داده شده ارز مورد نظر را انتخاب و یا با استفاده از گزینه ارزهای بیشتر رمز ارز مورد نظر خود را بیابید. برای مثال ارز بیت کوین را انتخاب کردید.پس در مرحله بعد به بخش خرید بیت کوین مراجعه کنید.

خرید و فروش ارز دیجیتال

نمایش نمودار لحظه ای رمز ارز

 در اینجا 3 گزینه برای شما نمایش داده می شود که مربوط به نمایش نمودار قیمت لحظه ای رمز ارز انتخابی شما است؛ با انتخاب گزینه اول، این نمودار در ادامه برای شما نمایش داده می شود، با انتخاب گزینه دوم نموداری برای شما ارسال نمی شود و با انتخاب گزینه سوم در این معامله و معاملات دیگر هیچ گونه نموداری برای شما نشان داده نمی شود و دیگر با این سوال مواجه نمی شوید. در مرحله بعدی با 3 گزینه جدید رو به رو می شوید.

گزینه ی خرید سریع مقدار مشخصی بیت کوین می باشد که با انتخاب این گزینه شما مقدار مورد نظر برای خرید را به صورت بیت کوین وارد می کنید برای مثال : انتخاب می کنید که قصد خرید 0.5 واحد بیت کوین را دارید.

با استفاده از گزینه دوم، یعنی خرید با مقدار مشخصی تومان، مقدار انتخابی برای خرید را به صورت تومانی وارد می کنید. این دو گزینه مربوط به خرید سریع می باشند. به این معنا که با انتخاب یکی از این دو گزینه خرید شما با قیمت لحظه ای که این قیمت برای شما نمایش داده می شود صورت می پذیرد و شما نقشی در تعیین قیمت معامله ندارید.

تایید اطلاعات مالی

پس از انتخاب گزینه مورد نظر و وارد کردن مقدار معامله و تایید اطلاعات وارد شده، با کم شدن مبلغ از کیف پول تومانی شما مقدار بیت کوین خریداری شده به کیف پول شما در ربات ارسال می شود. و در صورت نیاز می توانید با رفتن به کیف پول خود این مقدار را انتقال دهید.

اما گزینه کارآمدتر که گزینه خرید در قیمتی پایین تر می باشد نیز وجود دارد. این گزینه برای اوردر(Order) گذاری استفاده می شود. به این معنا که شما در معامله قیمت خاصی را انتخاب می کنید و و این معامله با رسیدن قیمت جهانی به قیمت مورد نظر شما انجام می پذیرد. در غیر این صورت معامله همچنان به عنوان یک معامله باز باقی می ماند.

شما با انتخاب این گزینه برای معامله و وارد کردن مقدار مورد نظر برای خرید و قیمت انتخاب شده برای معامله، سفارش خود را ثبت می کنید. سپس کافی است منتظر بمانید تا قیمت بیت کوین تا قیمت انتخابی شما پایین بیاید.

خرید ارز دیجیتال از سلام کریپتو

انجام معاملات

انجام معاملات فروش بیت کوین یا دیگر ارزها نیز تفاوت چندانی با معاملات خرید ندارد. پس از انتخاب گزینه معامله با ما و مشخص کردن رمز ارز مورد نظر به بخش فروش مراجعه کنید. در ادامه وضعیت نمایش نمودار را تعیین کنید تا به سه گزینه اصلی در معامله برسید، دو گزینه اول مربوط به فروش سریع می باشد.

با انتخاب این دو گزینه و وارد کردن مقدار مورد نظر برای فروش و سپس تایید اطلاعات ارز انتخابی از کیف پول شما کاسته و مقدار تومانی به دست آمده از این انتقال به کیف پول شما ارسال ارسال می شود.

و اما گزینه سوم که فروش در قیمت بالاتر می باشد. این گزینه همانند گزینه خرید در قیمت پایین تر در سفارشات خرید می باشد. با این تفاوت که در این قسمت شما قیمتی بالاتر از قیمت جهانی برای فروش انتخاب می کنید و سفارش خود را ثبت می کنید تا پس از صعود قیمت ارز تا قیمت انتخابی شما سفارش تکمیل شود.

ربات سلام کریپتو

معاملات بر پایه تتر

برای انجام معاملات بر پایه دلار تتر تنها کاری که باید انجام دهید این است که به جای استفاده از گزینه معامله با ما، گزینه بازار حرفه ای را انتخاب کنید و با طی کردن مراحل کاملا مشابه معامله خود را انجام دهید.

حتما به این موضوع توجه داشته باشید که پس از شروع مراحل خرید و فروش تنها یک دقیقه برای طی کردن تمامی مراحل زمان در اختیار دارید، اگر در زمان مشخص شده تمامی مراحل را طی نکنید به منو فرستاده می شوید و سفارش لغو می شود. نکته بعدی این می باشد.

گزینه های مربوط به اوردر گذاری یا همان معاملات در قیمت انتخابی شما در صورتی استفاده می شود، که شما به عنوان یک تحلیلگر پیش بینی کرده اید که قیمت یک ارز مشخص یا قیمت مشخصی صعود و یا نزول می کند و می خواهید با استفاده از این دو گزینه به معاملات خود در قیمت های پیشبینی شده سرعت ببخشید.

آخرین صحبت ما با شما این است که طمع و فکر افزایش سرمایه در یک روز را از سر خود بیرون کنید و فقط با داشتن علم مورد نیاز وارد بازار رمز ارز ها شوید.

جهت ورود به ربات سلام کریپتو کلیک کنید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.