نماد سایت توکن باز

آیا پروژه ترینوست (Treenvest) کلاهبرداری است؟

ترین وست (treenvest)

ارزهای دیجیتال در چند سال اخیر بیشترین بازدهی را بین بازارهای مالی مختلف داشته‌اند که باعث جلب توجه سرمایه‌گذاران زیادی شد. در حالی که ماهیت ارزهای دیجیتال و تکنولوژی آن‌ها پیچیده‌ است همین امر زمینه ساز سواستفاده افراد سود جو شد. به طوریکه هر روز از گوشه و کنار خبر کلاهبرداری یک پروژه را می‌شنویم. در این مطلب از سری مقالات بررسی پروژه‌های کلاهبرداری توکن باز به سراغ پروژه ترینوست (treenvest) رفتیم.


موارد مهم مقاله:

ترینوست (treenvest) به نظر ما در توکن باز به دلایل زیر کلاهبرداری است:


ترینوست (Treenvest) چیست؟

ترینوست (Treenvest) یک شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری بوده که در سال ۲۰۱۹ تاسیس شده است و طیف وسیعی از محصولات و خدمات سرمایه گذاری، از جمله صندوق‌های سرمایه گذاری متقابل، پورتفولیوهای مدیریت شده و برنامه‌های بازنشستگی را ارائه می‌دهد.

با این حال شواهد حاکی از آن است با یک پروژه کلاهبرداری طرف هستیم.

آیا پروژه ترین وست (Treenvest) کلاهبرداری است؟

روش سرمایه گذاریخواب سرمایهسود
روش اول۲ سالماهانه ۱۰ درصد
روش دوم۱ سالماهانه ۷ درصد
روش سوم۶ ماههر ماه ۵ درصد اما پرداخت بعد از ۶ ماه همراه با اصل پول
* در پلن ۱و ۲ ساله بعد از ۲ تا ۹ ماه می‌توان اصل پول را برداشت کرد.
همانطور که در بالا می‌بینید شرایط سرمایه گذاری به گونه‌ای است که کاربر مجبور است برای مدت طولانی پول خود را در ترین وست نگه دارد و ناچار است به پروژه‌‌ای که هویت خود را فاش نمی‌کند اعتماد کند. به نظر ما در توکن باز مدت زمان طولانی برای قفل کردن پول تنها به معنای خریدن زمان برای کسب سود بیشتر و سپس فرار مدیران پروژه است.

سایت اسکم واچر (Scamwatcher) که تخصصش بررسی پروژه‌های کلاهبرداری است در مورد ترینوست نوشته است:

این سایت به نحوه برداشت دارایی کاربران انتقاد کرده و نوشته است:

اما در این میان وب سایت ترین وست به خودی خود مشکلی ندارد. در ادامه نظر سایت‌های تخصصی بررسی سایت را می‌خوانیم:

موارد مثبت در مورد ترینوست (treenvest):

به بررسی سایت اسکم فو ماهیت سایت ترینوست مشکلی ندارد. به دلایل زیر:

سایت islegitsite نیز دلایل زیر را برای رای مثبت دادن به سایت ترین وست آورده است:

سایت scam-detector نیز امتیاز ۵۸ از ۱۰۰ را به ترینوست داده است که امتیاز خوبی محسوب می‌شود.


در دام کلاهبرداران نیفتید؛ ۵ راه شناسایی طرح‌ های پانزی ارزهای دیجیتال


نظرات و تجربیات کاربران از کار با ترینوست چیست؟

از تبادل نظر کاربران در رسانه‌های اجتماعی مشخص است که کم نیستند کسانی که در دام ترین وست افتاده‌اند. کسانی که با وعده سود ماهانه ۱۰ درصد که سرمایه خود را در اختیار ترینوست گذاشته‌اند و حالا نمی‌دانند شکایت خود را به کجا ببرند. جالب است برخی افراد از پروژه دفاع می‌کنند اما تعداد آن‌ها در مقابل معترشان بسیار اندک است و بعید نیست جزو ذی نفعان یا سرشاخه‌های پروژه باشند.

بعد جالب اینجاست در پلتفرم‌های خارجی مثل تراست پیلوت (trustpilot) همه در حال نقد و کوبیدن ترین وست هستند و کامنت‌های مثبتی که به چشم می‌خورند را یوزرهای ایرانی گذاشته‌اند و کاملا مشخص است هدف صرفا تبلیغات کذب و دروغین است!. اطلاعات سایت slimilarweb هم نشان می‌دهد ۷۵ درصد از بازدیدکنندگان سایت ایرانی هستند! و این ادعای ایرانی بودن ترینوست را تقویت می‌کند. در وب سایت quora نیز اظهارات مشابهی را شاهد هستیم.

اگر به دنبال مکانی امن برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستید پیشنهاد توکن باز به شما صرافی ارز دیجیتال اتر اکس است که با پشتیبانی از کارمزدهای صفر در بازار تومانی و کارمزد ۰.۱ در بازار تتری، یکی از رقابتی‌ترین قیمت‌ها را بین صرافی‌های رمزارز ایرانی دارد.

ورود به سایت اتر اکس

سخن پایانی

پروژه کلاهبرداری ترین وست (treenvest) یک طرح پانزی مانند هزاران طرح پانزی دیگر است که روی طمع و ناآگاهی افراد سوار می‌شود و در آخر دست آن‌ها را در حنا می‌گذارد. یادتان باشد هیچ پروژه سرمایه گذاری در حال حاضر مجوز قانونی ندارد و هر موسسه مالی (به جز بانک‌ها و صندوق‌های قانونی) اقدام به جذب سرمایه کنند کلاهبردار هستند. اگر تجربه کار با پروژه ترین اینوست را دارید در قسمت کامنت‌ها اطلاعات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پرسش و پاسخ در مورد پروژه ترینوست (Treenvest)

پروژه ترینوست (Treenvest) چیست؟

ترینوست (Treenvest) یک شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری بوده که در سال ۲۰۱۹ تاسیس شده است و طیف وسیعی از محصولات و خدمات سرمایه گذاری، از جمله صندوق‌های سرمایه گذاری متقابل، پورتفولیوهای مدیریت شده و برنامه‌های بازنشستگی را ارائه می‌دهد.

آیا پروژه ترینوست (Treenvest) کلاهبرداری است؟

به نظر ما در توکن باز، ترینوست به دلایل مختلفی کلاهبرداری است از جمله؛ سودهای تضمینی و بالا، نامشخص بودن منبع درآمد و سود، نامشخص بودن هویت گردانندگان پروژه و …

خروج از نسخه موبایل