نماد سایت توکن باز

واچ لیست هفتگی 28 شهریور؛ معرفی 5 ارز دیجیتال با پتانسیل رشد بالا

واچ لیست هفتگی 28 شهریور؛ معرفی 5 ارز دیجیتال با پتانسیل رشد بالا

واچ لیست هفتگی 28 شهریور؛ معرفی 5 ارز دیجیتال با پتانسیل رشد بالا

دو بازار  S&P 500 و سهام آمریکا در حال تجربه کردن بدترین و خونین‌ترین هفته‌ی خود از ماه ژوئن تاکنون هستند و باز هم همبستگی بیت کوین با این دو بازار منجر به سقوط قیمت بازار ارزهای دیجیتال شد. بیت کوین و اتریوم طی یک هفته‌ی اخیر 13.5 و 25.6 درصد کاهش قیمت را تجربه کرده و در وضعیت بدی قرار دارند. با این حال کاربران امیدوار هستند که فدرال رزرو نرخ بهره‌ را افزایش داده و درصورت رخ دادن این اتفاق، احتمالا شاهد رشد ارزهای دیجیتال خواهیم بود. بدون فوت وقت و با چنین مقدمه‌ای به بررسی واچ لیست هفتگی 28 شهریور می‌پردازیم. با ما در بلاگ توکن باز همراه باشید.

نمای کلی بازار ارزهای دیجیتال در 28 شهریور

BTC/USDT

روند ریکاوری بیت کوین از سطح قیمت 19320 دلار در 16 سپتامبر آغاز شد و این رمز ارز در 17 سپتامبر از سطح 20 هزار دلار عبور کرد. گاوها در تلاش برای حفظ بیت کوین در بالاتر از این سطح قیمت بودند و متاسفانه با شکست سنگینی مواجه شدند. حالا بیت کوین در سطح قیمت 18815 دلار معامله شده که بیان‌گر فشار فروش شدید در سطوح بالاتر است.

نمودار بیت کوین در تایم فریم روزانه

میانگین متحرک نمایی 20 روزه (سطح 20432 دلار) به تدریج کاهش یافته و شاخص RSI نیز در منطقه‌ی منفی قرار دارد که هر دو شاخص نشان‌دهنده‌ی فروش سنگین از سوی خرس‌ها هستند.

اگر هنوز با اندیکاتور RSI آشنایی ندارید، به شما توصیه می‌کنیم تا مقاله‌ی «اندیکاتور RSI چیست» را مطالعه کنید و از این شاخص مهم و حیاتی در ترید و استراتژی خود استفاده کنید.

پس از عبور از حمایت 19320 دلار، حالا هدف بعدی فروشندگان عبور از حمایت 18510 دلار است. احتمالا شاهد نبرد سنگینی بین فروشندگان و خریداران در این سطح قیمت خواهیم بود.

استفاده از سرویس توکن باز؛ شناسایی بهترین قیمت خرید و فروش بیت کوین

از سوی دیگر درصورتی که گاوها قیمت را به بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (20432 دلار) برسانند، راه برای افزایش قیمت بیش‌تر BTC باز شده و اهداف بعدی خریداران سطوح قیمت 21605 و 25211 دلار هستند. با عبور از مقاومت 25211 دلار، روند صعودی جدید بیت کوین آغاز خواهد شد.

XRP/USDT

ریپل طی روزهای اخیر بین سطوح 0.30 و 0.39 دلار جابه‌جا می‌شود. درصورت عبور گاوها از مقاومت سنگین 0.39 دلار، روند صعودی جدید  XRP آغاز خواهد شد.

نمودار XRP در نمای روزانه

معمولا تریدرها نزدیک به سطوح حمایت دست به خرید زده و در نزدیکی مقاومت‌ها دارایی خود را به فروش می‌رسانند. اگر قیمت با کاهش شدید از سطح قیمت فعلی خود یعنی 0.35 دلار مواجه شود، احتمالا روند تثبیت قیمت ریپل برای چند روز دیگر تمدید خواهد شد.

استفاده از سرویس توکن باز؛ فرصت آربیتراژ ریپل و کسب سود مطمئن

اگرچه میانگین‌های متحرک متقاطع یک‌دیگر هستند اما RSI به منطقه‌ی مثبت جهش کرده که نشان‌دهنده‌ی برتری گاوها در بازار  XRP است. درصورت شکست مقاومت 0.39 دلار، راه برای افزایش قیمت بیش‌تر ریپل باز شده و هدف بعدی گاوها در سطح 0.48 دلار قرار دارد.

سومین رمز ارز موردنظر ما در واچ لیست هفتگی 28 شهریور، چین لینک است. LINK طی چند هفته‌ی گذشته بین سطوح 5.5 الی 9.5 دلار معامله شده که بیان‌گر تمایل خریداران در کف قیمت است. حالا خریداران قیمت را به بالاتر از میانگین‌های متحرک رسانده و اندیکاتور RSI نیز در محدوده‌ی مثبت قرار دارد که هر دو نشانه‌ای از برتری گاوها در معاملات LINK هستند.

چین لینک طی شبانه‌روز اخیر با افت ده درصدی مواجه شده و هم‌اکنون در سطح قیمت 7.22 دلار معامله می‌شود اما هنوز چشم‌انداز صعودی آن باطل نشده است. در مسیر صعود، اولین مقاومت پیش‌روی گاوها سطح قیمت 8.3 دلار است و عبور از آن راه را برای افزایش قیمت بیش‌تر  LINK و رسیدن به سطح 9.5 دلار باز خواهد کرد. احتمالا در این سطح شاهد نبرد سنگینی بین خریداران و فروشندگان خواهیم بود و عبور از آن به‌معنای آغاز شدن روند صعودی جدید چین لینک است.

بهره‌گیری از سرویس توکن باز؛ رصد لحظه‌ای قیمت چین لینک

میانگین‌های متحرک در حال کاهش هستند و اولین هدف خرس‌ها عبور از حمایت 7 دلار است. پس از این حمایت، دومین هدف بزرگ خرس‌ها سطح قیمت 6.2 دلار است.

EOS/USDT

رمز ارز EOS در 15 سپتامبر به زیر میانگین متحرک ساده‌ی 50 روزه (سطح 1.44 دلار) رسید و نبرد جذابی بین خریداران و فروشندگان در سطح حمایت 1.34 دلار در بر گرفت. خوشبختانه گاوها به‌خوبی از این رمز ارز دفاع کردند که چنین موضوعی بیان‌گر خرید سنگین گاوها در سطوح پایین‌تر است.

نمودار EOS در تایم فریم روزانه

ایاس در شبانه‌روز اخیر با افت قیمت 13.2 درصدی مواجه شده و در سطح قیمت 1.26 دلار معامله می‌شود و همین موضوع بیان‌گر کشمکشی سنگین بین خریداران و فروشندگان است.

استفاده از سرویس توکن باز؛ فرصت آربیتراژ ایاس و کسب سود مطمئن

درصورت عبور قیمت از میانگین متحرک نمایی 20 روزه، حرکت صعودی  EOS تمدید شده و سطوح 1.5 و 1.86 دلار اهداف گاوها هستند.

از سوی دیگر با از دست رفتن حمایت مهم 1.24 دلار، حالا مهم‌ترین هدف خرس‌ها عبور از حمایت سنگین 1 دلار است.

XTZ/USDT

تزوس در 13 سپتامبر به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (سطح قیمت 1.57 دلار) رسید. با این حال خرس‌ها نتوانستند قیمت را به خط حمایت مثلث متقارن برسانند که همین موضوع بیان‌گر تمایل گاوها نسبت به سرمایه‌گذاری روی XTZ است.

نمودار تزوس در تایم فریم روزانه

درصورت عبور قیمت از میانگین متحرک نمایی 20 روزه، راه برای افزایش قیمت بیش‌تر تزوس و رسیدن به سطح میانگین متحرک ساده‌ی 50 روزه (1.66 دلار) باز خواهد شد. این مقاومت از اهمیت زیادی برخوردار بوده و عبور از آن راه را برای افزایش قیمت بیش‌تر باز خواهد کرد. بدین صورت سطوح 2 و 2.36 دلار اهداف نهایی خریداران هستند.

میانگین متحرک یکی از مهم‌ترین اندیکاتورهای ارز دیجیتال است که کاربرد زیادی در تحلیل تکنیکال داشته و می‌توانید با استفاده از آن، سیگنال‌ها و فرصت‌های خرید و فروش مناسب را کشف کنید. در همین راستا به شما توصیه می‌کنیم مقاله‌ی «میانگین متحرک چیست» را مطالعه کنید.

از سوی دیگر فروشندگان برنامه‌های دیگری برای تزوس دارند. آنها تلاش خواهند کرد تا قیمت را کاهش داده و سطوح 1.4 و 1.2 دلار مهم‌ترین اهداف آنها هستند.

بهره‎‌گیری از سرویس توکن باز؛ شناسایی بهترین قیمت خرید و فروش تزوس

سخن پایانی

ما در این واچ لیست به بررسی 5 رمز ارز که احتمال رشد آنها طی روزهای آتی وجود دارد پرداختیم. شما همراهان توکن باز چه تحلیلی نسبت به این رمز ارزها دارید؟ لطفا ایده‌ها و نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان واچ لیست هفتگی 28 شهریور همراه ما بودید.

منبع: CoinTelegraph

خروج از نسخه موبایل