اخبار صرافی های ارز دیجیتال; 1 آبان 1400

بنر توکن3 1

با اعلام برخی صرافی ها درمورد اضافه کردن ارز فانتوم به صرافی خود، برخی از صرافی‌ها نیز اخبار ها و اطلاعیه هایی از خود منتشر کردند. در ادامه به اطلاعیه‌ های هر صرافی در این خصوص می پردازیم. با تیم توکن باز همراه باشید.

صرافی آبان تتر

صرافی آبان تتر پس از پشت سر گذاشتن مشکلات دیتاسنتر اخیر، به کاربران خود اعلام کرده که حتماً بدون استفاده از فیلترشکن و فقط با آدرس IP ایران به اکانت خود وارد شوند. و همچنان روی برخی سرویس دهنده ها مانند ایرانسل نیز مشکلاتی برای کاربران مشاهده می شود.

صرافی والکس

بر طبق خبر منتشر شده در کانال تلگرام صرافی والکس در تاریخ 1400/08/01 ساعت 12:29

 والکس اقدام به افتتاح بازار فانتوم با کارمزد صفر کرده است. در ادامه این خبر، صرافی در طی اقدامی عنوان کرده، که هر هفته یک کوین از بهترین کوین‌های بازار را در صرافی والکس به مدت سه روز کاربران می توانند بدون کارمزد معامله کنند.

فانتوم- والکس
اخبار صرافی های ارز دیجیتال ; 1 آبان 1400

صرافی بیت پین

بر طبق خبر منتشر شده در کانال تلگرام صرافی بیت پین در تاریخ 1/8/1400 ساعت 09:52

این صرافی در کانال تلگرام خود خبری مبنی بر مسابقه منتشر کرده که برنده ی این مسابقه پس از قرعه کشی برنده ی یک کیف پول لجر نانو اس می شود.

همچنین این صرافی عنوان کرد که سه‌شنبه‌ی این هفته مصادف با (۴ آبان)، امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال وی‌چین (VET) ، الگوراند (ALGO) در پلتفرم بیت‌پین فراهم خواهد کرد.

به همین خاطر، برای اضافه شدن مستقیم کوین‌های جدید به بخش خرید و فروش حرفه‌ای، این مسابقه‌ با هدف سنجش میزان استقبال کاربران در بیت پین تدارک دیده شده است.

در راستای این مسابقه ، امکان واریز به کیف پول بیت پین (Deposit) در شبکه‌های اختصاصی کوین‌های وی‌چین، الگوراند و متیک از روز (جمعه ۳۰ مهر) فراهم شده است.

ضمناً برای شرکت در مسابقه، کافی‌است این سه ارز دیجیتال را به هر میزان که تمایل دارید، به کیف پول خود در صرافی بیت پین اضافه و تا روز دوشنبه مصادف با (۳ آبان) حفظ کنید.

این صرافی عنوان کرد که در صورت به حد نصاب رسیدن این ۳  کوین همگی به طور همزمان در روز سه‌شنبه‌ی این هفته مصادف با ۴ آبان، به صرافی بیت پین اضافه خواهند شد.

صرافی تبدیل

بر طبق خبر منتشر شده در کانال تلگرام صرافی تبدیل در تاریخ 1/8/1400 ساعت 18:38

صرافی تبدیل در طی اطلاعیه ای که در کانال تلگرامی خود منتشر کرد عنوان کرد که ارز فانتوم (FTM) به تبدیل اضافه شده است. پس از این در صرافی تبدیل موجود و قابلیت مبادله دارد.

فانتوم- تبدیل
اخبار صرافی های ارز دیجیتال ; 1 آبان 1400

صرافی نوبیتکس

بر طبق خبر منتشر شده در کانال تلگرام صرافی نوبیتکس در تاریخ 1/8/1400 ساعت 17:10

این صرافی در اطلاعیه ای عنوان کرد که بنا به درخواست کاربران خود، بر بازیابی ارسالی های قدیمی برخی از توکن ها بر روی شبکه اسمارت چین، بازگرداننده شد. و حساب کاربران این صرافی شارژ شده است.

توکن ها به شرح زیر است :

  1. بیت کوین
  2. اتریوم
  3. تتر
  4. بایننس کوین
  5. آوه
  6. چین لینک
  7. یونی
  8. دای

همچنین این صرافی اذعان کرد که غیر از توکن های ذکر شده، کسانی که توکنی دیگر در گذشته به حساب کاربری خود ارسال کرده اند و حساب آنها شارژ نشده است، می توانند از طریق تیم پشتیبانی نوبیتکس اقدام به درخواست بازیابی را مجدد ثبت کنند.

این صرافی در مورد دیگر توکن ها بر بستر اسمارت چین یا شبکه ی بلاک چین عنوان کرد کاربران باید منتظر ایجاد بستر بازیابی در صرافی نوبیتکس باشند.

کوین مارکت کپ

به گزارش توکن باز به نقل از سایت cointelegraph کوین مارک کپ سایت ارائه دهنده قیمت لحظه ای رمز ارزها، مورد هجوم هکرها  قرار گرفت.

این حمله هکری 3.1 میلیون کاربر قربانی این هک شده و اطلاعات این افراد فاش شده است. اطلاعات این کاربران هک شده به صورت آنلاین در انجمن های هکری معامله و فروخته شده است. این گزارش را وب سایت  Have I Been Pwned که متخصص ردیابی حملات هکری است عنوان کرده است.

سخن گوی سایت کوین مارکت کپ عنوان کرد : ما هیچ مدرکی مبنی بر نشت داده ها از سرور خود پیدا نکرده ایم. و به محض کشف هرگونه اطلاعات جدید کاربران خود را مطلع می کنیم .

علیرغم تایید این هک، کوین مارکت کپ هنوز علت دقیق این نقص امنیتی را شناسایی نکرده است.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.