۳ ارز دیجیتال که هنوز صعودی هستند!

معرفی پروژه

قیمت بیت کوین کاهش یافت و به لیکوئید شدن گسترده ارزهای دیجیتال منجر شد. حال، در این فضای بازار ناامیدکننده، با این وجود برخی از آلت‌کوین‌ها نشانه‌های سودهای متوالی از خود نشان می‌دهند.



این مقاله این روند غیرمنتظره را بررسی می‌کند و نوری بر آن دسته از ارزهای دیجیتال که در برابر سختی‌ها مقاومت می‌کنند، می‌افکند.

پتانسیل ADA کاردانو برای روند صعودی علی‌رغم حذف از صندوق جدید گری‌اسکیل

تأثیر حذف کاردانو از صندوق جدید گری‌اسکیل، سؤالاتی در مورد مسیر صعودی ADA ایجاد می‌کند. با این حال، با وجود این مانع، معامله کاردانو بالاتر از میانگین متحرک ساده 100 روزه خود به قیمت 0.59 دلار، امیدوارکننده است. ADA می‌تواند با سطوح حمایت قوی در 0.52 و 0.38 دلار، در کوتاه مدت با مشکلات روبرو شود، و اگر بالاتر از این سطوح حمایت نگه داشته شود، به نظر می‌رسد ثبات درازمدت تامین است.

از سوی دیگر، برای داشتن چشم‌اندازی صعودی، ADA باید از سطوح مقاومت نزدیک عبور کند. مقاومت فوری در 0.75 دلار قرار دارد، و عبور از این می‌تواند ADA را به سمت 0.85 دلار که توسط دومین سطح مقاومت ثبت شده، هدایت کند. با این حال، کاردانو با سیگنال فروش صادر شده از MACD و SMA 10 روزه خود دست و پا می‌زند که نشان‌دهنده نوسانات کوتاه‌مدت است. با وجود این، یک RSI خنثی و پیش‌بینی استوکاستیک ممکن است اجازه دهد قبل از یک روند صعودی احتمالی، تثبیت قیمت صورت گیرد.

NEAR با معامله بالاتر از سطوح مقاومت پتانسیل رشد را حفظ می‌کند

 NEAR در حال حاضر با قیمت 7.21 دلار معامله می‌شود، که هر دو سطح مقاومت نزدیک و دومین سطح مقاومت خود را با قیمت‌های 4.49 و 5.11 دلار به ترتیب پشت سر گذاشته است. با توجه به RSI خنثی و MACD خرید، میانگین متحرک ساده برای 10 و 100 روز نیز اقدام به خرید را پیشنهاد می‌دهد، که نشان‌دهنده فضایی برای رشد است. بنابراین، اگر NEAR فرصت را از کنفرانس هوش مصنوعی Nvidia برای تقویت موقعیت خود استفاده کند، ممکن است قیمت خود را نیز تقویت کند.

با این حال، داشتن یک دیدگاه متعادل نیازمند نگاهی به احتمال کاهش‌ها است. نزدیک‌ترین و دومین سطح حمایت NEAR به ترتیب در 2.97 و 2.07 دلار قرار دارند که باید مورد توجه قرار گیرند. اگرچه به دلیل نشانه‌های بازار فعلی و کنفرانس هوش مصنوعی، خوش‌بینی وجود دارد، اما ماهیت نوسانی بازارهای ارز دیجیتال به این معنی است که قیمت‌ها ممکن است عقب‌نشینی کنند. دستیابی به تعادل بین این دو زمینه برای موفقیت در سفر قیمت NEAR حیاتی است.

به‌روزرسانی‌های L2 اتریوم ممکن است ارزش اوپتیمیسم را با وجود ریسک‌های بازار افزایش دهد

طبق توسعه‌های اخیر در L2 اتریوم، عرضه به‌روزرسانی‌هایی نظیر آربیتروم، دنکون، و اوپتیمیسم می‌تواند ارزش این آخری را افزایش دهد. در یک پیش‌بینی کوتاه‌مدت، اوپتیمیسم ممکن است افزایش یابد و احتمالاً به سطوح مقاومت در 4.32 دلار و حتی 4.95 دلار نزدیک شود. با این حال، با توصیه‌های فروش فعلی از MDAC و SMA 10 روزه، مسیرهای بازار کاملاً قابل پیش‌بینی نیستند.

در دیدگاه بلندمدت، اجماع عمومی این است که تقویت مداوم در راه‌حل‌های لایه دوم اتریوم مانند اوپتیمیسم، می‌تواند از رشد ارزش پایدار فراتر از قیمت فعلی 3.72 دلار حمایت کند. با این حال، سرمایه‌گذاران باید ریسک‌های احتمالی کاهشی را نیز در نظر بگیرند، با سطوح حمایت ترسیم‌شده حدود 2.95 و 2.20 دلار، که نشان‌دهنده افت‌های احتمالی قیمت در صورت بدتر شدن شرایط بازار است. با این حال، یک توصیه خرید از SMA 100 روزه، پتانسیل کلی افزایشی در دراز مدت را نشان می‌دهد.

کلام پایانی

در یک بازار نوسانی، آلت‌کوین‌های مختلفی پتانسیل برای رشد نشان می‌دهند. با وجود حذف کاردانو از گری‌اسکیل و نوسانات در پروتکل NEAR و اوپتیمیسم، این کوین‌ها هنوز هم امکانات قابل توجهی برای دوره‌های صعودی دارند.

منبع: Cryptodaily

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.