اخبار صرافی های ارز دیجیتال; 5 آبان 1400

بنر توکن2 1

اخبار صرافی: برخی از صرافی‌ها خبرها و اطلاعیه هایی از خود منتشر کردند. در ادامه به آنها می پردازیم. با تیم توکن باز همراه باشید.

صرافی آبان تتر

بر طبق خبر منتشر شده در اینستاگرام صرافی آبان تتر در تاریخ 1400/08/05

صرافی آبان تتر
اخبار صرافی

در ساعت 14 روز 4شنبه مصادف با 5 آبان، صرافی آبان تتر ضمن پوزش خواهی از کاربران خود عنوان کرد، که سایت آبان تتر هنوز کمی کُند است و لازم است کاربران چندین بار تلاش و گاها مرورگرهای متفاوتی را برای رفع این مشکل امتحان کنند. این صرافی در ادامه صحبت های خود از اینکه کاربران و مشتریان خود، قادر خواهند بود معاملات خود را به سرانجام برسانند، اظهار خوشنودی کرد. صرافی آبان تتر در ادامه افزود که تیم پشتیبانی این سایت قادر به پاسخگویی تمام سوالات مشتریان خواهد بود اما به دلیل حجم بالای سوالات ممکن است زمان پاسخگویی و انتظار کمی طولانی تر از حد معمول باشد.

این صرافی ساعاتی پیش در شبکه ی اینستاگرام خود ضمن عذرخواهی، خبری مبنی بر رفع اختلالات چند روزه و نهایی کردن ارتقای سایت آبان تتر، عنوان کرد که از ساعت 23 امشب مورخ 5 آبان تا ساعت 4 بامداد مورخ 6 آبان این سایت مجددا در دسترس نخواهد بود.

و در انتها از صبر و شکیبایی کاربران بابت اختلالات چند روزه تشکر و قدردانی کرد.

صرافی نوبیتکس

بر طبق خبر منتشر شده در کانال تلگرام صرافی نوبیتکس در تاریخ 1400/08/05 ساعت 21:10

این صرافی برای اطلاع کاربران خود، در اطلاعیه ای عنوان کرد که با توجه به ناپایداری نودهای بایننس اسمارت چین، برداشت بر روی این شبکه تا اطلاع ثانوی مقدور نخواهد بود.

این صرافی در ادامه افزود برداشت های شبکه اسمارت چین مجدداً به حالت عادی در حال بررسی و انجام است.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.