219 میلیون دلار قرارداد آتی در پی اصلاح بازار ارزهای دیجیتال لیکویید شد

219 میلیون دلار قرارداد لیکویید شد.

در طی لیکویید شدن 219 میلیون دلار قرارداد آتی در پی اصلاح بازار ارزهای دیجیتال و صنعت کریپتو، با کاهش ارزش کل ارز دیجیتال به زیر 2 تریلیون دلار مواجه شدیم.

بر طبق گزارش توکن باز به نقل از یوتودی، با بررسی اطلاعات جدید به دست آمده از سوی کوین گلس (Coinglass)، در 24 ساعت گذشته در مجموع 219 میلیون دلار از موقعیت ‌های معاملاتی آتی بازار ارزهای دیجیتال لیکویید شده است که 66.35 میلیون دلار از آن در چهار ساعت گذشته رخ داده است.

جالب است بدانید که با بررسی این داده های به دست آمده متوجه شدیم که بیش از 56 میلیون دلار از معاملات لیکویید ‌شده، مربوط به بیت کوین (Bitcoin) بوده است. بر اساس داده‌ های به دست آمده از کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، ارزش کل بازار کریپتو و ارزهای دیجیتال در روز چهارشنبه با 2.43 درصد کاهش به 1.94 تریلیون دلار هم رسیده بود.

شایان ذکر است که بعد از انتشار این خبر ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال مجدداً از سطح 2 تریلیون دلاری عبور کرد و به 2.09 تریلیون دلار رسید. همچنین گفتنی است که بزرگ ترین سفارش لیکویید شده در صرافی بای بیت (ByBit)، اتفاق افتاده است که در طی آن یک موقعیت معاملاتی به ارزش 7.91 میلیون دلار اتریوم (ETH/USD) لیکویید شده است.

همچنین، کاهش قیمت بیت کوین (Bitcoin)، منجر به زیان بازار آلت کوین ها شد زیرا در طی روزهای گذشته موقعیت های بیش از 84676 معامله گر لیکویید و منحل شده اند. در ضمن توجه داشته باشید که فرایند لیکویید شدن زمانی آغاز می شود که حاشیه اولیه معامله گر در یک موقعیت از بین برود.

منبع: یوتودی

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.