اخبار صرافی های ارز دیجیتال; 6 آبان 1400

بنر توکن2 2

اخبار صرافی های ایرانی و خارجی : برخی از صرافی‌ها خبرها و اطلاعیه هایی از خود منتشر کردند در ادامه به آنها می پردازیم، با تیم توکن باز همراه باشید.

صرافی بیت پین

بر طبق خبر منتشر شده در کانال تلگرام صرافی بیت پین در تاریخ 1400/08/06

این صرافی اعلام کرد که اختلال موجود در سرویس تسویه حساب بانک آینده، تسویه روزانه این صرافی به مقصد بانک آینده نیز دچار اختلال شده است.

این صرافی در ادامه افزود که اختلال پیش آمده از سوی بانک آینده است و اختلال موجود خارج از دسترس این صرافی می باشد. تیم صرافی بیت پین در تلاش و پیگیری از سمت بانک آینده به دنبال رفع هرچه سریع تر این مشکل است.

این صرافی در انتها بیان کرد که به محض رفع این اختلال تمام  واریزی ها انجام خواهد گرفت.

اخبار صرافی های ایرانی و خارجی

صرافی والکس

بر طبق خبر منتشر شده در اینستاگرام صرافی والکس در تاریخ 1400/08/06

صرافی والکس برای ارتقا و بهبود کیفیت ارائه خدمات به کاربران خود اقدام به بروز رسانی خواهد کرد. بدین منظور این صرافی از ساعت  01:00 بامداد مورخ 7 آبان به مدت 30 دقیقه از دسترس کاربران خارج خواهد شد.

صرافی سلام کریپتو

بر طبق خبر منتشر شده در کانال تلگرام سلام کریپتو در تاریخ 1400/08/06

این صرافی در طی خبری که در کانال تلگرام اعلام کرد، بات معاملاتی صرافی سلام کریپتو درحال بروز رسانی و آپدیت می باشد، و در حال حاضر تا اطلاع ثانوی امکان واریز یا برداشت در این صرافی میسر نمی باشد.

در انتها از کاربران خود به جهت همراهی و شکیبایی آنان تشکر کرد.

اخبار صرافی های ایرانی و خارجی

 صرافی اکسیر

بر طبق خبر منتشر شده در اینستاگرام صرافی اکسیر در تاریخ 1400/08/06

این صرافی در استوری شبکه اجتماعی خود از مسابقه ای، تحت عنوان “مسابقه عکاسی با اکسیر” خبر داد.

این صرافی مسابقه ی خود را اینگونه شرح داد : کاربران در حین استفاده از پلتفرم اکسیر یک عکس موبایلی از پلتفرم گرفته و استوری کنند و صرافی اکسیر را در صفحه خود منشن کنند و اسکرین شات از صفحه ی استوری شده بگیرند. برای صرافی اکسیر در صفحه اینستاگرام از طریق دایرکت ارسال کنند. شخص برنده در این مسابقه کارمزد صفر از این صرافی دریافت میکند و لازم به ذکر است برنده ی این جایزه با بیشترین درصد رای کاربران انتخاب خواهند شد.

صرافی کوین بیس


خبر منتشر شده از صرافی کوین بیس مورخ 1400/08/06


این صرافی یکی از بزرگترین صرافی های ارز دیجیتال در آمریکا است. این صرافی امروز بیش از 15 دقیقه آفلاین شده و صفحه اصلی پیام اشکال در اتصال را نمایش می داده است.
برخی از کاربران علت این قطعی را دلیل حجم بالای ترافیک و رکورد شکنی شیبا می دانستند. اما این صرافی بیان کرد که حساب بیش از 6 هزار کاربر خالی و مورد حمله فیشینگ قرار گرفته است. حمله فیشینگ به این صرافی از طریق پیامک تایید احراز هویت کاربران مورد حمله شده است.

اخبار صرافی های ایرانی و خارجی

صرافی کوین نیک

بر طبق خبر منتشر شده در تلگرام صرافی کوین نیک در تاریخ 1400/08/06

این صرافی بیان کرد که به دلیل حملات مخرب، ساعاتی سامانه معاملات این صرافی از دسترس خارج شده بود، که در حال حاضر مشکل حل شده و امکان استفاده از سایت وجود دارد.

لازم به ذکر است، تا اطلاع ثانوی استفاده از سایت صرفا با IP ایران و بدون فیلترشکن امکان پذیر است.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.